Mazda3 MPS (BK) – Opinie i Informacje
Aaaa faktycznie, tak sie na to mowi
Nie wiem dlaczego, ale z mialem skojarzenie z prezerwatywa... tylko "antygwallt" cos mi tu nie pasowal

- Od: 8 lut 2010, 15:01
- Posty: 519
- Skąd: Praga
- Auto: M3 MPS BK 2007
wola i ochota tam, a u nas brodno i wlochy 

2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
- Od: 23 lut 2008, 18:36
- Posty: 398
- Skąd: wziąć prąd?
- Auto: Zonda R swap z CCX
Troche potrwa, zanim wmontuje zamowione rzeczy. COBB CAI jest niesdostepny. Prawdopodobny termin dostawy: 6 tygodni. Coz, nie pali sie w koncu 
- Od: 8 lut 2010, 15:01
- Posty: 519
- Skąd: Praga
- Auto: M3 MPS BK 2007
No tak, faktycznie. Mylace sate skroty. Na logike Cold Air Intake oznacza dolot, niezaleznie od tego, czy jest on krotki, czy dlugi. W odroznieniu do SRI, gdzie sama nazwa wskazuje na dlugosc rury

- Od: 8 lut 2010, 15:01
- Posty: 519
- Skąd: Praga
- Auto: M3 MPS BK 2007
Witam, wczoraj dołączyłem do grona szczęśliwców w M3 MPS.
Mam BK 2007 – Szwajcar
Pierwsze wrażenia:
Chciałbym porozmawiać z Japończykiem, który zapomniał o dołączeniu napędu przy tylnej osi. Taka moc w FWD jest niesmaczna.
Nie umiem jeździć na 2 pierwszych biegach, kontrola trakcji ma mnie już dosyć.
Zbiornik paliwa zbyt ostro reaguje na pedał gazu – pierwszy bak 9,9L/100, drugi 19,5L/100.
Jakość wykończenia oceniam na dobrą, ale bez szaleństw.
Głośność w kabinie – beznadzieja, szumy dochodzą z każdej strony, silnik też jest słabo wyciszony, jeździłem wcześniej Lexusem, nie ma porównania.
Ogólnie samochód budzi respekt, nie żałuje ani grosza wydanego na tą sztukę.
Mam BK 2007 – Szwajcar
Pierwsze wrażenia:
Chciałbym porozmawiać z Japończykiem, który zapomniał o dołączeniu napędu przy tylnej osi. Taka moc w FWD jest niesmaczna.
Nie umiem jeździć na 2 pierwszych biegach, kontrola trakcji ma mnie już dosyć.
Zbiornik paliwa zbyt ostro reaguje na pedał gazu – pierwszy bak 9,9L/100, drugi 19,5L/100.
Jakość wykończenia oceniam na dobrą, ale bez szaleństw.
Głośność w kabinie – beznadzieja, szumy dochodzą z każdej strony, silnik też jest słabo wyciszony, jeździłem wcześniej Lexusem, nie ma porównania.
Ogólnie samochód budzi respekt, nie żałuje ani grosza wydanego na tą sztukę.
...i never sleep cause sleep is the cousin of death...
- Od: 11 kwi 2010, 23:18
- Posty: 4
Witamy wsrod posiadaczy MPS-ow! Pierwszych 2 biegow nauczysz sie, spokojnie. Ja sam posiadam to auto od lutego. na poczatku mialem dokladnie te same odczucia. Spalanie – jak sie przyzwyczaisz i poczujesz samochod – unormuje sie.
- Od: 8 lut 2010, 15:01
- Posty: 519
- Skąd: Praga
- Auto: M3 MPS BK 2007
Panowie, co jest z tym spalaniem? Przyszly cieple wiosenne dni a samochod zaczal pobierac o 1,5l benzyny wiecej, niz zima! Nie moge w iescie zejsc ponizej 12,5l!!
- Od: 8 lut 2010, 15:01
- Posty: 519
- Skąd: Praga
- Auto: M3 MPS BK 2007
bo głębiej gaz wciskasz 

fazer72 napisał(a):A tak z innej beczki ...misiek, ta moja "hamownia" nie jest taka zła patrząc na Twoje wykresy ze stacjonarnej
dokładnie

fazer72 napisał(a):No, tylko "pas startowy" trzeba zmienić.
A dlaczego mierzyliście na 4 biegu ?
bo na 3cim jest jeszcze ograniczone ciśnienie doładowania

fazer72 napisał(a):nieee, dlaczego nie na 5 ? piątka ma przełożenie najbliższe 1:1 chyba ?
aaaa w tą stronę

przełożenie nie powinno mieć znaczenia, bo masz kalibrację przed pomiarem
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość