Mazda3 MPS (BK) – Opinie i Informacje

Mazda3 MPS 2009– (BL) / Mazda3 MPS 2006–2009 (BK) / Mazda6 MPS 2006–2008 (GG)

Postprzez BUrdoror » 14 kwi 2010, 13:31

Aaaa faktycznie, tak sie na to mowi :D Nie wiem dlaczego, ale z mialem skojarzenie z prezerwatywa... tylko "antygwallt" cos mi tu nie pasowal :D :D :D :D
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez fazer72 » 14 kwi 2010, 14:08

Mieszkam na Bródnie, a tu różne rzeczy mozna zaobserwowoać <płacze>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 17:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez habzimierz » 14 kwi 2010, 16:49

wola i ochota tam, a u nas brodno i wlochy <zeby>
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen

Auto Księzyno – nie polecam!!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2008, 18:36
Posty: 398
Skąd: wziąć prąd?
Auto: Zonda R swap z CCX

Postprzez BUrdoror » 14 kwi 2010, 23:13

Troche potrwa, zanim wmontuje zamowione rzeczy. COBB CAI jest niesdostepny. Prawdopodobny termin dostawy: 6 tygodni. Coz, nie pali sie w koncu :)
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez kryystian » 15 kwi 2010, 00:06

BUrdoror napisał(a):COBB CAI

to będzie cobb sri, cai to taka długa rura :D
HARDLINE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2008, 19:57
Posty: 722
Skąd: uk
Auto: gh sport
(6mps)

Postprzez BUrdoror » 15 kwi 2010, 07:56

No tak, faktycznie. Mylace sate skroty. Na logike Cold Air Intake oznacza dolot, niezaleznie od tego, czy jest on krotki, czy dlugi. W odroznieniu do SRI, gdzie sama nazwa wskazuje na dlugosc rury :D :D
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez dosior » 19 kwi 2010, 00:00

Witam, wczoraj dołączyłem do grona szczęśliwców w M3 MPS.

Mam BK 2007 – Szwajcar

Pierwsze wrażenia:
Chciałbym porozmawiać z Japończykiem, który zapomniał o dołączeniu napędu przy tylnej osi. Taka moc w FWD jest niesmaczna.
Nie umiem jeździć na 2 pierwszych biegach, kontrola trakcji ma mnie już dosyć.
Zbiornik paliwa zbyt ostro reaguje na pedał gazu – pierwszy bak 9,9L/100, drugi 19,5L/100.
Jakość wykończenia oceniam na dobrą, ale bez szaleństw.
Głośność w kabinie – beznadzieja, szumy dochodzą z każdej strony, silnik też jest słabo wyciszony, jeździłem wcześniej Lexusem, nie ma porównania.

Ogólnie samochód budzi respekt, nie żałuje ani grosza wydanego na tą sztukę.
...i never sleep cause sleep is the cousin of death...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 11 kwi 2010, 23:18
Posty: 4

Postprzez BUrdoror » 19 kwi 2010, 08:08

Witamy wsrod posiadaczy MPS-ow! Pierwszych 2 biegow nauczysz sie, spokojnie. Ja sam posiadam to auto od lutego. na poczatku mialem dokladnie te same odczucia. Spalanie – jak sie przyzwyczaisz i poczujesz samochod – unormuje sie.
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez Ralpheek » 21 kwi 2010, 17:31

Startuj z trójki! :) Prawie nie będzie różnicy w przyspieszeniu ;–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2005, 15:54
Posty: 53
Skąd: Dolny Śląsk
Auto: Skoda Octavia Super '59 1.3

Postprzez BUrdoror » 29 kwi 2010, 10:47

Panowie, co jest z tym spalaniem? Przyszly cieple wiosenne dni a samochod zaczal pobierac o 1,5l benzyny wiecej, niz zima! Nie moge w iescie zejsc ponizej 12,5l!!
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez DISItune » 29 kwi 2010, 10:55

bo głębiej gaz wciskasz <zeby>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez fazer72 » 29 kwi 2010, 11:17

A tak z innej beczki ...misiek, ta moja "hamownia" nie jest taka zła patrząc na Twoje wykresy ze stacjonarnej :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 17:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez DISItune » 29 kwi 2010, 11:35

fazer72 napisał(a):A tak z innej beczki ...misiek, ta moja "hamownia" nie jest taka zła patrząc na Twoje wykresy ze stacjonarnej :)


dokładnie <glupek2> nie braliśmy pod uwagę róznicy temperatur i tego że na Twojej działał TMIC. trzeba by teraz zmierzyć
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez fazer72 » 29 kwi 2010, 12:00

No, tylko "pas startowy" trzeba zmienić.
A dlaczego mierzyliście na 4 biegu ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 17:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez DISItune » 29 kwi 2010, 12:07

fazer72 napisał(a):No, tylko "pas startowy" trzeba zmienić.
A dlaczego mierzyliście na 4 biegu ?


bo na 3cim jest jeszcze ograniczone ciśnienie doładowania <oczy>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez fazer72 » 29 kwi 2010, 12:09

nieee, dlaczego nie na 5 ? piątka ma przełożenie najbliższe 1:1 chyba ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 17:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez DISItune » 29 kwi 2010, 12:13

fazer72 napisał(a):nieee, dlaczego nie na 5 ? piątka ma przełożenie najbliższe 1:1 chyba ?


aaaa w tą stronę <oczy> nie wiem... pewnie dlatego że poprzednio zmierzyliśmy na 4ce a chcieliśmy zobaczyć różnicę pomiędzy zmianami w aucie
przełożenie nie powinno mieć znaczenia, bo masz kalibrację przed pomiarem
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez fazer72 » 29 kwi 2010, 12:14

aaaa no chibażetak
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 17:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez FeniX » 4 maja 2010, 00:38

Misiek padake Ci w gazecie opisuja ;)?? co sie nic nie pucujesz :P
Prostak narzeka, mądry radzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2009, 04:00
Posty: 580
Skąd: Kraków
Auto: LEXUS IS250

Postprzez BUrdoror » 4 maja 2010, 12:45

w GW?
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy MPS / Mazdaspeed