Siema! Mam maly problem w MPSie. Na wysokich obrotach puszcza czarny dymek, jesli sie przeciagnie na biegu to strzela w wydech (downpipe 3 cale, brak kata, koncowe tlumiki seryjne) no i spalanie – 16l minimum srednio okolo 20l w miescie. Przednia sonde juz wymienilem, sadzilem, iz to zalatwi sprawe...
ps. bylo strojona na 300KM a po pol roku juz spadlo na 280.
Mazda 6 MPS Czarny dym, strzaly, duze spalanie
Strona 1 z 1
Sprawdzałeś kompresje przed strojeniem i teraz?
Turbo było kiedykolwiek regenerowane?
Turbo było kiedykolwiek regenerowane?
- Od: 26 kwi 2019, 08:49
- Posty: 46 (0/2)
- Skąd: łódzkie
- Auto: Mazda 6 GG 2006r 147KM LPG liftback
Pompa paliwa i listwa wtryskowa modyfikowane?
Dymienie na czarno może być spowodowane przepuszczaniem oleju i spalaniem przez turbo, albo jakaś za duża dawka paliwa jest podawana na górnych obrotach.
Nie jestem specem – podpytaj DISItune:
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=92&t=177548
Dymienie na czarno może być spowodowane przepuszczaniem oleju i spalaniem przez turbo, albo jakaś za duża dawka paliwa jest podawana na górnych obrotach.
Nie jestem specem – podpytaj DISItune:
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=92&t=177548
- Od: 26 kwi 2019, 08:49
- Posty: 46 (0/2)
- Skąd: łódzkie
- Auto: Mazda 6 GG 2006r 147KM LPG liftback
Wklad wysokiego cisnienia jest. Nie wiem jak sprawdzic mieszanke.Tez na to stawiam. W kompie nie ma zadnych bledow. Szukam kogos we wrocku kto moglby zajrzec do mazdy bo typowe mechaniory bardzo nie chetnie spogladaja na Madzie. Do disi tune mam niestety daleko.
- Od: 16 lip 2019, 13:12
- Posty: 5
- Skąd: WROCŁAW
- Auto: Mazda 6 mps 2.3 mzr disi turbo 2007 300KM 255kkm
Hej, tak skojarzyłem jak zobaczyłem Wrocław.
Z rok+ temu oglądałem tam srebrnego MPSa 6 do kupna. Zakuta i była zrobiona właśnie na 300KM (+blow off i inne takie).
Pojechaliśmy na przegląd i się okazało, że cieknie z niej zdrowo.
Była chipowana w DISI Tune – gdzie dzwoniłem, pamiętali o niej bo przyjechała do nich już zakuta z mocą bodajże ~220KM i już w stanie złym. Poprzedni właściciel uparł się na chipowanie i panowie jakoś dali radę zrobić ~300KM. Silnik generalnie raczej nie był dobrze traktowany zaraz po zakuciu (na moje oko rżnięty na potęgę). Generalnie stan silnika był: do kompletnego remontu.
Jeśli to jest to samo auto, to nie mam dobrych wieści.
Z bajerów wiem, że miała tablet zamontowany z kontrolką pochylenia tegoż tabletu.
Z rok+ temu oglądałem tam srebrnego MPSa 6 do kupna. Zakuta i była zrobiona właśnie na 300KM (+blow off i inne takie).
Pojechaliśmy na przegląd i się okazało, że cieknie z niej zdrowo.
Była chipowana w DISI Tune – gdzie dzwoniłem, pamiętali o niej bo przyjechała do nich już zakuta z mocą bodajże ~220KM i już w stanie złym. Poprzedni właściciel uparł się na chipowanie i panowie jakoś dali radę zrobić ~300KM. Silnik generalnie raczej nie był dobrze traktowany zaraz po zakuciu (na moje oko rżnięty na potęgę). Generalnie stan silnika był: do kompletnego remontu.
Jeśli to jest to samo auto, to nie mam dobrych wieści.
Z bajerów wiem, że miała tablet zamontowany z kontrolką pochylenia tegoż tabletu.
- Od: 12 mar 2020, 23:55
- Posty: 1
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda6 MPS, 2.3 L3-VDT, 2005
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości