Mazda6 MPS (GG) – Opinie i Informacje

Mazda3 MPS 2009– (BL) / Mazda3 MPS 2006–2009 (BK) / Mazda6 MPS 2006–2008 (GG)

Postprzez Stivi » 26 mar 2010, 23:32

A Evo brales pod uwage ? Od M3 wolalbym M5.
Zalezy czego oczekujesz. Jakas moc w przyblizeniu i gabaryty nam pomoze.
Stivi
 

Postprzez kryystian » 26 mar 2010, 23:45

evo i impreza to już mi chyba przeszło :) m5 piękny wozik, nie mam takiej kasy, ale zawsze bank może pomóc :D nigdy nie chciałem mieć "standardowego" auta dlatego tez kupiłem mpsa, ciekawym rozwiązaniem dla byłego mpsowca wydaje mi się subaru legacy
HARDLINE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2008, 19:57
Posty: 722
Skąd: uk
Auto: gh sport
(6mps)

Postprzez nash13 » 27 mar 2010, 00:03

[quote="Stivi"]Kryystian tu podjales sluszna decyzje co do MPSa.


dlaczego sluszna decyzje? czy naprawde tak malo to auto Ci sie odwdzieczylo? nie ma aut bezawaryjnych, mi tez zdarzylo sie przypiec sprzeglo na swiatlach, pewnie nie bylo wcisniete do konca sprzeglo (pod pedalem kurcze znalazla sie koncowka gumowego – zimowego dywanika. Ruszam i nic, dwojka, silnik ryczy, obroty ponad 5000 a on nie jedzie...no i ten smrod. Myslalem ze bedzie do wymiany a gdzie tam. Ostyglo, pojezdzilem spokojnie krotki czas i znow docisk robi swoje. Chociaz pewnie i tak wrotce zamowie wzmocnione u Radzikowskiego. Turbo? Mialem wczesniej audi 1.8T, tam to byly problemy z turbina, mimo troski do niej. Kolega ma saaba – mechanika ma w telefonie niemal na tapecie. No moze rzeczywiscie rs4 to sluszny kierunek, jest strasznie twarde jednak, to wlasciwie samochod sportowy ,glosny i paliwozerny. Jesli w ta strone to juz lepiej moze nowe evo, ,subaru hatchback jakos mi nie podchodzi. Chyba ze legacy. Bwm to jedno z tych pieknych aut, ktorych nigdy nie kupie, tak jak mercedesa. Nie wiem dlaczego, nie ma specjalnych powodow, jednak nie widze siebie tam, ale to juz indywidualne preferencje
Raczej umrzeć stojąc niż żyć na kolanach
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2009, 22:25
Posty: 128
Skąd: Warszawa
Auto: speed 6

Postprzez kryystian » 27 mar 2010, 00:07

to sprzęgło do dziś mi podśmierduje :|
HARDLINE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2008, 19:57
Posty: 722
Skąd: uk
Auto: gh sport
(6mps)

Postprzez nash13 » 27 mar 2010, 00:15

kryystian napisał(a):to sprzęgło do dziś mi podśmierduje :|


za 400 funciakow masz nowe, wzmocnione sprzeglo ze zbrojona tarcza organiczna
Raczej umrzeć stojąc niż żyć na kolanach
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2009, 22:25
Posty: 128
Skąd: Warszawa
Auto: speed 6

Postprzez kryystian » 27 mar 2010, 00:17

mówisz o act ?
HARDLINE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2008, 19:57
Posty: 722
Skąd: uk
Auto: gh sport
(6mps)

Postprzez nash13 » 27 mar 2010, 00:22

Automatic Torque Coupling, tak
Raczej umrzeć stojąc niż żyć na kolanach
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2009, 22:25
Posty: 128
Skąd: Warszawa
Auto: speed 6

Postprzez Stivi » 27 mar 2010, 00:32

a to dlatego ze auta tak mlode i niskim przebiegu nie powinny miec takich problemow.
Moim zdaniem te auta sa spierdolone przez fabryke i tyle a serwis do pupy. Powinni to robic za free a nie my jezdzic i sie prosic i jeszcze bulic za ich bledy.
Ja tez chcialem cos fajnego z kopem i wiekszym miejscem ale juz nie chce.
Co do awaryjnosci to nie ma aut bezawaryjnych ale MPSa troche ta awaryjnosc szybko dosiega. Jakby nie wczesne bolaczki to napewno bym go nie sprzedal bo pomyslec co bedzie nastepne,to szkoda se d... zawracac i marnowac czas na serwis.
Stivi
 

Postprzez nash13 » 27 mar 2010, 01:02

jaki masz przebieg Stivi?
Raczej umrzeć stojąc niż żyć na kolanach
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2009, 22:25
Posty: 128
Skąd: Warszawa
Auto: speed 6

Postprzez Stivi » 27 mar 2010, 01:05

37 tysi z tego co pamietam.
Stivi
 

Postprzez FeniX » 28 mar 2010, 20:31

chłopaki ja tez mam sprzeglo do wymiany z tym ze u mnie sie to objawia w nieco inny sposob. (mam nadzieje ze sprzeglo a nie skrzynia ) mianowicie po wcisnieciu pedalu biegi mi nie chca wyskakikwac ani wskakiwac! jak auto ma ponizej 2.000 obrotow to jeszcze idzie w miare lekko wyciagnac "wajche" powyzej trzeba juz mocniej pociagnac zeby wyszlo zupelnie jakbym wyrywal bieg bez wciskania pedału. gdy wyciagne(wysprzęgle) bieg przy wyzszych obrotak tak okolo 4.000 i predkosci okolo 120km/h to zaden nie chce wskoczyc. trzeba sie dobrze napocic zeby wsadzic 4,5 lub 6 nizsze biegi jak rozpedze auto do ok 3.000obr czesto wchodza ze "zgrzytem" ma ktos jakis pomysl co to moze byc?? czy skrzynia czy sprzeglo?? natomiast nie wystepuje u mnie problem jak juz wrzuce trojke to ciagnie do 6.500 obr bez straty mocy... natomiast gdy chce zmienic bieg przy tych obrotach to hohohohoho :) <glupek2> (da sie ale wczodzi ze zgrzytem i cholernie ciezko)

tez mysle o tym sprzegle ACT (z tym ze razem w zestawie z kolem zamachowym NIE DWUMASOWYM tylko zwykłym) a konkretnie mowie o tym http://www.streetunit.com/ACT_clutch_p/zx4-hdg4.htm )i jeszcze sie zastanawiam czy wybrac "street" czy "race" takze prosze daj znac jak bedziesz zamawial Krystian;) dodam ze ja mam przebieg 60.000mil!


Ktos pytal o felgi 8" SPOKOJNIE można zakładac i nic nie ociera -----> sam mam takie założone od rx-8 a tam sa 8" i nic sie nie dzieje :D


tez sie szykuje do wymiany wariatora rozzadu wraz z lancuchem.... tylko czy to sprzegielko tez nalezy wymienic? i tą reszte dupereli?? ja mam speeda 6 i oczywiscie bez gwarancji! dlatego pytam... i ktos mi powie gdzie mozna to kupic? szukalem ale jakos nie znalazlem.


Bede wdzieczny za szybkie konkretne odpowiedzi!
Prostak narzeka, mądry radzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2009, 04:00
Posty: 580
Skąd: Kraków
Auto: LEXUS IS250

Postprzez kryystian » 28 mar 2010, 20:38

dzis przejechałem 1700 km i sprzegło nie zaśmierdziało ani razu, chyba się samo naprawiło <rotfl> jeśli chodzi o act to tylko street
HARDLINE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2008, 19:57
Posty: 722
Skąd: uk
Auto: gh sport
(6mps)

Postprzez nash13 » 28 mar 2010, 23:30

a mowilem:) <czarodziej> auto samo sie naprawia, co wiecej chciec <glupek2> a tak powaznie to i tak zmienie to sprzeglo wkrotce
Fenix podjedz do jakiegos facha i sprawdz to, nie ma co gdybac
Raczej umrzeć stojąc niż żyć na kolanach
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2009, 22:25
Posty: 128
Skąd: Warszawa
Auto: speed 6

Postprzez rrr » 30 mar 2010, 23:12

Kumpel zawirusowywał swoję bmw 330d, sprawdzilismy czy wirus działa i zrobilismy testy "przed"i "po".
"Przed" było 220 niemieckich kuni wiec 260 japonskich dalo rade i ze startu (bez szczelania) i 2 i 3 (z trójki była najwieksza różnica).
"Po" było 36 dodatkowych zawirusowanych i az 480 momentu i było wyrównanie, tzn kto pierwszy zachłysął powietrza do turbiny ten byl lepszy.

ps takie bmw to ma fajnie 36 koni za 1,5K zł. a u nas ponad 2x drożej jeden nowy kuń.
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2008, 20:08
Posty: 68
Auto: 6MPS

Postprzez habzimierz » 31 mar 2010, 00:17

260 to masz na papierze :) U mnie bylo -10, ale ogolnie to slyszalem ze nie trzymaja parametrow te silniki. btw evo ma praktycznie zawsze tyle ile mialo miec, ale juz m3 e46 zwykle od -10 do -30. Grubo, nie? ;)
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen

Auto Księzyno – nie polecam!!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2008, 18:36
Posty: 398
Skąd: wziąć prąd?
Auto: Zonda R swap z CCX

Postprzez kryystian » 31 mar 2010, 00:22

zmierz sobie moc na kołach, bo ta na silniku ma sie nijako do tego jak auto jeździ :|
HARDLINE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2008, 19:57
Posty: 722
Skąd: uk
Auto: gh sport
(6mps)

Postprzez nash13 » 31 mar 2010, 11:25

ja mam 264 wiec u mnie trzyma, na kolach 40 mniej, tez niezly wynik
Raczej umrzeć stojąc niż żyć na kolanach
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2009, 22:25
Posty: 128
Skąd: Warszawa
Auto: speed 6

Postprzez habzimierz » 31 mar 2010, 11:38

u mnie strat bylo 20% a u Ciebie 15%. 33,3 % wiecej start u mnie to dosyc sporo...
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen

Auto Księzyno – nie polecam!!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2008, 18:36
Posty: 398
Skąd: wziąć prąd?
Auto: Zonda R swap z CCX

Postprzez fazer72 » 31 mar 2010, 12:48

Taa 40 mniej na kołach .... nie wisz czasem <rotfl>
W te 40 mniej jestem w stanie uwierzyć w 3MPS, w 6 to kiele 100 mniej raczej będzie. EVO X 350 ma strat jakieś 140 na kołach.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 17:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez kryystian » 31 mar 2010, 12:52

100 najmarniej
HARDLINE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2008, 19:57
Posty: 722
Skąd: uk
Auto: gh sport
(6mps)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy MPS / Mazdaspeed