[6 GG MPS] Gdzie kupić blow-off'a?
Strona 1 z 1
Przeszukałem Forum i nic nie znalazłem o blow-offie ani do CX-7 ani do MPS'ów poszukuje blow-offa do CX-7, nie wiem gdzie kupić, za ile i czy można do standardowego dolotu założyć, myślałem o Turbo Timerze, ale on ingeruje w elektronikę i powoduje chyba utratę gwarancji. Mam na myśli model z 2008 roku wersja EU. Liczę na jakieś informacje...
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Od: 23 sie 2007, 00:19
- Posty: 17
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 V6 GE Sedan USA
Na aukcjach motors.ebay.com znajdziesz blow-off'y.
wiem, ze w stanach, nawet o tym myślałem, żeby ściągnąć z usa i przy okazji poszukać w usa jakiejś skrzyni do cronoska... ale mi chodzi o coś co można w Polsce kupić, na allegro nie ma takich a w vtg ani w 4turbo nie piszą...
- Od: 23 sie 2007, 00:19
- Posty: 17
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 V6 GE Sedan USA
Palladinum napisał(a):ale mi chodzi o coś co można w Polsce kupić
http://www.blitzpoland.pl/
Tu kupisz tylko musisz do nich zadzwonić, będą chcieli więcej niż jak byś ściągał sam ze stanów.
kryystian napisał(a):faja kupiłeś już bova i cai
Kupiłem BOV-a+"StreetUnit Stainless Steel 2.5" or 3.0" Test Pipe (Catless)".
Stożek kupimy prawdopodobnie właśnie u nich:
http://www.blitzpoland.pl/
o ile wymyśla jakiś nowy a nie ten co oferuje HKS, ponieważ jest on w miejscu gdzie zasysa ciepłe powietrze.
Zoom-Zoom!
HARDLINE
- Od: 16 lip 2008, 19:57
- Posty: 722
- Skąd: uk
- Auto: gh sport
(6mps)
BEN napisał(a):a powiedzcie tak szczerze co daje blow oprócz dźwięku?
wątpliwy lans

misiekwaw napisał(a):wątpliwy lans

Benefits of the TurboSmart BOV Kit over ALL other BOV kits:
Recirculates under light boost/normal daily driving conditions
VTA and recirculates under high boost conditions or compression surge
BOV spring rate is tunable to the vacuum of your car
No stalling or backfiring when adjusted properly
3 in 1 BOV: VTA in tandem with Recirculation (recommended), 100% Vent to Atmosphere, or 100% Recirculation
Holds more boost over stock valve
Increases drivability and responsiveness
Get the BOV sound of a VTA setup with all the benefits of a recirculation setup
Recirculation helps maintain proper A/F Ratios
Gain Top End Horsepower
HARDLINE
- Od: 16 lip 2008, 19:57
- Posty: 722
- Skąd: uk
- Auto: gh sport
(6mps)
kryystian napisał(a):misiekwaw napisał(a):wątpliwy lans
![]()

kryystian napisał(a):Benefits of the TurboSmart BOV Kit over ALL other BOV kits:
jedziemy
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
kryystian napisał(a):Recirculates under light boost/normal daily driving conditions
to nie zaleta BOVa, tylko różnica między zwykłym BOVem a takim, fabryczny zawór cały czas "recirculates"


kryystian napisał(a):VTA and recirculates under high boost conditions or compression surge
j.w.
kryystian napisał(a):BOV spring rate is tunable to the vacuum of your car
No stalling or backfiring when adjusted properly
w przypadku fabrycznego zaworu nic nie trzeba ustawiać, a w przypadku zamiennika seryjnego zaworu np Forge też jest taka możliwość
kryystian napisał(a):3 in 1 BOV: VTA in tandem with Recirculation (recommended), 100% Vent to Atmosphere, or 100% Recirculation
jak opisy z pierwszych punktów, to nic innego a różnica między tym BOVem a zestawami uniwersalnymi
kryystian napisał(a):Holds more boost over stock valve
w seryjnym samochodzie nie ma to zadnego znaczenia, oczywiście przy założeniu że fabryczny zawór jest sprawny
kryystian napisał(a):Increases drivability and responsiveness
to jest dla mnie typowy efekt placebo i nie bardzo ogarniam jak oni to "mierzą" bo podawanie odczuć, które prawie zawsze będą pozytywne, bo "przecież wydałem kasę więc musi być lepiej"

kryystian napisał(a):Get the BOV sound of a VTA setup with all the benefits of a recirculation setup
czyli lans przy zachowaniu warunków do prawidłowej pracy silnika
kryystian napisał(a):Recirculation helps maintain proper A/F Ratios
czyli funkcja fabrycznego zaworu, więc po co BOV? lans

kryystian napisał(a):Gain Top End Horsepower
ROTFL
a trochę bardziej serio to niestety po założeniu dolotu innego niż fabryczny nawet fabryczny zawór słychac nad czym boleję
kryystian napisał(a):widocznie kolesie się nie znają
oni chcą Ci to sprzedać i to cała tajemnica cudownego działania własnie ich BOVa
poza robieniem pfff wszystkie te funkcje (poza możliwością regulacji) spełnia fabryczny zawór, a wraz z regulacją dużo tańsze rozwiązania typu Forge BPV
każdy sobie zakłada co lubi i nic drugiemu do tego, ale dorabianie na siłę ideologii że dzięki BOV będzie większe doładowanie to jakaś masakra jest

Powiedzmy sobie szczerze, że fabryczny zawór który jest poprostu plastikowy nie jest jakimś rozwiązaniem high-tech a działa
Malinakra napisał(a):Fabryczny zawor nie trzyma u gory cisnienia. Mnie podskoczylo 1 do 1,5 PSI w piku.
to nieprawda, u mnie się nic nie zmieniło
dlatego piszę, że mu się zdarza, ale nie można traktować tego że przepuszcza jako dogmat
Mnie z wykresu wynika ze na fabrycznym nigdy nie mial w piku powyzej 17 PSI a tu ma. Gdzies mialem porownanie fabrycznego i tuningowego jak znajde to wystawie, na razie ma tylko tuningowy. I oczywiscie ma tu znaczenie jak mocno jest sprezyna skrecona.
http://picasaweb.google.pl/Malinakra/Tu ... directlink
http://picasaweb.google.pl/Malinakra/Tu ... directlink
- Od: 14 cze 2008, 06:00
- Posty: 39
- Skąd: Krakow/Warszawa
- Auto: Mazda Speed6 MPS
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości