[6 GG MPS] Gdzie kupić blow-off'a?

Mazda3 MPS 2009– (BL) / Mazda3 MPS 2006–2009 (BK) / Mazda6 MPS 2006–2008 (GG)

Postprzez Palladinum » 24 maja 2009, 20:53

Przeszukałem Forum i nic nie znalazłem o blow-offie ani do CX-7 ani do MPS'ów poszukuje blow-offa do CX-7, nie wiem gdzie kupić, za ile i czy można do standardowego dolotu założyć, myślałem o Turbo Timerze, ale on ingeruje w elektronikę i powoduje chyba utratę gwarancji. Mam na myśli model z 2008 roku wersja EU. Liczę na jakieś informacje...
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 sie 2007, 00:19
Posty: 17
Skąd: Warszawa
Auto: 626 V6 GE Sedan USA

Postprzez Globy » 24 maja 2009, 21:31

Na aukcjach motors.ebay.com znajdziesz blow-off'y.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Faja » 24 maja 2009, 21:44

Tu masz parę gratów:
http://www.streetunit.com/CX7_Intake_s/220.htm
Do MPS-a jest mnóstwo w większości np HKS są to uniwersalne pasujące i do MPS-ow i cx-ow.
Zoom-Zoom!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 maja 2006, 21:51
Posty: 1049 (7/4)
Skąd: Poznań
Auto: -6MPS -rx-7 FCT-xedos 9

Postprzez kryystian » 24 maja 2009, 22:05

prawdopodobnie bov którego mam będzie pasował też do 7, faja kupiłeś już bova i cai ?
pozdro
HARDLINE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2008, 19:57
Posty: 722
Skąd: uk
Auto: gh sport
(6mps)

Postprzez Palladinum » 24 maja 2009, 22:48

wiem, ze w stanach, nawet o tym myślałem, żeby ściągnąć z usa i przy okazji poszukać w usa jakiejś skrzyni do cronoska... ale mi chodzi o coś co można w Polsce kupić, na allegro nie ma takich a w vtg ani w 4turbo nie piszą...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 sie 2007, 00:19
Posty: 17
Skąd: Warszawa
Auto: 626 V6 GE Sedan USA

Postprzez Faja » 25 maja 2009, 00:17

Palladinum napisał(a):ale mi chodzi o coś co można w Polsce kupić

http://www.blitzpoland.pl/
Tu kupisz tylko musisz do nich zadzwonić, będą chcieli więcej niż jak byś ściągał sam ze stanów.

kryystian napisał(a):faja kupiłeś już bova i cai

Kupiłem BOV-a+"StreetUnit Stainless Steel 2.5" or 3.0" Test Pipe (Catless)".
Stożek kupimy prawdopodobnie właśnie u nich:
http://www.blitzpoland.pl/
o ile wymyśla jakiś nowy a nie ten co oferuje HKS, ponieważ jest on w miejscu gdzie zasysa ciepłe powietrze.
Zoom-Zoom!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 maja 2006, 21:51
Posty: 1049 (7/4)
Skąd: Poznań
Auto: -6MPS -rx-7 FCT-xedos 9

Postprzez Palladinum » 25 maja 2009, 09:14

aha, no to może faktycznie ściągnę, rozumiem że polecacie głównie HKS? np. coś takiego? Link eBay
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 sie 2007, 00:19
Posty: 17
Skąd: Warszawa
Auto: 626 V6 GE Sedan USA

Postprzez kryystian » 25 maja 2009, 09:24

HARDLINE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2008, 19:57
Posty: 722
Skąd: uk
Auto: gh sport
(6mps)

Postprzez BEN » 25 maja 2009, 11:17

a powiedzcie tak szczerze co daje blow oprócz dźwięku?
Forumowicz
 
Od: 23 gru 2008, 12:10
Posty: 167
Auto: Mazda CX-7 EU, xsara 1,6 16V

Postprzez DISItune » 25 maja 2009, 11:20

BEN napisał(a):a powiedzcie tak szczerze co daje blow oprócz dźwięku?


wątpliwy lans <lol>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez kryystian » 25 maja 2009, 11:26

misiekwaw napisał(a):wątpliwy lans <lol>

hahaha

Benefits of the TurboSmart BOV Kit over ALL other BOV kits:

Recirculates under light boost/normal daily driving conditions

VTA and recirculates under high boost conditions or compression surge

BOV spring rate is tunable to the vacuum of your car

No stalling or backfiring when adjusted properly

3 in 1 BOV: VTA in tandem with Recirculation (recommended), 100% Vent to Atmosphere, or 100% Recirculation

Holds more boost over stock valve

Increases drivability and responsiveness

Get the BOV sound of a VTA setup with all the benefits of a recirculation setup

Recirculation helps maintain proper A/F Ratios

Gain Top End Horsepower
HARDLINE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2008, 19:57
Posty: 722
Skąd: uk
Auto: gh sport
(6mps)

Postprzez DISItune » 25 maja 2009, 11:35

kryystian napisał(a):
misiekwaw napisał(a):wątpliwy lans <lol>

hahaha


<zeby>

kryystian napisał(a):Benefits of the TurboSmart BOV Kit over ALL other BOV kits:


jedziemy :]

kryystian napisał(a):Recirculates under light boost/normal daily driving conditions


to nie zaleta BOVa, tylko różnica między zwykłym BOVem a takim, fabryczny zawór cały czas "recirculates" <zeby> ;) czyli BOV to lans <zeby>

kryystian napisał(a):VTA and recirculates under high boost conditions or compression surge


j.w.

kryystian napisał(a):BOV spring rate is tunable to the vacuum of your car

No stalling or backfiring when adjusted properly


w przypadku fabrycznego zaworu nic nie trzeba ustawiać, a w przypadku zamiennika seryjnego zaworu np Forge też jest taka możliwość

kryystian napisał(a):3 in 1 BOV: VTA in tandem with Recirculation (recommended), 100% Vent to Atmosphere, or 100% Recirculation


jak opisy z pierwszych punktów, to nic innego a różnica między tym BOVem a zestawami uniwersalnymi

kryystian napisał(a):Holds more boost over stock valve


w seryjnym samochodzie nie ma to zadnego znaczenia, oczywiście przy założeniu że fabryczny zawór jest sprawny

kryystian napisał(a):Increases drivability and responsiveness


to jest dla mnie typowy efekt placebo i nie bardzo ogarniam jak oni to "mierzą" bo podawanie odczuć, które prawie zawsze będą pozytywne, bo "przecież wydałem kasę więc musi być lepiej" <glupek2>

kryystian napisał(a):Get the BOV sound of a VTA setup with all the benefits of a recirculation setup


czyli lans przy zachowaniu warunków do prawidłowej pracy silnika

kryystian napisał(a):Recirculation helps maintain proper A/F Ratios


czyli funkcja fabrycznego zaworu, więc po co BOV? lans <zeby>

kryystian napisał(a):Gain Top End Horsepower


ROTFL

a trochę bardziej serio to niestety po założeniu dolotu innego niż fabryczny nawet fabryczny zawór słychac nad czym boleję :(
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez kryystian » 25 maja 2009, 11:39

widocznie kolesie się nie znają :) ;)
HARDLINE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2008, 19:57
Posty: 722
Skąd: uk
Auto: gh sport
(6mps)

Postprzez DISItune » 25 maja 2009, 11:45

kryystian napisał(a):widocznie kolesie się nie znają :)


oni chcą Ci to sprzedać i to cała tajemnica cudownego działania własnie ich BOVa ;)

poza robieniem pfff wszystkie te funkcje (poza możliwością regulacji) spełnia fabryczny zawór, a wraz z regulacją dużo tańsze rozwiązania typu Forge BPV

każdy sobie zakłada co lubi i nic drugiemu do tego, ale dorabianie na siłę ideologii że dzięki BOV będzie większe doładowanie to jakaś masakra jest <glupek2> bo dopóki fabryczny zawór będzie sprawny to nie będzie różnicy.

Powiedzmy sobie szczerze, że fabryczny zawór który jest poprostu plastikowy nie jest jakimś rozwiązaniem high-tech a działa ;) i nie potrzeba do tego kosmicznej technologii jak w turbosmarcie. Faktem jest rowniez ze poniewaz jest plastikowy po zwiekszeniu parametrow auta moze zaczac przepuszczac. ale nie musi ;)
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez pinky » 25 maja 2009, 12:18

Z resztą przy wkładaniu BOV'a zamiast Bypass-valve istnieje ryzyko że samochód będzie gasł tzw. Stall efect.
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez Malinakra » 27 maja 2009, 00:04

Fabryczny zawor nie trzyma u gory cisnienia. Mnie podskoczylo 1 do 1,5 PSI w piku.
Forumowicz
 
Od: 14 cze 2008, 06:00
Posty: 39
Skąd: Krakow/Warszawa
Auto: Mazda Speed6 MPS

Postprzez DISItune » 27 maja 2009, 08:45

Malinakra napisał(a):Fabryczny zawor nie trzyma u gory cisnienia. Mnie podskoczylo 1 do 1,5 PSI w piku.


to nieprawda, u mnie się nic nie zmieniło :P
dlatego piszę, że mu się zdarza, ale nie można traktować tego że przepuszcza jako dogmat
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez Malinakra » 27 maja 2009, 10:50

Mnie z wykresu wynika ze na fabrycznym nigdy nie mial w piku powyzej 17 PSI a tu ma. Gdzies mialem porownanie fabrycznego i tuningowego jak znajde to wystawie, na razie ma tylko tuningowy. I oczywiscie ma tu znaczenie jak mocno jest sprezyna skrecona.

http://picasaweb.google.pl/Malinakra/Tu ... directlink
Forumowicz
 
Od: 14 cze 2008, 06:00
Posty: 39
Skąd: Krakow/Warszawa
Auto: Mazda Speed6 MPS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy MPS / Mazdaspeed