Mazda CX-9 (TB) – Opinie i Informacje

Mazda CX-9 TB (2007– 2016) Mazda CX-9 TC 2016 –

Postprzez mikael77 » 13 sty 2011, 16:33

Mam pytanie o audio, czy jest z subwoofer'em?

Tak ma subwoofer ukryty w schowku narzędziowym z tyłu.

Odnośnie sensorów TPMS lepiej (taniej) kupic

pai – ale tu mam całe koła na gwarancji u Mazdy i to też się liczy z USA może było by taniej ale bez cła, podatku i wspomnianej gwarancji.

co do Home linka to taki gadżet jak na polskie warunki mało użyteczny, mało kompatybilny z systemami

Homelink działa na między 288 -433MHz wiec jest kompatybilny, większość jest właśnie na 433MHZ, czasami na 868MHz.
Generalnie nie ma co wyolbrzymiać, to były uwagi że mogło mieć i tyle. Na lusterka wcale nie narzekałem jak dla mnie widoczność jest dobra, kamera się brudzi to fakt ale w taką pogodę to nie dziwi.
"HomeLink® is compatible with radio-frequency devices operating between 288 and 433 MHz. "
http://www.homelink.com/faqs.php
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2010, 11:52
Posty: 95
Skąd: Pomorskie
Auto: CX-9 2010 PL

Postprzez konopkasz » 13 sty 2011, 21:46

orietntujecie się czy i gdzie moża dokupić relingi dachowe?
Początkujący
 
Od: 12 sty 2011, 20:41
Posty: 12

Postprzez mikael77 » 14 sty 2011, 00:29

orietntujecie się czy i gdzie moża dokupić relingi dachowe?

Znajdziesz w akcesoriach na stronie mazdy
http://www.mazda.pl/owning_mazda/accessories1/
http://www.fox.rzeszow.pl/RELINGI-DACHOWE%284,269,246315%29.aspx
http://mzparts.dealerfit.com/store/advanced_search_result.php?keywords=snowboard&cPath=295&categories_id=295&inc_subcat=1&search_in_description=1&pfrom=0&pto=0
Relingi dachowe
dopuszczalne obciążenie dachu: 45 kg
do mocowania bagażu, uchwytów oraz boxów wymagany dodatkowo bagażnik dachowy (0000-8L-N02A)
numer części: 0000-8L-N01
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2010, 11:52
Posty: 95
Skąd: Pomorskie
Auto: CX-9 2010 PL

Postprzez konopkasz » 16 sty 2011, 22:00

proszę Szanownych Forumowiczów o informację (lub link) na temat napędu 4x4. Nie mogę nigdzie znaleźć jakiegoś pełniejszego opisu. Z góry dziękuję.
Początkujący
 
Od: 12 sty 2011, 20:41
Posty: 12

Postprzez mikael77 » 17 sty 2011, 11:47

proszę Szanownych Forumowiczów o informację (lub link) na temat napędu 4x4. Nie mogę nigdzie znaleźć jakiegoś pełniejszego opisu. Z góry dziękuję.

Napęd realizowany jest poprzez wielotarczowe sprzęgło (multi-plate clutch) podobnie jak w BMW X3,X5 automatyczny rozkład do 50:50 przód/tył, nie ma możliwości zablokowania napędu 50:50 tak jak np. w Mitsubishi Outlander i nie posiada reduktora.
AWD (Active Torque All-Wheel Drive ) system stara się dostosować trakcje poprzez monitorowanie poślizgu kół, kąta skrętu, prędkości kątowej, przyspieszenia bocznego i moment obrotowy układu napędowego. W normalnych warunkach jazdy, 100 procent momentu obrotowego wysłanych do napędu na przednie koła. Podczas agresywnego przyspieszania lub gdy przednie koło jest na granicy poślizgu ATS skieruje cześć momentu obrotowego jest na tylną oś.
Active Torque-Split system – dwa komputery sterują sprzęgłem magnetycznym do 50% momentu obrotowego silnika na tylne koła.
Mazda CX-9 to CUV – Crossover Utility Vehicle – nadwozie kombi, silnik poprzeczny, napęd 4x4 [Haldex lub VCU] bez reduktora, lekko podwyższony.
http://en.wikipedia.org/wiki/Four-wheel_drive

"Mazda's Active Torque All-Wheel Drive also used in the Mazda CX-7 crossover SUV, the system is changing rapidly adjust traction needs by monitoring wheel slippage, steering angle, yaw rate, lateral acceleration and available driveline torque. In normal driving, 100-percent of the torque sent to front-wheel drive. During the acceleration of aggressive or when one front wheel is on the verge of slip, controlled percentage of the available torque is directed to the rear axle.
A power take-off device integrated with the transaxle Mazda CX-9's spins a drive shaft attached to an active coupling built into the rear differential. Instructed by the control module, multi-plate clutch servo can be controlled routes from zero to 50 percent of available torque to the rear wheels."
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2010, 11:52
Posty: 95
Skąd: Pomorskie
Auto: CX-9 2010 PL

Postprzez Hubert1975 » 19 sty 2011, 13:23

Witam Kolegów z Forum! Właśnie dwa dni temu dołączyłem do grona cx-dziewiątkowiczów :) Mam za sobą 250km przejechane, w tym 200 to rasa z salonu do domu, a kolejne 50 to już po Warszawie. Moja Mazda jest w czarnym black sparkling z tapicerką sand, reszta jak u wszystkich kolegów z mazdą poliftingową. Poniżej kilka uwag i spostrzeżeń na poczatku przygody z moim samochodem:

– cx-9 prowadzi się świetnie, pozycja kierowcy nie jest za wysoka, elektryczna regulacja fotela we wszystkich kierunkach wraz z pamięcią ustawień działa doskonale. Po 200km nawet nie odczułem najmniejszego zmęczenia. Precyzyjny układ jezdny, na zakrętach nie szalałem ale nie odczułem żeby kiedykolwiek samochód wykazał nadsterowność, zawieszenie spozycjonowałbym jako komfortowe w stronę sportowego, twardego.

– w środku nie słychać absolutnie niczego poza muzyką z głośników i szumem opon do prędkości 140km/h, więcej nie jechałem, wyciszenie tego samochodu to ekstraklasa.

– radio Bose z 10 głośnikami gra bardzo przyjemnie, z rozbuodwanymi tonami średnimi, polecam dla posiadaczy domowych zestawów HI-FI Bose lub Harman-Kardon, bardzo zbliżona barwa dźwięku. Można włączyć surround z głośnikiem centralnym pod szybą, w bagażniku znajduje się woofer Bose pod podłogą. Wraz ze zmieniarką na 6cd wszystko działa świetnie.

– największe zaskoczenie to 3.7 V6 277KM silnik i pracująca z nim 6cio biegowa automatyczna skrzynia. To jak dla mnie największy atut tego samochodu po przejechaniu pierwszych kilometrów. Skrzynia adaptacyjnie zmienia biegi w zalezności od stylu jazdy. Przy spokojnej i lekkiej nodze biegi zmieniane sa w mgnieniu oka, tak by przy 70/h już był 6, pierwsze 4 wchodzą momentalnie wręcz niezauważalnie już przy 40/h. Przy 120km/h Mazda ma niecałe 2tys obr/min, przy 140 to wartość 2,2tys obr/min. Dodatkowo biorąc pod uwagę fakt, że 90% momentu obrotowego dla tego silnika jest przydzielone już przy około 2,9tys obr/min to przyspieszanie nawet na 6 biegu wciska w fotel a przy tym obroty wcale nie są wysokie, ba powiedziałbym że bardzo niskie. Porównując do tradycyjnych silników benzynowych z 5cio biegową skrzynią to jakieś 2tys obrotów mniej przy porównywalnej prędkości. Spalanie na trasie wyszło mi 10,4 l/100km wg komputera pokładowego, gdy doszło nieco jazdy po mieście wczoraj to spalanie mam na poziomie 11,7. Naturalnie to wartości szacunkowe, podane przez elektroniczny system. Niezaleznie od tego widać już, że spalania rzędu 18l/100km można włożyć między bajki, no chyba że ktoś ma ciężką nogę i co światła wciska pedał gazu w podłogę :) Warto tu wspomnieć że silnik ten został zmieniony dla wersji 2011 pod kątem optymalizacji spalania paliwa, póki co wnioskuję że sie udało. Zobaczymy co będzie dalej.

– napęd 4x4 narazie nie testowany, droga sucha i bezproblemowa.

– wymieniłem opony na zimowe Pirelli Scorpion Ice&Snow 245/45R20 103V, mają nieco niższy profil niż fabryczne Bridgestone'y i na zimę chyba będą odpowiednie. Test tych opon i rekomendacje producentów na 2010/11 zamieszczam w linkach:
http://www.epinions.com/review/Pirelli_ ... 6916672132
http://www.opony.com.pl/artykul/najleps ... h/?id=1044

Czytałem na formu wątek o rolecie bagażnika do cx-9, było dużo dywagacji czy wchodzi czy nie, czy jest częścią zamienną czy nie, że producent nie rekomenduje rolety do samochodów z automatem bagażnika. Otóż wszystko widać jak na dłoni po otwarciu tylnej klapy. Zaślepki do montażu belki rolety za tylnym rzędem siedzeń pozwalają na jej założenie, tyle że przy otworze bagażnika od strony klapy nie ma z lewej strony zaślepki na zaczep rolety – gdyż w tym miejscu jest zamontowany inny plastikowy profil, chowający w sobie mechanizm siłownika. Stąd roleta w naszych modelach jest nieoferowana, gdyż musiałaby być na końcu niesymetryczna – swoją drogą mogłaby Mazda ją właśnie tak zmodyfikować i oferować :)

Jako minus samochodu uznałbym na początku jedną rzecz a mianowicie fakt, że przy nierozłożonym 3cim rzędzie siedzeń – siedzenia 2giego rzędu mogłyby jeszcze dalej się cofać do tyłu. Wprawdzie miejsca na nogi drugiego rzędu jest bardzo dużo a do tego mają rozkładane oparcia by można było komfortowo wypocząć, ale jak dla mnie można by je jeszcze cofnąć – zwłaszcza że bagażnik i tak jest ogromny.

To tyle, myślę że Mazda cx-9 jest za tę cenę bezkonkurencyjna. 156k zł za nowiutki samochód z pełnym wyposażeniem, wielkości Audi Q7 czy BMW X5 to naprawdę rewelacja. Naturalnie ma zapewne jakieś wady z punktu widzenia różnych potrzeb klientów, ale i tak czapki z głów dla Mazdy. Dopiszę zapewne kolejne wątki przy dłuższym przebiegu :)
Ostatnio edytowano 20 sty 2011, 00:54 przez Hubert1975, łącznie edytowano 2 razy
Początkujący
 
Od: 19 sty 2011, 12:00
Posty: 5
Auto: Mazda cx-9 3.7 V6 2011 :)

Postprzez mikael77 » 19 sty 2011, 17:26

Spalanie na trasie wyszło mi 10,4 l/100km wg komputera pokładowego, gdy doszło nieco jazdy po mieście wczoraj to spalanie mam na poziomie 11,7. Naturalnie to wartości szacunkowe, podane przez elektroniczny system. Niezaleznie od tego widać już, że spalania rzędu 18l/100km można włożyć między bajki

Mi po ostatnim tankowaniu spalanie wyszło 15,6l/100km (poprzednie 16,4l/100km) to z obliczeń nie z komputera. Spalanie w mieście może być w granicach 18l (jak ktoś ma bardzo ciężka nogę to osiągnie ponad 20l), przy spokojnej jeździe 15l to jest dobry rezultat.
Według mnie realne spalanie na 100km wygląda tak:
miasto: 15-18l (zależy czy jest to plaski teren i co ile metrów łapiesz światła)
trasa:11-14l (można osiągnąć 11 lecz jadąc bardzo ekonomicznie nie szybciej niż 120km/h , na pewno nie na autostradzie :] )
wymieniłem opony na zimowe Pirelli Scorpion Ice&Snow 245/45R20 103V

Opony tego rozmiaru nie są chyba rekomendowane przez mazde, według kalkulatora masz 3.24% różnicy rozmiaru dopuszczalna jest do 3%, ja mam 255/50R20 różnica wynosi od OEM 1.3%
http://www.1010tires.com/TireSizeCalculator.asp?action=submit

Ps. Co do limitera prędkości udało mi się przez chwile osiągnąć 200km/h, nie wyczułem limitu i moglem jeszcze przyspieszać.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2010, 11:52
Posty: 95
Skąd: Pomorskie
Auto: CX-9 2010 PL

Postprzez Hubert1975 » 19 sty 2011, 22:08

mikael77 napisał(a):
Opony tego rozmiaru nie są chyba rekomendowane przez mazde, według kalkulatora masz 3.24% różnicy rozmiaru dopuszczalna jest do 3%, ja mam 255/50R20 różnica wynosi od OEM 1.3%
http://www.1010tires.com/TireSizeCalculator.asp?action=submit


Generalnie masz rację, jednak uważam że szersze opony jako zimowe to nieco wbrew zaleceniom producentów opon dla jazdy w trudnych warunkach – błoto pośniegowe, zlodowacenia, trudny zimowy teren. Dlatego tu zalecenie Mazdy jest dla mnie nie zrozumiałe.
Początkujący
 
Od: 19 sty 2011, 12:00
Posty: 5
Auto: Mazda cx-9 3.7 V6 2011 :)

Postprzez mikael77 » 20 sty 2011, 10:22

szersze opony jako zimowe to nieco wbrew zaleceniom producentów opon dla jazdy w trudnych warunkach – błoto pośniegowe, zlodowacenia, trudny zimowy teren.


Nie do końca jest tak jak piszesz zapoznaj się z linkami poniżej z testów ADAC, Continental i Michelin każdy argumentuje inaczej, a opinii na ten temat jest tyle co fachowców,ale generalnie wszyscy przestrzegają by nie montować innych rozmiarów niż zgodnych z producentem (fałszowanie wskazania komputera, prędkości, niewłaściwe sygnały wynikające z innego zachowania się węższej opony na podłożu), a tu producent nie dal nam dużego pola do manewrów przy 20" kolach, bo opona zimowa w rozmiarze 245/50R20 właściwie nie istnieje. Jak dla mnie to najważniejsze jest mieć markowe opony zimowe, a rozmiar to już jak szukanie dziury w całym, chyba ze ktoś chce montować łańcuchy lub nie przeszkadza mu mniejszy rozmiar felg wtedy tylko 18", co na pewno wychodzi znacznie taniej.
http://www.oponeo.pl/artykul/szersze-czy-wezsze-opony#podsumowanie
http://www.oponeo.pl/artykul/waskie-czy-szerokie-opony-na-zime
http://www.oponeo.pl/artykul/czy-powinienem-miec-na-zime-wezsze-opony

Podsumowując sugerują:
ADAC- węższe
Continental- takie same (szerokie)
Michelin- takie same
Goodyear- węższe
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2010, 11:52
Posty: 95
Skąd: Pomorskie
Auto: CX-9 2010 PL

Postprzez Hubert1975 » 20 sty 2011, 13:21

mikael77 napisał(a):Nie do końca jest tak jak piszesz zapoznaj się z linkami poniżej z testów ADAC, Continental i Michelin każdy argumentuje inaczej, a opinii na ten temat jest tyle co fachowców
Podsumowując sugerują:
ADAC- węższe
Continental- takie same (szerokie)
Michelin- takie same
Goodyear- węższe


Masz rację, że ilu ekspertów tyle opinii – z tym się w pełni zgadzam. Jednak jak widzę z Twego podsumowania, to raczej jest tak jak napisałem wcześniej, skoro dwie opinie sugerują węższe opony a dwie takie same przy czym żadna nie sugeruje szerszych co ma miejsce w tabeli z oponami dla naszej Mazdy (245 lub 255 dla zimowych). Ten właśnie problem podniosłem pisząc powyżej.

mikael77 napisał(a):a tu producent nie dal nam dużego pola do manewrów przy 20" kolach, bo opona zimowa w rozmiarze 245/50R20 właściwie nie istnieje


Tu również się z Tobą zgadzam, że opony zimowe w rozmiarze zgodnym z naszym oem nie istnieją. No, ale za cenę posiadania Mazdy cx-9 warto trudzić się nieco w temacie opon zimowych by korzystać z przyjemności jazdy
Początkujący
 
Od: 19 sty 2011, 12:00
Posty: 5
Auto: Mazda cx-9 3.7 V6 2011 :)

Postprzez konopkasz » 25 sty 2011, 19:11

gdzie i za ile (jeśli mogę spytać?) ubezpieczyliście swoje nowe mazdy cx-9
Początkujący
 
Od: 12 sty 2011, 20:41
Posty: 12

Postprzez mikael77 » 25 sty 2011, 23:48

gdzie i za ile (jeśli mogę spytać?) ubezpieczyliście swoje nowe mazdy cx-9

Jak już wcześniej pisałem promocyjny pełen pakietowe ubezpieczeniowy 4400zł – Allianz
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2010, 11:52
Posty: 95
Skąd: Pomorskie
Auto: CX-9 2010 PL

Postprzez Hubert1975 » 26 sty 2011, 21:40

konopkasz napisał(a):gdzie i za ile (jeśli mogę spytać?) ubezpieczyliście swoje nowe mazdy cx-9


Podobnie jak kolega powyżej odpowiedział, pakietowe ubezpieczenie w Allianzie oferowane w salonie to chyba najrozsądniejsza opcja. Podobne mam w Volvo i w kolejnym roku równie dobre warunki zaproponowali, nawet zweryfikowałem to w najtańszych towarzystwach – tak dla sportu :) i nikt nie dał lepszej konstrukcji suma ubezpieczenia/zakres/cena polisy niż Allianz.

A teraz pierwszy realny raport z pierwszego tankowania :) Przejechane 200 km w trasie i 349 km w mieście na krótkich przebiegach – Mazda spaliła średnio 12,75046 litra/100km.
Początkujący
 
Od: 19 sty 2011, 12:00
Posty: 5
Auto: Mazda cx-9 3.7 V6 2011 :)

Postprzez Jarenty » 27 sty 2011, 16:30

Witam,
No to zazdroszczę Wam Panowie spalania i zapewniam, że nie mam „ciężkiej” nogi oraz, że to nie żadna bajka. U mnie na 234 przejechane km wyłącznie po mieście (dużo krótkich odcinków) auto spaliło 44,20 litra a więc 18,89 litra/100km. Obliczenia na podstawie przejechanych km i uzupełnienia baku do pełna. Zaznaczę, że celowo jeździłem bardzo ostrożnie operując pedałem gazu i nie ścigałem się oraz nie ruszałem z pedałem wciśniętym w podłogę. Jeździłem normalnie aby nie być zawalidrogą ale i bez zamiaru bycia pierwszym na światłach i wyprzedzania wszystkich samemu nie dając się wyprzedzić. Szczerze mówiąc liczyłem się z nieco mniejszym spalaniem o litr może dwa po mieście. Trochę liczę na to, że w przypadku mazdy będzie podobnie jak w nowym avensisie, gdzie przez pierwsze 1000 km spalanie było wyraźnie wyższe niż potem tj. o ok. 1,5-2,0 litrów. Mimo, że liczyłem się z dużym zużyciem benzyny (przeglądałem wcześniej forum i przeglądałem raporty spalania) to boję się myśleć jak wysokie byłoby spalanie gdybym jeździł dynamiczniej, a podkreślę jeszcze raz, że wspomniany dystans pokonałem powstrzymując się (co prawda z trudem) od wykorzystania możliwości tego samochodu (tak zaleca producent), no może dwa czy trzy razy nie udało mi się powstrzymać aby usłyszeć śpiew tego silnika.
Niestety nie wierzę w uzyskanie rezultatu 15 litrów w mieście no chyba, że jazda będzie na tyle delikatna (albo raczej anemiczna), że w rezultacie podda w wątpliwość kupno takiego samochodu, taki wynik jest dla mnie kompletnie nierealny bo nie sądzę aby można było spalanie ograniczyć o ok. 4 litry w stosunku do spalania przy delikatnym stylu jazdy z dotychczas przejechanego dystansu.
Dodam, że u mnie komputer wskazuje wartość ok. 20-21 litrów – tak jak pisałem wcześniej.
Zobaczę co będzie dalej i napiszę. Muszę koniecznie wybrać się w jakąś dłuższą trasę i zdam relację. Bez względu na spalanie i tak uważam, że to super samochód.
Pozdrawiam.
Jarenty
Początkujący
 
Od: 7 sty 2011, 12:55
Posty: 10
Auto: Mazda CX-9 / 2010 PL

Postprzez mati222 » 28 sty 2011, 12:21

Witam
Jestem właścicielem Mazdy cx9 od 5 stycznia. Po przejechaniu pierwszych 150 km moja Mazda spaliła 20l/ 100 km <nie> teraz mam 2000 km przebiegu i wiem że Mazda w trasie pali około 11-14 w mieście około 17l/ 100 km ;) . Co do wyciszenia zgadzam sie ze jest prawie idealne, elektryczne fotele z trzema pamięciami prawie perfekcyjne ale w przeciweństwieństwie do postów innych forumowiców mam zastrzeżenia co do układu jezdnego. W czasie jazdy trzeba kontrolować cały czas tor jazdy. Gdy się puści kierownicę delikatnie ściąga raz w prawo raz w lewo. Co to może być <co?> proszę o posty na ten temat. Druga sprawa to skrzynia biegów, jeździłem na dsg w touranie i ona miała "system zero jedynkowy", gaz to jedzie. A tu jest coś takiego że jak sę doda gazu to skrzynia zastanawia się dyskutuje z kierowcą, negocjuje, co do przyśpiesdzania. Jedna pewna możliwość przyspieszenia to pedał gazu w podłogę, ale mimo wszystko trzeba poczekać 2-3s, Sądzę że w aucie klasy cx9 powinna być roleta i nie ma to znaczenia czy (jak ktoś pisał) jest ona symetryczna czy nie, ważne że przykrywa moje piwko w bagażniku ;P
mati222
 

Postprzez mikael77 » 28 sty 2011, 12:49

Jarenty ja mam bardzo podobne spalanie, moje 15,6l i 16,4l to średnie w których około 200km robiłem poza miastem i prawie 300km w mieście, jak już wcześniej pisałem 18l jest całkowicie w normie przy jeździe miejskiej. Spalanie Hubert1975a jest fantastyczne, jak dla mnie wręcz nie realne do osiągnięcia, takie średnie spalanie to osiągam na trasie która w większej części składa się z autostrady. Niższe spalanie podejrzewam że osiągnął bym w trasie omijając autostradę. W poprzednim aucie (2.0 diesel SUV), jadąc autostradą 8,3l sr. , drogami krajowymi 7,1l czasem nawet poniżej 7l. Wcale bym się nie pogniewał żeby tak jak piszesz spalanie po 1000km spadło 1-2l ;), co nie zmienia faktu ze bylem przygotowany na takie wyniki średniego spalania, myślę ze wartości sr. powyżej 20l mogą dopiero być zastanawiające.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2010, 11:52
Posty: 95
Skąd: Pomorskie
Auto: CX-9 2010 PL

Postprzez mikael77 » 28 sty 2011, 13:14

W czasie jazdy trzeba kontrolować cały czas tor jazdy. Gdy się puści kierownicę delikatnie ściąga raz w prawo raz w lewo. Co to może być <co?> proszę o posty na ten temat.

Przyczyn może być wiele zła geometria zawieszenia, zużyte opony, luzy w zawieszeniu, blokujące hamulce to są z reguły przyczyny takiego zachowania, kilka z nich możesz od razu wykluczyć. Na pewno nie lekceważ tego problemu i zgłoś się z tym do serwisu, gdyż w żadnym wypadku nowe auto nie powinno się tak zachowywać. Upewnij się jednak że auto zachowuje się w ten sposób na prostej dobrej drodze, niestety w większości u nas występują koleiny, które mogą w ten sposób oddziaływać na układ kierowniczy. Zapewne wymieniałeś opony lub cale koła na zimowe, dobrze by było to sprawdzić może też wyważyć koła, sprawdzić ciśnienie. Sprawdź czy któryś z hamulców się nie nagrzewa bardziej niż pozostałe (choć wtedy by raczej ściągał ciągle w jednym kierunku). Moja CX-9 jedzie jak po szynach, nawet silny wiatr na nią nie ma wpływu, w poprzednim mniejszym SUV potrafiło zatrząść tu nic.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2010, 11:52
Posty: 95
Skąd: Pomorskie
Auto: CX-9 2010 PL

Postprzez Jarenty » 28 sty 2011, 14:21

Michał, dzięki trochę mnie uspokoiłeś z tym spalaniem. A co do tego ściągania mati222 (gratuluję zakupu :) ) to wydaje mi się, że winne są koleiny, jeśli sprawdzisz na dobrej drodze bez kolein i to się nadal będzie działo, to tak jak Michał, sugerowałbym wizytę w serwisie, u mnie nic takiego nie ma miejsca. Jeśli chodzi o skrzynię mam podobne odczucia jak mati222, trochę to irytujące, o rolecie nie chce mi się już pisać.
Zmieniając temat mam umówioną wizytę na założenie Phantoma i jak mi zrobią to dam znać.
Pozdrawiam
Jarenty
Początkujący
 
Od: 7 sty 2011, 12:55
Posty: 10
Auto: Mazda CX-9 / 2010 PL

Postprzez mikael77 » 28 sty 2011, 16:39

Jarenty mógłbyś podać jakie koszty radia bo chyba to już ustaliłeś. Co do skrzyni to już o tym pisałem przy pierwszej mojej opinii albo przyspieszasz dynamicznie od zera albo trzeba depnąć ostro i wtedy jest ogień, za to spokojna jazda to czysta poezja zero zrywów cichutko,milutko, nie dławi się nawet na 6 biegu przy niskich obrotach i 70 km/h, moc jest i automat nawet nie musi redukować, tylko łagodnie trzeba przyspieszać :).
Pozdrawiam Michał

PS. Do radio założyłem osobny temat.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2010, 11:52
Posty: 95
Skąd: Pomorskie
Auto: CX-9 2010 PL

Postprzez Hubert1975 » 1 lut 2011, 01:43

Witam Kolegów, niebawem będę miał kolejne tankowanie tym razem już po 100% jazdy po mieście, na krótkich odcinkach. Hmmm aż sam się zastanawiam czy wszystko jest OK skoro podajecie takie spalania, na których tle moje wydaje się dziwne. Czy jeżdżę jak rasowy emeryt? :) Naturalnie bez urazy dla emerytów. Fakt, że pierwszy bak spaliłem jeżdżąc bardzo spokojnie i ostrożnie ale hmm... no nic. Zobaczymy jak wyjdzie z drugiego baku paliwa, napiszę od razu wynik.
Początkujący
 
Od: 19 sty 2011, 12:00
Posty: 5
Auto: Mazda cx-9 3.7 V6 2011 :)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9