Transfer

Cześć!
Część z Was już zaczepiłem PW, ale może znajdzie się ktoś, kto jeszcze wspomoże poradą.
Dziś w ASO dostałem diagnozę terkotnia w okolicach prawego koła. Zobaczyłem zdjęcie korka z opiłkami i kosmiczną wycenę naprawy. Po otrząśnięciu się z szoku trafiłem tu
Plan mam taki, żeby kupić nowy oryginał w USA wraz z pakietem instalacyjnym. Z tego co widzę to cena regenerowanego w Polsce jest x2 a nowego x3.
Pytanie u kogo wymienić w okolicach Warszawy, tak żeby temat skutecznie i bezproblemowo zamknąć.
W ASO powiedziano, że po rozebraniu może się okazać, że skala uszkodzeń jest większa niż "skrzynka" transferu. Rozumiem, że chodzi o legendarne wielokliny. Dobrze, żeby polecany serwis wiedział coś w tym temacie.
Z góry dziękuje za pomoc!
Michał
Część z Was już zaczepiłem PW, ale może znajdzie się ktoś, kto jeszcze wspomoże poradą.
Dziś w ASO dostałem diagnozę terkotnia w okolicach prawego koła. Zobaczyłem zdjęcie korka z opiłkami i kosmiczną wycenę naprawy. Po otrząśnięciu się z szoku trafiłem tu
Plan mam taki, żeby kupić nowy oryginał w USA wraz z pakietem instalacyjnym. Z tego co widzę to cena regenerowanego w Polsce jest x2 a nowego x3.
Pytanie u kogo wymienić w okolicach Warszawy, tak żeby temat skutecznie i bezproblemowo zamknąć.
W ASO powiedziano, że po rozebraniu może się okazać, że skala uszkodzeń jest większa niż "skrzynka" transferu. Rozumiem, że chodzi o legendarne wielokliny. Dobrze, żeby polecany serwis wiedział coś w tym temacie.
Z góry dziękuje za pomoc!
Michał