Strona 1 z 1

Transfer

PostNapisane: 7 sty 2019, 22:19
przez kosa05410
Cześć!

Część z Was już zaczepiłem PW, ale może znajdzie się ktoś, kto jeszcze wspomoże poradą.

Dziś w ASO dostałem diagnozę terkotnia w okolicach prawego koła. Zobaczyłem zdjęcie korka z opiłkami i kosmiczną wycenę naprawy. Po otrząśnięciu się z szoku trafiłem tu :)

Plan mam taki, żeby kupić nowy oryginał w USA wraz z pakietem instalacyjnym. Z tego co widzę to cena regenerowanego w Polsce jest x2 a nowego x3.

Pytanie u kogo wymienić w okolicach Warszawy, tak żeby temat skutecznie i bezproblemowo zamknąć.

W ASO powiedziano, że po rozebraniu może się okazać, że skala uszkodzeń jest większa niż "skrzynka" transferu. Rozumiem, że chodzi o legendarne wielokliny. Dobrze, żeby polecany serwis wiedział coś w tym temacie.

Z góry dziękuje za pomoc!
Michał

Re: Transfer

PostNapisane: 8 sty 2019, 17:05
przez danielcx9
Gdzie znalazłeś nowy i w jakich pieniądzach?

Re: Transfer

PostNapisane: 17 sty 2019, 23:15
przez Cx9 2008
Nikt nie wie o Mazdach nawet polowy tego co Pan Mariusz z Jaworzna, ul Wojska Polskiego
Mazvagtech

Re: Transfer

PostNapisane: 18 sty 2019, 08:47
przez rafik85
Ale mazda cx9 jest prosta jak budowa cepa,problem każdej marki w pl jest taki że u nas są wymieniacze a nie naprawiacze :D

Dopisano 18 sty 2019, 07:49:

Ja w swoich cx9-ach oprócz 1 sworznia,wahaczy(akcja serwisowa),tarcz hamulcowych,filtrów i płynów,nie miałem okazji nic robić bo się nic nie chciało zepsuć.

PostNapisane: 23 sty 2019, 12:45
przez kosa05410
danielcx9 napisał(a):Gdzie znalazłeś nowy i w jakich pieniądzach?


Na ebay za 625$ + zestaw uszczelek 50$
Przesyłka do Polski plusexpress.pl – 124$ lotnicza 10-14 dni.

Teraz zaczynam szukać warsztatu.

PostNapisane: 24 sty 2019, 21:49
przez matylda
Smutne w tym wszystkim jest to, że użytkownicy (większość) oleju nie zmieniają, a wystarczy zmieniać olej w tej skrzynce i nic się nie będzie działo. Zmieniałem co 10tys. ten olej (co zmianę oleju w silniku), a teraz co 20tys. i to jest wg mnie dobry interwał czasowy, olej jest ciemny, ale nieprzepracowany. Mam nawiercony otwór na dole do zmiany, to znacznie ułatwia.

Dopisano 24 sty 2019, 21:52:

https://www.youtube.com/watch?v=nhxYLPvTQOo

tu macie fajny filmik o olejach i częstotliwości zmian, miłego oglądania

PostNapisane: 25 sty 2019, 11:49
przez Kritik
matylda napisał(a):Smutne w tym wszystkim jest to, że użytkownicy (większość) oleju nie zmieniają, a wystarczy zmieniać olej w tej skrzynce i nic się nie będzie działo. Zmieniałem co 10tys. ten olej (co zmianę oleju w silniku), a teraz co 20tys. i to jest wg mnie dobry interwał czasowy, olej jest ciemny, ale nieprzepracowany. Mam nawiercony otwór na dole do zmiany, to znacznie ułatwia.

Dopisano 24 sty 2019, 21:52:

https://www.youtube.com/watch?v=nhxYLPvTQOo

tu macie fajny filmik o olejach i częstotliwości zmian, miłego oglądania


ale z książka pisze ze olej jest zalany na cały czas używania auta <rotfl>
po co to wymieniać i wydawać kasę

p.s. Przepraszam, to był sarkazm, nie mogłem się powstrzymać. <oczy>

PostNapisane: 1 lut 2019, 14:46
przez Giz
kosa05410 napisał(a):Cześć!

Część z Was już zaczepiłem PW, ale może znajdzie się ktoś, kto jeszcze wspomoże poradą.

Dziś w ASO dostałem diagnozę terkotnia w okolicach prawego koła. Zobaczyłem zdjęcie korka z opiłkami i kosmiczną wycenę naprawy. Po otrząśnięciu się z szoku trafiłem tu :)

Plan mam taki, żeby kupić nowy oryginał w USA wraz z pakietem instalacyjnym. Z tego co widzę to cena regenerowanego w Polsce jest x2 a nowego x3.

Pytanie u kogo wymienić w okolicach Warszawy, tak żeby temat skutecznie i bezproblemowo zamknąć.

W ASO powiedziano, że po rozebraniu może się okazać, że skala uszkodzeń jest większa niż "skrzynka" transferu. Rozumiem, że chodzi o legendarne wielokliny. Dobrze, żeby polecany serwis wiedział coś w tym temacie.

Z góry dziękuje za pomoc!
Michał


regeneracja wieloklinu walka skrzyni i wielowpustu automatu: DEC Auto-Mat z Parysowa.
Wiedza co i jak, u mnie 3ci rok od regeneracji i caosc smiga + regularne wymiany oleju w skrzyni rozdzielczej.

poszukaj na forum bo opisywane bylo.

pozdro

PostNapisane: 4 lut 2019, 16:40
przez kosa05410
ale z książka pisze ze olej jest zalany na cały czas używania auta <rotfl>
po co to wymieniać i wydawać kasę

p.s. Przepraszam, to był sarkazm, nie mogłem się powstrzymać. <oczy>


No tak... Jakby się wgłębiać w szczegóły wszystkich sprzętów dookoła to można nic w życiu innego nie robić :)

Jeśli w planie serwisowym nie ma wymian oleju to przeważnie nikt za wczasu nie szuka w internecie poradników o samodzielnym wierceniu dziurek. Temat się odkrywa jak coś pier....nie. Pewnie to celowe działanie producenta, bo jest obliczone na taki przebieg, po którym już samochód nie ma gwarancji.

Re: Transfer

PostNapisane: 9 kwi 2019, 20:35
przez andim
Witam jestem nowy
Czy cx9 z napędem na przednią oś ma też transfer????

PostNapisane: 17 cze 2019, 15:04
przez Ronin 4x4
czy ktoś korzystał/ma doświadczenie i może polecic (lub nie) regenerację w SKRZYNIE24.PL -P.H.U "ROBRO" ?

Re: Transfer

PostNapisane: 17 cze 2019, 22:44
przez rafik85
Na portalach czasem można kupić oryginalne części ze skrzyń i transferów

PostNapisane: 18 cze 2019, 11:02
przez Ronin 4x4
Czy oryginał (pomijam kwestie używek) rozwiąże problem, czy za kolejne dziesią tys. km znowu nie będzie to samo? Przy regeneracji dają trochę mocniejszy materiał i z tego co słyszę problem znika

Re: Transfer

PostNapisane: 18 cze 2019, 11:50
przez rafik85
Po 12r problem,z tego co wiem bardzo rzadko występuje,więc jak kupisz część nawet używaną z auta po drugim lifcie to polata napewno.Albo kupić nowy kpl tu
https://akpp.pl/tf81diff-tf81-z-53-mazd ... TsEALw_wcB

Dopisano 18 cze 2019, 12:40:

andim napisał(a):Witam jestem nowy
Czy cx9 z napędem na przednią oś ma też transfer????

Transfer z nazwy ma transferować(przenosić) napęd na coś innego,skoro nie masz tylnego napędu to dokąd miałby transferować :D
Podziwiam zakup bez awd

PostNapisane: 18 cze 2019, 17:16
przez Ronin 4x4
rafik85 napisał(a):Po 12r problem,z tego co wiem bardzo rzadko występuje,więc jak kupisz część nawet używaną z auta po drugim lifcie to polata napewno.....

Mam 2013 i.... :(
Ale dzięki za namiar!