Transfer

Mazda CX-9 2007–

Postprzez kosa05410 » 7 sty 2019, 21:19

Cześć!

Część z Was już zaczepiłem PW, ale może znajdzie się ktoś, kto jeszcze wspomoże poradą.

Dziś w ASO dostałem diagnozę terkotnia w okolicach prawego koła. Zobaczyłem zdjęcie korka z opiłkami i kosmiczną wycenę naprawy. Po otrząśnięciu się z szoku trafiłem tu :)

Plan mam taki, żeby kupić nowy oryginał w USA wraz z pakietem instalacyjnym. Z tego co widzę to cena regenerowanego w Polsce jest x2 a nowego x3.

Pytanie u kogo wymienić w okolicach Warszawy, tak żeby temat skutecznie i bezproblemowo zamknąć.

W ASO powiedziano, że po rozebraniu może się okazać, że skala uszkodzeń jest większa niż "skrzynka" transferu. Rozumiem, że chodzi o legendarne wielokliny. Dobrze, żeby polecany serwis wiedział coś w tym temacie.

Z góry dziękuje za pomoc!
Michał
Początkujący
 
Od: 7 sty 2019, 17:05
Posty: 3

Postprzez danielcx9 » 8 sty 2019, 16:05

Gdzie znalazłeś nowy i w jakich pieniądzach?
Początkujący
 
Od: 17 maja 2014, 16:29
Posty: 8
Auto: CX9 3.7 2008

Postprzez Cx9 2008 » 17 sty 2019, 22:15

Nikt nie wie o Mazdach nawet polowy tego co Pan Mariusz z Jaworzna, ul Wojska Polskiego
Mazvagtech
Początkujący
 
Od: 30 mar 2018, 21:34
Posty: 6
Auto: Mazda Cx9, 2008, 3.7

Postprzez rafik85 » 18 sty 2019, 07:47

Ale mazda cx9 jest prosta jak budowa cepa,problem każdej marki w pl jest taki że u nas są wymieniacze a nie naprawiacze :D

Dopisano 18 sty 2019, 07:49:

Ja w swoich cx9-ach oprócz 1 sworznia,wahaczy(akcja serwisowa),tarcz hamulcowych,filtrów i płynów,nie miałem okazji nic robić bo się nic nie chciało zepsuć.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2017, 09:15
Posty: 550 (0/13)
Ostrz.: 1
Auto: mazda cx9 17' 2.5t + cx5 2.5 17'+ cx3 2.0 awd 19'

Postprzez kosa05410 » 23 sty 2019, 11:45

danielcx9 napisał(a):Gdzie znalazłeś nowy i w jakich pieniądzach?


Na ebay za 625$ + zestaw uszczelek 50$
Przesyłka do Polski plusexpress.pl – 124$ lotnicza 10-14 dni.

Teraz zaczynam szukać warsztatu.
Początkujący
 
Od: 7 sty 2019, 17:05
Posty: 3

Postprzez matylda » 24 sty 2019, 20:49

Smutne w tym wszystkim jest to, że użytkownicy (większość) oleju nie zmieniają, a wystarczy zmieniać olej w tej skrzynce i nic się nie będzie działo. Zmieniałem co 10tys. ten olej (co zmianę oleju w silniku), a teraz co 20tys. i to jest wg mnie dobry interwał czasowy, olej jest ciemny, ale nieprzepracowany. Mam nawiercony otwór na dole do zmiany, to znacznie ułatwia.

Dopisano 24 sty 2019, 21:52:

https://www.youtube.com/watch?v=nhxYLPvTQOo

tu macie fajny filmik o olejach i częstotliwości zmian, miłego oglądania
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2015, 23:06
Posty: 91
Auto: CX-9 sport 2015 salon PL
Honda civic Type-R 2017 360KM

Postprzez Kritik » 25 sty 2019, 10:49

matylda napisał(a):Smutne w tym wszystkim jest to, że użytkownicy (większość) oleju nie zmieniają, a wystarczy zmieniać olej w tej skrzynce i nic się nie będzie działo. Zmieniałem co 10tys. ten olej (co zmianę oleju w silniku), a teraz co 20tys. i to jest wg mnie dobry interwał czasowy, olej jest ciemny, ale nieprzepracowany. Mam nawiercony otwór na dole do zmiany, to znacznie ułatwia.

Dopisano 24 sty 2019, 21:52:

https://www.youtube.com/watch?v=nhxYLPvTQOo

tu macie fajny filmik o olejach i częstotliwości zmian, miłego oglądania


ale z książka pisze ze olej jest zalany na cały czas używania auta <rotfl>
po co to wymieniać i wydawać kasę

p.s. Przepraszam, to był sarkazm, nie mogłem się powstrzymać. <oczy>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2018, 14:10
Posty: 509 (44/27)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 3 BN HB 2018, 2.0 120km, SkyEnergy Soul Red + Full LED

Postprzez Giz » 1 lut 2019, 13:46

kosa05410 napisał(a):Cześć!

Część z Was już zaczepiłem PW, ale może znajdzie się ktoś, kto jeszcze wspomoże poradą.

Dziś w ASO dostałem diagnozę terkotnia w okolicach prawego koła. Zobaczyłem zdjęcie korka z opiłkami i kosmiczną wycenę naprawy. Po otrząśnięciu się z szoku trafiłem tu :)

Plan mam taki, żeby kupić nowy oryginał w USA wraz z pakietem instalacyjnym. Z tego co widzę to cena regenerowanego w Polsce jest x2 a nowego x3.

Pytanie u kogo wymienić w okolicach Warszawy, tak żeby temat skutecznie i bezproblemowo zamknąć.

W ASO powiedziano, że po rozebraniu może się okazać, że skala uszkodzeń jest większa niż "skrzynka" transferu. Rozumiem, że chodzi o legendarne wielokliny. Dobrze, żeby polecany serwis wiedział coś w tym temacie.

Z góry dziękuje za pomoc!
Michał


regeneracja wieloklinu walka skrzyni i wielowpustu automatu: DEC Auto-Mat z Parysowa.
Wiedza co i jak, u mnie 3ci rok od regeneracji i caosc smiga + regularne wymiany oleju w skrzyni rozdzielczej.

poszukaj na forum bo opisywane bylo.

pozdro
Forumowicz
 
Od: 15 cze 2010, 12:52
Posty: 85
Auto: Mazda CX-9 3.7 V6, 2009
Mazda 3, SkyActiv-G 2.0 165KM 6MT, 2014

Postprzez kosa05410 » 4 lut 2019, 15:40

ale z książka pisze ze olej jest zalany na cały czas używania auta <rotfl>
po co to wymieniać i wydawać kasę

p.s. Przepraszam, to był sarkazm, nie mogłem się powstrzymać. <oczy>


No tak... Jakby się wgłębiać w szczegóły wszystkich sprzętów dookoła to można nic w życiu innego nie robić :)

Jeśli w planie serwisowym nie ma wymian oleju to przeważnie nikt za wczasu nie szuka w internecie poradników o samodzielnym wierceniu dziurek. Temat się odkrywa jak coś pier....nie. Pewnie to celowe działanie producenta, bo jest obliczone na taki przebieg, po którym już samochód nie ma gwarancji.
Początkujący
 
Od: 7 sty 2019, 17:05
Posty: 3

Postprzez andim » 9 kwi 2019, 19:35

Witam jestem nowy
Czy cx9 z napędem na przednią oś ma też transfer????
Początkujący
 
Od: 4 kwi 2019, 20:05
Posty: 2
Auto: cx9

Postprzez Ronin 4x4 » 17 cze 2019, 14:04

czy ktoś korzystał/ma doświadczenie i może polecic (lub nie) regenerację w SKRZYNIE24.PL -P.H.U "ROBRO" ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 cze 2014, 21:53
Posty: 41
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda CX-9 2013 USA Crystal White Pearl Mica

Postprzez rafik85 » 17 cze 2019, 21:44

Na portalach czasem można kupić oryginalne części ze skrzyń i transferów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2017, 09:15
Posty: 550 (0/13)
Ostrz.: 1
Auto: mazda cx9 17' 2.5t + cx5 2.5 17'+ cx3 2.0 awd 19'

Postprzez Ronin 4x4 » 18 cze 2019, 10:02

Czy oryginał (pomijam kwestie używek) rozwiąże problem, czy za kolejne dziesią tys. km znowu nie będzie to samo? Przy regeneracji dają trochę mocniejszy materiał i z tego co słyszę problem znika
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 cze 2014, 21:53
Posty: 41
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda CX-9 2013 USA Crystal White Pearl Mica

Postprzez rafik85 » 18 cze 2019, 10:50

Po 12r problem,z tego co wiem bardzo rzadko występuje,więc jak kupisz część nawet używaną z auta po drugim lifcie to polata napewno.Albo kupić nowy kpl tu
https://akpp.pl/tf81diff-tf81-z-53-mazd ... TsEALw_wcB

Dopisano 18 cze 2019, 12:40:

andim napisał(a):Witam jestem nowy
Czy cx9 z napędem na przednią oś ma też transfer????

Transfer z nazwy ma transferować(przenosić) napęd na coś innego,skoro nie masz tylnego napędu to dokąd miałby transferować :D
Podziwiam zakup bez awd
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2017, 09:15
Posty: 550 (0/13)
Ostrz.: 1
Auto: mazda cx9 17' 2.5t + cx5 2.5 17'+ cx3 2.0 awd 19'

Postprzez Ronin 4x4 » 18 cze 2019, 16:16

rafik85 napisał(a):Po 12r problem,z tego co wiem bardzo rzadko występuje,więc jak kupisz część nawet używaną z auta po drugim lifcie to polata napewno.....

Mam 2013 i.... :(
Ale dzięki za namiar!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 cze 2014, 21:53
Posty: 41
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda CX-9 2013 USA Crystal White Pearl Mica

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy CX-3 / CX-5 / CX-7 / CX-9