Hej,
Pytanie do użytkowników jak jeździ CX9 bez napędu AWD? Czyli wersja FWD? Prawie 300 KM na jedną oś wydaje się dużo samochód będę używał na dłuższe trasy autostrady nie będę zapuszczał się do lasu w błoto. Czy ktoś użytkuje taki samochód i mogły się podzielić opinia? Dzieki
Mazda Cx9 FWD Wasze opinie?
Strona 1 z 1
Siema.
CX-9 z FWD jeździłem ponad 4 latka (aktualnie żona jeździ), teraz latam AWD z 2013.
Szerze, wolę CX-9 z FWD, jest szybsza zauważalnie szybsza, szybciej się zbiera, szybciej reaguje na dodanie gazu, nie ma co się dziwić, jest lżejsza o ponad 100 kg od wersji z AWD.
Oczywiście jeśli chodzi o wyścigi w zimie albo podczas deszczu, polecam AWD, ma piękne odejście ze świateł, większość zostaje w tyle (w porównywalnej klasie).
Tak naprawdę AWD przydaje Ci się głównie podczas jazdy w kiepskich warunkach pogodowych, w 90% czasu jazdy AWD jest nieużywane, załącza się dopiero wtedy kiedy następuje poślizg przednich kół.
W zimie Madzia z AWD idzie jak czołg po śniegu, kilka razy miałem niezłą frajdę kręcąc bączki na jakimś zaśnieżonym parkingu – i to tyla :-P
Oczywiście znam sprawę psującego się reduktora, jestem świeżo po wymianie wszystkich płynów w obu Madziach, w AWD masz tych wymian 4, w FWD dwie (sam wymieniałem, przynajmniej wiem co robię :–).
Teraz jakbym brał z 2013 na pewno wziąłbym wersję FWD, głównie ze względu na wspomnianą wadę napędu. Ponoć jeśli wymienia się regularnie olej w reduktorze i nie ciśnie się za bardzo Madzi, to jest szansa że się pojeździ bezawaryjnie z AWD :–) ale co to za frajda z jazdy jak się ma świadomość, że może mi się rozlecieć albo ukręcić klin na wale ?
Polecam wersje FWD, do setki masz 7,5 sek. (wersja AWD 8,5 i to trzeba nieźle cisnąć żeby się wyrobić).
Jak nauczysz się ruszać ze świateł na FWD bez piszczenia to idzie jak wściekła :–).
Bierz wersję FWD na full wypasie – polecam. No i oczywiście FWD mniej pali (chociaż obie mam na jedynie słuszne paliwo – eLPiGi :-P)
Pozdro
CX-9 z FWD jeździłem ponad 4 latka (aktualnie żona jeździ), teraz latam AWD z 2013.
Szerze, wolę CX-9 z FWD, jest szybsza zauważalnie szybsza, szybciej się zbiera, szybciej reaguje na dodanie gazu, nie ma co się dziwić, jest lżejsza o ponad 100 kg od wersji z AWD.
Oczywiście jeśli chodzi o wyścigi w zimie albo podczas deszczu, polecam AWD, ma piękne odejście ze świateł, większość zostaje w tyle (w porównywalnej klasie).
Tak naprawdę AWD przydaje Ci się głównie podczas jazdy w kiepskich warunkach pogodowych, w 90% czasu jazdy AWD jest nieużywane, załącza się dopiero wtedy kiedy następuje poślizg przednich kół.
W zimie Madzia z AWD idzie jak czołg po śniegu, kilka razy miałem niezłą frajdę kręcąc bączki na jakimś zaśnieżonym parkingu – i to tyla :-P
Oczywiście znam sprawę psującego się reduktora, jestem świeżo po wymianie wszystkich płynów w obu Madziach, w AWD masz tych wymian 4, w FWD dwie (sam wymieniałem, przynajmniej wiem co robię :–).
Teraz jakbym brał z 2013 na pewno wziąłbym wersję FWD, głównie ze względu na wspomnianą wadę napędu. Ponoć jeśli wymienia się regularnie olej w reduktorze i nie ciśnie się za bardzo Madzi, to jest szansa że się pojeździ bezawaryjnie z AWD :–) ale co to za frajda z jazdy jak się ma świadomość, że może mi się rozlecieć albo ukręcić klin na wale ?
Polecam wersje FWD, do setki masz 7,5 sek. (wersja AWD 8,5 i to trzeba nieźle cisnąć żeby się wyrobić).
Jak nauczysz się ruszać ze świateł na FWD bez piszczenia to idzie jak wściekła :–).
Bierz wersję FWD na full wypasie – polecam. No i oczywiście FWD mniej pali (chociaż obie mam na jedynie słuszne paliwo – eLPiGi :-P)
Pozdro
Siema.
Zastanów się po co transfer w samochodzie z FWD hehe.
Poza tym CX-9 z FWD jest bardziej cicha podczas jazdy w środku niż AWD.
Pozdro
DD
Zastanów się po co transfer w samochodzie z FWD hehe.
Poza tym CX-9 z FWD jest bardziej cicha podczas jazdy w środku niż AWD.
Pozdro
DD
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9