Zakup CX-9 z innego kraju, a gwarancja

Deniorek: jak tam, ugrałeś coś? Ja co prawda najwcześniej za 4 latka będę kupować nowe auto, ale już się zaczynam interesować CX-9. To istotnie coś pięknego, ładniejsze nawet niż Q7.
mazdaspeed.pl/forum
http://www.mazdaspeed.pl/forum/
Myjk napisał(a):Deniorek: jak tam, ugrałeś coś? Ja co prawda najwcześniej za 4 latka będę kupować nowe auto, ale już się zaczynam interesować CX-9. To istotnie coś pięknego, ładniejsze nawet niż Q7.
: ...chętnie kupiłbym autko, żeby była gwarancja i faktura (no i możliwość wzięcia w leasing). Tyle, że w Polsce będzie ciężko z tym. W najbliższym czasie będę szukać jakiejś firmy, która świadczy podobne usługi. .... Tylko nowy, z gwarancją jakiejś firmy i możliwością wzięcia w leasing.
mugs napisał(a):: ...chętnie kupiłbym autko, żeby była gwarancja i faktura (no i możliwość wzięcia w leasing). Tyle, że w Polsce będzie ciężko z tym. W najbliższym czasie będę szukać jakiejś firmy, która świadczy podobne usługi. .... Tylko nowy, z gwarancją jakiejś firmy i możliwością wzięcia w leasing.
Zanim zdecydowałem się na CX-7, miałem ofertę kupienia w leasingu CX-9 sprowadzanej na życzenie z Niemiec w cenie ok. 150tys PLN brutto, z gwarancją. To była oficjalna propozycja z EFL, który realizuje to we współpracy z jakąś firmą zewnętrzną. Z tego co pamiętam, wygląda to tak, że ze względu na koszty auto jest kupowane w zagranicznym salonie i rejestrowane przez te firmę z siedzibą w Niemczech, a następnego dnia przyjeżdża do nas. Formalnie kupuje się auto używane, bo z drugiej ręki, ale faktycznie jest to nowy samochód. Całość nie budzi żadnych zastrzeżeń EFL, co więcej – EFL sam poleca takie rozwiązanie stałym klientom.
Pozdr.
mugs
Deniorek napisał(a):Dzięki za informację. Sprawdzę to. A jak to jest z gwarancją? Mam ogólnoeuropejską Mazdy i mam serwisować w dowolnym ASO? Czy to jakaś zupełnie odrębna sprawa jest?
Myjk napisał(a):Deniorek napisał(a):Dzięki za informację. Sprawdzę to. A jak to jest z gwarancją? Mam ogólnoeuropejską Mazdy i mam serwisować w dowolnym ASO? Czy to jakaś zupełnie odrębna sprawa jest?
Tak, "ASOwać" możesz jak najbardziej w PL. Ja właśnie obecnie mam zakupioną swoją "szóstkę"
w podobny sposób, czyli za pośrednictwem konsorcjum niemiecko-polskiego. Dokładnie w ten
sam sposób jak opisał kolega mugs powyżej.
Zastanawia mnie tylko, czy w niemczech można kupić w salonie CX-9?
Wg mnie nie. Czyli wcześniej musiał być ciągnięty z Rosji albo ze stanów.
Deniorek napisał(a):Raczej ze Stanów, bo z Rosji to przelicznik na polskie jakieś 170-180 tysięcy złotych.
Deniorek napisał(a):Z resztą co stoi na przeszkodzie?
Myjk napisał(a):Wciąż zbyt biedny rynek IMHO
hristus napisał(a):w stanach ma ją chyba na 7 lub 8 lat
hristus napisał(a):w tej sprawie chcę napisać do oficjalnego przedstawicielam mazdy na europę i azię
Deniorek napisał(a):Ale nie mi o tym sądzić.
Deniorek napisał(a):Btw: A można w jakiś sposób sprowadzić taki samochód przy pomocy polskiego przedstawiciela Mazdy? Realne?