
Ja mogę płacić te podatki, nawet więcej jeśli pokażą co za nie robią w kierunku ochrony środowiska. Elektryka węglowa nigdy nie będzie ekologiczna więc robią z nas głupków.
www.mazdaspeed.pl
pawelck1987 napisał(a): mianowicie ostatnio zauważyłem że pojawiają się mazdy CX9 II z początku lat produkcji z silnikami 3.7 V6
Klonio SZ napisał(a):Witam,
Chciałbym odświeżyć temat.
Planuję sprowadzić Mazdę CX 9 z USA r 2019. Czekam na licytację...
Czy ktoś z użytkowników wyjaśnił już ten temat dostosowania oświetlenia (szczególnie przedniego) do naszych przepisów. Z rozmów z ludźmi którzy sprowadzają auta z USA wynika, że nawet jeśli są symetryczne to z przeglądami problemów nie ma. Jednak ostatnio moja siostra właśnie taki problem miała na przeglądzie z Subaru Outback. Diagnosta odesłał ją bo światła homologacji nie miały. Pojechała do innego i się udało... Ale żeby takich sytuacji uniknąć, chciałbym mieć światła prawidłowe. Ponoć z Kanady są asymetryczne, ale czy da się taką lampę przełożyć do auta z USA?
Może też właściciele tych aut mogliby coś więc napisać o ich eksploatacji i problemach?
Czy raczej szukać AWD czy FWD też w zupełności wystarczy, a może nawet będzie bardziej ekonomiczne również pod względem przeglądów i napraw?
Jestem też ciekaw, jak te auta sprawują się na LPG?
Ktoś może podzielić się doświadczeniami z tą instalacją KME , bo chyba póki co to tylko tą zakładają.?
Pozdrawiam klubowiczów.
Diabeł napisał(a):Witam,
Jak to jest z tymi przednimi lampami, można je programowalnie dostosować do europejskich (chodzi mi o led)??
Pytanie też do użytkowników z LPG, jakie doświadczenia tzn spalanie, koszta montażu, jakiej firmy lpg, czy z silnikiem nic się nie dzieje?
A z innej beczki to dodam że polski serwis mi odpisał że nie ma możliwości wgrania Polskiego menu do komp. pokładowego.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderatorzy CX-30 / CX-50 / CX-60, Moderatorzy CX-3 / CX-5 / CX-7 / CX-9