Przed zakupem CX9 (wersja 2016 – )
Strona 1 z 1
Dzień dobry.
Zastanawiam się nad kupnem Mazdy CX9 w najnowszej wersji (2016 – ). Z tego co się zorientowałem to ten model nigdy oficjalnie nie był sprzedawany w Europie, nawet w limitowanych seriach. Zostaje więc kupno auto już sprowadzonego z USA/Kanady i zapewne naprawianego po wypadku, lub zlecenie importu CX9 z podobnego kierunku.
Zastanawiam się jak wyglądają koszty eksploatacji i serwisowania takiego auta (dostępność części). Widziałem na forum jest wiele wątków dot. poprzednich generacji Mazdy, a ta była chwilowo dostępna na naszym rynku. Czy są tu jacyś użytkownicy nowych CX9 którzy mogli by się podzielić swoimi doświadczeniami?
Zastanawiam się nad kupnem Mazdy CX9 w najnowszej wersji (2016 – ). Z tego co się zorientowałem to ten model nigdy oficjalnie nie był sprzedawany w Europie, nawet w limitowanych seriach. Zostaje więc kupno auto już sprowadzonego z USA/Kanady i zapewne naprawianego po wypadku, lub zlecenie importu CX9 z podobnego kierunku.
Zastanawiam się jak wyglądają koszty eksploatacji i serwisowania takiego auta (dostępność części). Widziałem na forum jest wiele wątków dot. poprzednich generacji Mazdy, a ta była chwilowo dostępna na naszym rynku. Czy są tu jacyś użytkownicy nowych CX9 którzy mogli by się podzielić swoimi doświadczeniami?
- Od: 3 sty 2019, 01:32
- Posty: 3
Też jestem ciekawy jak silnik, spalanie czy nadaje się do instalacji gazowej , ceny części eksploatacyjnych itp.
Tomas654 – może pochwalisz się i jak wyglądał u ciebie pakiet startowy tj oleje filtry itp?
Tomas654 – może pochwalisz się i jak wyglądał u ciebie pakiet startowy tj oleje filtry itp?
- Od: 10 sie 2010, 10:41
- Posty: 46
- Auto: Mazda 5CR 2.0 PB z 2005r
Mazda 626 GF 98r 2.0 115KM PB + LPG Stag 300+
Była Mazda Demio 98 1.3 16V (63KM)
Była MX-3 1.6 PB
Filtry z tego co wiem to bliźnicze od starego 2.5b.2.5t to raczej rozwinięcie starszego motoru,więc zapewne nawet pasek alternatora pozostał stary.
Dopisano 17 sty 2019, 08:32:
A dzięki temu że nie było w EU można mieć ładnego wyróżniającego się na tle q7 i x5 rodzinnego suva
Dopisano 17 sty 2019, 08:32:
A dzięki temu że nie było w EU można mieć ładnego wyróżniającego się na tle q7 i x5 rodzinnego suva
Już miałem kupić nowe CX-5 z salonu, ale pożyczyłem na weekend CX-9 (2017). Od tamtej pory CX-5 znacznie straciło. Komfort jazdy, ilość miejsca w drugim rzędzie no i to przyspieszenie.. O ile CX-5 z 2.5l silnikiem wydawało się wystarczające, to przejażdżka CX-9 z turbodoładowanym 2.5l zmieniła moje odczucia.
Jak zapytać handlarzy, czy firm które sprowadzają auta z USA to oczywiście z częściami nie ma problemu.. wszystko da się załatwić i wcale nie dużo drożej niż dla europejskich aut, ale co mają innego powiedzieć chcąc sprzedać auto, lub swoją usługę. Dlatego ciekawy jestem opinii posiadacza CX-9 – jak to wygląda w praktyce.
Ktoś kto kupił rozbity egzemplarz w USA i naprawiał w PL powinien wiedzieć jak to wygląda. Może znajdzie się taka osoba na forum.
Jak zapytać handlarzy, czy firm które sprowadzają auta z USA to oczywiście z częściami nie ma problemu.. wszystko da się załatwić i wcale nie dużo drożej niż dla europejskich aut, ale co mają innego powiedzieć chcąc sprzedać auto, lub swoją usługę. Dlatego ciekawy jestem opinii posiadacza CX-9 – jak to wygląda w praktyce.
Ktoś kto kupił rozbity egzemplarz w USA i naprawiał w PL powinien wiedzieć jak to wygląda. Może znajdzie się taka osoba na forum.
- Od: 3 sty 2019, 01:32
- Posty: 3
Części blacharskie dostępne są w ASO bez problemu,2 tyg oczekiwania.Przód,jak na nowe auto,jest w dobrej cenie.Nie warto kupować używanych,chyba że ktoś ma manię kupowania 2xdrożej w kolor.
Wycena z ASO
1. Olej – producent przewiduje 0W20 (5L. – 394,01 zł brutto) lub 5W30 (5L. – 319,98 zł)
2. Filtr oleju – 45,30 zł brutto + przy wymianie oleju konieczna jest wymiana uszczelki pod korkiem spustowym, koszt – 7,80 zł brutto.
3. Filtr powietrza – 87,51 zł brutto.
4. Wymiana oleju – 147,60 zł brutto.
Dostępne od ręki.
1. Olej – producent przewiduje 0W20 (5L. – 394,01 zł brutto) lub 5W30 (5L. – 319,98 zł)
2. Filtr oleju – 45,30 zł brutto + przy wymianie oleju konieczna jest wymiana uszczelki pod korkiem spustowym, koszt – 7,80 zł brutto.
3. Filtr powietrza – 87,51 zł brutto.
4. Wymiana oleju – 147,60 zł brutto.
Dostępne od ręki.
- Od: 15 lut 2019, 09:18
- Posty: 1
- Auto: MAZDA CX-9, 2018, 2,5 turbo, 250KM
Pewnie że podpowiem tylko zadaj pytanie w odpowiednim temacie. (może mnie znów ktoś nazwie hejterem ?) Panowie trzymajmy się pewnych zasad czytajmy forum i zadawajmy pytania w istniejących tematach .Bo każdy pisze gdzie mu się podoba .Mamy już dwa wątki na ten temat "Montaż halogenu" i "Przeciwmgielne tył" a ten będzie trzeci . A z drugiej strony gdzie są admini , moderatorzy nie powinni trzymać na tym ręki ?
Masz 100 % rację. Kontynuujmy watek w dziale
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... u#p3343758
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... u#p3343758
- Od: 5 kwi 2021, 16:33
- Posty: 4
- Auto: Mazda CX9 2018
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderatorzy
Moderatorzy CX-30 / CX-50 / CX-60, Moderatorzy CX-3 / CX-5 / CX-7 / CX-9