Jakie macie przebiegi i co się zepsuło?

Mazda CX-9 2007–

Postprzez matylda » 6 paź 2016, 20:10

Pamiętasz jakiego producenta były te amortyzatory?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2015, 23:06
Posty: 88
Auto: CX-9 sport 2015 salon PL
Honda civic Type-R 2017 360KM

Postprzez mimuch » 11 paź 2016, 17:30

78.000 i padło serwo hamulcowe. 750pln plus robocizna.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2005, 18:36
Posty: 48
Skąd: Szczecin
Auto: GD 2,0D / Premacy 1,84 / CX-7 2.3T EU / CX-9 3.7 EU, Mazda 3 BL

Postprzez Humerus » 13 paź 2016, 21:50

Przy ok 60000 km tarcze-pokrzywione ale uznali gwarancje i wymienili na wentylowane poza tym osłona od wydech -nit puścił.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sty 2007, 21:49
Posty: 66
Auto: Mazda 6 kombi 2.0 diesel 136km => CX 5 SkyPassion 2.0 MT 160km => CX9 3.7 V6 277 :)

Postprzez Damiano » 15 paź 2016, 10:03

67 000 mil – łożysko przednie lewe <oczko>
Forumowicz
 
Od: 27 sie 2008, 21:47
Posty: 55 (0/1)
Skąd: Siedlce/Łęczyca
Auto: CX-9 AWD, 2010r.

Postprzez miazged-_- » 10 lis 2016, 16:01

Witam. Dobilem wlasnie do 230kk (prawie od nowosci LPG) 3.7 4x4. Poza kilkoma pierdolami nic sie nie dzieje. Olej wymienialem na razie 3 razy (o zgrozo). Ten w reduktorze wymienialem 2 razy! Zazwyczaj dolewam jak mi sie przypomni bo z litr na 10000km bierze jak kazda. Cholernie trwaly egzemplarz mi sie trafil. Sprzedac szkoda a popsuc sie nie chce. Musze jezdziec dalej:) Pol roku kupilem druga nowa CX-9, jezdzi tak samo; no moze jest troche lepiej wyciszona. Chyba mam jeden z wiekszych przebiegow:) Pozdrawiam!
Początkujący
 
Od: 26 paź 2015, 15:14
Posty: 3 (0/1)
Auto: Mazda CX-9

Postprzez paluszkin » 15 lis 2016, 21:54

Wymiana przedniego amortyzatora (przebieg 14 000 km), ktory byl wadliwy, stuki byly slyszalne jak sie go troche rozgrzalo. Po za tym wymiana tarcz hamulcowych przednich przy 22 000 km po pomierze, bily przy hamowaniu przy duzych predkosciach, a wiec przy 180km/h. Dodam ze bardzo malo uzywalem hamulcy a i tak tarcze byly pokrzywione. Wymiana na nawiercane a wiec wyglada jak w Marcedesie AMG no i hamuje duzo lepiej niz wczesniej. Doradzam aby udawac sie do ASO a jak najmniejszym przebiegiem, wtedy nie ma problemu z uznaniem reklamacji.

Dopisano 06/11/2016 14:10:

Tak wygladaja nowe nawiercane tarcze ktore wstawiaja w ASO.
Załączniki
IMG_0471.JPG
IMG_0471.JPG
Początkujący
 
Od: 22 wrz 2009, 20:15
Posty: 10
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda CX-9, 3.7 2015

Postprzez bulla » 16 lis 2016, 17:45

Jakie koszta ??
Początkujący
 
Od: 18 gru 2008, 20:18
Posty: 14
Skąd: Wejherowo
Auto: Mazda cx-9 2010 FL
Mazda 3 1,6 2008 r.
było
Mazda 6 2003

Postprzez paluszkin » 17 lis 2016, 21:06

Ja mam roczna cx 9 z przebiegiem 22000km kupiona w salonie w Bydgoszczy wiec gratis, musialbys spytac w ASO.
Początkujący
 
Od: 22 wrz 2009, 20:15
Posty: 10
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda CX-9, 3.7 2015

Postprzez Marek l » 29 maja 2017, 19:49

U mnie wielo klin 2 stron sprzęgło.elektro zawory diagnoza z trio Moto kupè pieniędzy wywaliłem naciàgneli mnie a somochòd znowu popsuty zapala się at wywala głód 2757 pomyślcie chłopaki a do tego silnik nie chodzi równo świece też zmieniłem mam gaz Stagg 300 premium mazda cx 9 2011 100 tys km

Dopisano 29 maja 2017, 19:51:

Pomóżcie co to moze być podobno zły olej wlali do skrzyni ale nie wiem rèce opadajà byłem u 5 mechaników i każdy mówi coś innego
Początkujący
 
Od: 29 maja 2017, 17:34
Posty: 3

Postprzez Giz » 30 sie 2017, 21:20

jak jeszcze walczysz to zobacz Decautomat z Parysowa.
Maja dobre pojecie o automatach jak i "doleglosci" reduktorow w cx-9

pozdro
Forumowicz
 
Od: 15 cze 2010, 12:52
Posty: 85
Auto: Mazda CX-9 3.7 V6, 2009
Mazda 3, SkyActiv-G 2.0 165KM 6MT, 2014

Postprzez jrs » 23 lis 2017, 18:29

2008r 4WD 200tyś

– poleciał wieloklin połączenie skrzyni z reduktorem, nowa skrzynia i reduktor w ASO ( zestawów naprawczych nie ma, wiadomo dlaczego ) koszt ok 25tyś zł same części. Można naprawić: koszt 1000zł, plus montaż demontaż skrzyni i reduktora z auta 500zł, rozmontowanie i złożenie skrzyni i reduktora 500zł, nowy olej 500zł ( w innym zakłądzie płaciłem 250zł ) , całość nie powinna przekroczyć 2500-3000zł mam namiary na taki warsztat – prosze pisać na PRIV

– uszkodzenie/zużycie skrzyni biegów ( przebieg ok 200tkm) objawiające się krótkotrwałymi drganiami wału napędowego w trakcie przyspieszania przy prędkości obrotowej silnika ok 1500-2000, naprawa to koszt od 1100-5000 zależy od warsztatu i jego cennika ( mam namiary na prawdziwego specjalistę od skrzyń automatycznych i naprawia tą usterkę/wadę w najniższej cenie 1150zł + 250zł wymiana oleju, razem 1400zł ( 2 miesiące po naprawie i żadnych problemów ) mam namiary na taki warsztat – prosze pisać na PRIV

– podpora wału tylna pękła guma , producent nie przewiduje wymiany, tylko nowy wał z podporami 10tyś zł, wymiana możliwa w dobrym zakładzie który regeneruje wały, koszt montażu 2 podpór to 400zł ( plus koszt 2 podpór ok 350zł/szt, plus koszt demontażu i montażu wału w aucie, ok 200zł ) mam namiary na taki warsztat – prosze pisać na PRIV

– wymiana pompy hamulcowej ( mechanik powiedział że przy 200k km miała prawo pójść membrana, czy coś tam, działała ale piszczała przy mocnym wciśnięciu hamulca ) koszt nowej pompy ok 1200zł + robocizna ok 300zł )
Ogólnie fajne auto ale psuje się statystycznie jak każde inne w pewnym wieku, celowe starzenie – awarie – produktów to norma od roku 2000+ w każdej marce, auto ma poprawnie działać przez 5lat od produkcji a później równia pochyła w dół. 10letnie auta? a kto to widział – powiedział producent aut!

PS> o pierdołach typu wymiana tarcz/klocków/oleju nie pisałem bo to normalne zużycie mat, eksploatacyjnych
Ostatnio edytowano 25 sty 2018, 13:41 przez jrs, łącznie edytowano 2 razy
Początkujący
 
Od: 15 maja 2015, 12:06
Posty: 9 (0/1)
Auto: CX-9 3,7 2007

Postprzez Przemekiwas » 6 sty 2018, 18:25

170 kkm

Póki co bardzo mało, nie licząc rzeczy eksploatacyjnych i pierdół w zawieszeniu to tylko z maglownicą był problem, ale to dlatego że amerykaniec i była lekko puknięta z przodu :)

No i bezpiecznik od klimatyzacji raz wysiadł, szczęście że już wracaliśmy z Italii bo w czarnym aucie robiło się naprawdę gorąco.

Poza tym (bez)awaryjność na 5+
Początkujący
 
Od: 12 lip 2012, 20:46
Posty: 2
Auto: Mazda CX-9 3,7 V6, 273KM

Postprzez raclet » 2 lut 2018, 14:32

Świeżo kupione auto jako serwisowane w ASO 145 000km. Odczuwalne problemy ze skrzynią, na 5,6 biegu szarpnięcia, drgania przy niskich obrotach. Sterownik i sprzęgło hydrokinetyczne do regeneracji Koszt 3500zł . Penie można było by jeździć z tym jeszcze dwa lata, ja tak nie mogę. W trakcie naprawy skrzyni oględziny dyfra – rozdzielacza napędu – diagnoza postępujące zużycie może wytrzymać góra rok dwa. Wymieniona obudowa tak aby potem nie rozbierać skrzyni tylko zregenerować wieloklin koszt 1700zł. Przydało by się wymienić postukujące amortyzatory. Ale to juz na wiosnę. To fajne autko ale nie za wszystkie pieniądze. Trzeba mieć około 6000 zł rezerwy bo oprócz tematów eksploatacyjnych trzeba liczyć taką kasę do wydania w przebiegach co 200 000km. Dużo i nie dużo. W dieslu w takim okresie dwumasa i często układ common rail pochłania tyle samo.
Początkujący
 
Od: 14 sty 2018, 11:08
Posty: 4
Auto: Mazda Cx-9 TB 3,7 2008r

Postprzez henex1980 » 8 cze 2019, 15:54

Moja cx-9 284tyś. na liczniku. Od tego miesiąca zaczynam użytkowanie bo 1.5m walczyłem z regeneracją wieloklinów,luzu półosi przód prawa strona oraz uszczelniaczami skrzynki transferu które są problemowe i kosztowne. ( 2 sztuki wymagały wymiany,reszta w dobrym stanie ale i tak wymieniłem) Silnik trzyma parametry, skrzynia pracuje prawidłowo. Przy skręcaniu w lewo pojawia się pojedyncze puknięcie i chyba trzeba sprawdzić zawieszenie. Oczywiście jak na rok 2009 to korozja podłogi się pojawia. Spod nie ma żadnego zabezpieczenia co jest nie zrozumiałe w takim aucie. Po wakacjach pójdzie do konserwacji. Na marginesie zastanawiają mnie ogłoszenia w których 2008r ma nalatane 90-130tyś.Ktoś kupuję auto takiej klasy i użytkuję jak typowe auto miejskie? Ciekawe kto ma nalatane więcej niż ja? Proszę o kontakt.
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2019, 13:04
Posty: 38 (5/0)

Postprzez rafik85 » 8 cze 2019, 23:15

W usa takimi autami w 90% jeżdżą matki lub służące z dziećmi do szkoły,filmów amerykańskich nie oglądasz?
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2017, 09:15
Posty: 429 (0/4)
Auto: mazda cx9 17' 2.5t + cx5 2.5 17'+ m3 16' 2.0

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy CX-3 / CX-5 / CX-7 / CX-9