Zakup CX-9 z innego kraju, a gwarancja
Strona 1 z 1
Myjk napisał(a):Deniorek: jak tam, ugrałeś coś? Ja co prawda najwcześniej za 4 latka będę kupować nowe auto, ale już się zaczynam interesować CX-9. To istotnie coś pięknego, ładniejsze nawet niż Q7.
Witam. No coś próbuję skombinować. Ból jest ten, że chętnie kupiłbym autko, żeby była gwarancja i faktura (no i możliwość wzięcia w leasing). Tyle, że w Polsce będzie ciężko z tym. W najbliższym czasie będę szukać jakiejś firmy, która świadczy podobne usługi. Słyszałem o tego typu przedsięwzięciach od kumpla i mam nadzieję, że ktoś takie coś prowadzi. No chyba, że do wiosny CX-9 wyjdzie w Polsce. Wtedy będzie pięknie. Jeśli nie uda się to mam innych kandydatów, ale jedynie Mazda ma świetną cenę, a zgodzę się, że nawet Q7 do niej się nie umywa... Nie interesuje mnie w tym przypadku żaden samochód typu "przebieg 5000 mil", czy "lekko klapnięty". Tylko nowy, z gwarancją jakiejś firmy i możliwością wzięcia w leasing. O moich postępach będę informować zainteresowanych.
BTW: W Gorzowie jeżdżą już dwie sztuki. Jeśli czyta to jakiś ich właściciel to pozdrawiam.
- Od: 10 lip 2008, 19:28
- Posty: 664
- Skąd: Poznań
- Auto: RX-8 231KM [Lighting Yellow]
: ...chętnie kupiłbym autko, żeby była gwarancja i faktura (no i możliwość wzięcia w leasing). Tyle, że w Polsce będzie ciężko z tym. W najbliższym czasie będę szukać jakiejś firmy, która świadczy podobne usługi. .... Tylko nowy, z gwarancją jakiejś firmy i możliwością wzięcia w leasing.
Zanim zdecydowałem się na CX-7, miałem ofertę kupienia w leasingu CX-9 sprowadzanej na życzenie z Niemiec w cenie ok. 150tys PLN brutto, z gwarancją. To była oficjalna propozycja z EFL, który realizuje to we współpracy z jakąś firmą zewnętrzną. Z tego co pamiętam, wygląda to tak, że ze względu na koszty auto jest kupowane w zagranicznym salonie i rejestrowane przez te firmę z siedzibą w Niemczech, a następnego dnia przyjeżdża do nas. Formalnie kupuje się auto używane, bo z drugiej ręki, ale faktycznie jest to nowy samochód. Całość nie budzi żadnych zastrzeżeń EFL, co więcej – EFL sam poleca takie rozwiązanie stałym klientom.
Pozdr.
mugs
- Od: 21 wrz 2008, 03:51
- Posty: 5
- Skąd: Poznań
- Auto: CX-7
mugs napisał(a):: ...chętnie kupiłbym autko, żeby była gwarancja i faktura (no i możliwość wzięcia w leasing). Tyle, że w Polsce będzie ciężko z tym. W najbliższym czasie będę szukać jakiejś firmy, która świadczy podobne usługi. .... Tylko nowy, z gwarancją jakiejś firmy i możliwością wzięcia w leasing.
Zanim zdecydowałem się na CX-7, miałem ofertę kupienia w leasingu CX-9 sprowadzanej na życzenie z Niemiec w cenie ok. 150tys PLN brutto, z gwarancją. To była oficjalna propozycja z EFL, który realizuje to we współpracy z jakąś firmą zewnętrzną. Z tego co pamiętam, wygląda to tak, że ze względu na koszty auto jest kupowane w zagranicznym salonie i rejestrowane przez te firmę z siedzibą w Niemczech, a następnego dnia przyjeżdża do nas. Formalnie kupuje się auto używane, bo z drugiej ręki, ale faktycznie jest to nowy samochód. Całość nie budzi żadnych zastrzeżeń EFL, co więcej – EFL sam poleca takie rozwiązanie stałym klientom.
Pozdr.
mugs
Dzięki za informację. Sprawdzę to. A jak to jest z gwarancją? Mam ogólnoeuropejską Mazdy i mam serwisować w dowolnym ASO? Czy to jakaś zupełnie odrębna sprawa jest?
- Od: 10 lip 2008, 19:28
- Posty: 664
- Skąd: Poznań
- Auto: RX-8 231KM [Lighting Yellow]
Deniorek napisał(a):Dzięki za informację. Sprawdzę to. A jak to jest z gwarancją? Mam ogólnoeuropejską Mazdy i mam serwisować w dowolnym ASO? Czy to jakaś zupełnie odrębna sprawa jest?
Tak, "ASOwać" możesz jak najbardziej w PL. Ja właśnie obecnie mam zakupioną swoją "szóstkę"
w podobny sposób, czyli za pośrednictwem konsorcjum niemiecko-polskiego. Dokładnie w ten
sam sposób jak opisał kolega mugs powyżej.
Zastanawia mnie tylko, czy w niemczech można kupić w salonie CX-9?
Wg mnie nie. Czyli wcześniej musiał być ciągnięty z Rosji albo ze stanów.
Pozdor Myjk
Myjk napisał(a):Deniorek napisał(a):Dzięki za informację. Sprawdzę to. A jak to jest z gwarancją? Mam ogólnoeuropejską Mazdy i mam serwisować w dowolnym ASO? Czy to jakaś zupełnie odrębna sprawa jest?
Tak, "ASOwać" możesz jak najbardziej w PL. Ja właśnie obecnie mam zakupioną swoją "szóstkę"
w podobny sposób, czyli za pośrednictwem konsorcjum niemiecko-polskiego. Dokładnie w ten
sam sposób jak opisał kolega mugs powyżej.
Zastanawia mnie tylko, czy w niemczech można kupić w salonie CX-9?
Wg mnie nie. Czyli wcześniej musiał być ciągnięty z Rosji albo ze stanów.
Raczej ze Stanów, bo z Rosji to przelicznik na polskie jakieś 170-180 tysięcy złotych.
- Od: 10 lip 2008, 19:28
- Posty: 664
- Skąd: Poznań
- Auto: RX-8 231KM [Lighting Yellow]
Deniorek napisał(a):Raczej ze Stanów, bo z Rosji to przelicznik na polskie jakieś 170-180 tysięcy złotych.
Ale to patrzysz kwoty z oficjalnego cennika?
Konsorcjum (jeśli takowe jest z Rosją) z pewnością da niższe ceny.
Pozdor Myjk
Tak, niestety właśnie tyle. ;/ Z drugiej strony Rosjanie przynajmniej już mają CX-9.
A my zastanawiamy się jak kupić to auto. Ale jak już cała rodzina chodzi z przeświadczeniem, że ma być CX-9, to ma być CX-9. Szkoda tylko, że jeszcze tylko muszę zamortyzować inne auto do końca, które dziewiątka ma zastąpić. Mam wielką nadzieję, że być może w przyszłym roku nagle CX-9 pokaże się w cennikach naszej rodzimej Mazdy. Z resztą co stoi na przeszkodzie?
- Od: 10 lip 2008, 19:28
- Posty: 664
- Skąd: Poznań
- Auto: RX-8 231KM [Lighting Yellow]
Deniorek napisał(a):Z resztą co stoi na przeszkodzie?
Wciąż zbyt biedny rynek IMHO. Z drugiej strony jak usłyszałem od kumpla ile Mitsu sprzedało
nowego L200 (a to przecież ciężarówka w zasadzie) to nie mogłem uwierzyć. Jeszcze go nie
mieli na stoku, a poszło go 1000 szt. To co, na CX-9 by się tylu nie znalazło?
PS jak jest z VATem od takiego CX-7/9 ? Da się z tego ciężarowca zrobić bez szkody dla siedzeń?
Pozdor Myjk
Witam
właśnie tydzień temu odebrałem cx-9 którą sam sprowadziłem ze stanów.
jak narazie jest super.
ma parę wad ale zalet jak na razie jest więcej.
co do gwarancij to podobno jej nie mam choć w stanach ma ją chyba na 7 lub 8 lat, ale w tej sprawie chcę napisać do oficjalnego przedstawicielam mazdy na europę i azię.
właśnie tydzień temu odebrałem cx-9 którą sam sprowadziłem ze stanów.
jak narazie jest super.
ma parę wad ale zalet jak na razie jest więcej.
co do gwarancij to podobno jej nie mam choć w stanach ma ją chyba na 7 lub 8 lat, ale w tej sprawie chcę napisać do oficjalnego przedstawicielam mazdy na europę i azię.
- Od: 8 gru 2008, 23:17
- Posty: 6
Myjk napisał(a):Wciąż zbyt biedny rynek IMHO
+1
hristus napisał(a):w stanach ma ją chyba na 7 lub 8 lat
a dokładnie:
Podstawowa: 3 year / 36,000 miles
Jednostka napedowa: 5 year / 60,000 miles
Korozja: 5 year / Unlimited miles
hristus napisał(a):w tej sprawie chcę napisać do oficjalnego przedstawicielam mazdy na europę i azię
wątpię czy coś wskórasz. auto po przekroczeniu granicy us and a od razu traci gwarancje. niektóre marki nawet zastrzegają sobie import z usa do kanady itp.
- Od: 6 wrz 2007, 17:25
- Posty: 120
- Skąd: Chicago
- Auto: 2016 mazda6 2.5
Myjk: To Polska. Wszystko się da.
A tak na serio to prawdopodobnie urzędy nawet na wykazach nie mają CX-9, a odpowiednie uzasadnienie i się odpisze wszystko.
hristus: Jakie to wady? Jak wygląda realne spalanie?
Rynek chyba nie jest zbyt biedny w takim stopniu, że nie można wprowadzić takiej Mazdy CX-9.
Ale nie mi o tym sądzić. Ja po prostu chciałbym jak człowiek wejść do salonu u kupić ten samochód. Btw: A można w jakiś sposób sprowadzić taki samochód przy pomocy polskiego przedstawiciela Mazdy? Realne?
hristus: Jakie to wady? Jak wygląda realne spalanie?
Rynek chyba nie jest zbyt biedny w takim stopniu, że nie można wprowadzić takiej Mazdy CX-9.
- Od: 10 lip 2008, 19:28
- Posty: 664
- Skąd: Poznań
- Auto: RX-8 231KM [Lighting Yellow]
Deniorek napisał(a):Ale nie mi o tym sądzić.
Wystarczy spojrzeć na ostatnią sprzedaż MMP. AFAIR CX-7 poszło więcej niż M3 i M5 razem wziętych,
co mnie niesamowicie zdziwiło jak zobaczyłem tę informację dzisiaj. Z drugiej strony to potwierdza,
że ludzie w PL są bogatsi, a MMP popełniła poważny błąd biorąc same "łyse" wersje.
Deniorek napisał(a):Btw: A można w jakiś sposób sprowadzić taki samochód przy pomocy polskiego przedstawiciela Mazdy? Realne?
Ale po co? Nawet jeśli, to oni wezmą prowizję, weźmie prowizję Dealer i cena będzie z kosmosu – 20k więcej.
Pozdor Myjk
No niby tak, ale ciekawy jestem jaką cenę by rzucili. Po prostu nie chcę żeby wyszło tak, że krętacz płaci dwa razy tyle.
A z drugiej strony znając naszych rodaków to już lepiej kupić przez taki EFL przez jakąś firmę niemiecką.
Ale dla popytam w Maździe. A myśl taka związana jest z tym, że w przyszłym roku oprócz CX-9 zamierzam kupić coś innego z oferty Mazdy. A jakby się brało dwa wozy to myślę, że dałoby się z kimś o rabatach i innych gratyfikacjach pogadać.
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 10 lip 2008, 19:28
- Posty: 664
- Skąd: Poznań
- Auto: RX-8 231KM [Lighting Yellow]
[/quote] Wciąż zbyt biedny rynek IMHO. Z drugiej strony jak usłyszałem od kumpla ile Mitsu sprzedało
nowego L200 (a to przecież ciężarówka w zasadzie) to nie mogłem uwierzyć. Jeszcze go nie
mieli na stoku, a poszło go 1000 szt. To co, na CX-9 by się tylu nie znalazło? [/quote]
L200 to furmanka w dieslu. Sprzedają jako ciężarowy i nabywcy biorą w leasingu na firmy. No i cena niższa. Cx-9 przekroczyłby spokojnie 150tyś. to już inna półka.
Z Cx-9 zapewne sytuacja jest taka, że koszt wprowadzenia na rynek: homologacja, reklama i określony stock samochodowy i części, szkolenia serwisowe itp. itd. jest na tyle spory, że importer MMP nie zaryzykuje dopóki nie będzie miało pewności, że te parę tysięcy szt. sprzeda. Dilerzy to by chętnie sprzedali bo nie inwestują ale to od nich nie zależy. Swoją drogą musieliby włoży skrzynię manualną lub zrobić precedens i wprowadzić model dostępny wyłącznie z automatem. Wątpliwe.
nowego L200 (a to przecież ciężarówka w zasadzie) to nie mogłem uwierzyć. Jeszcze go nie
mieli na stoku, a poszło go 1000 szt. To co, na CX-9 by się tylu nie znalazło? [/quote]
L200 to furmanka w dieslu. Sprzedają jako ciężarowy i nabywcy biorą w leasingu na firmy. No i cena niższa. Cx-9 przekroczyłby spokojnie 150tyś. to już inna półka.
Z Cx-9 zapewne sytuacja jest taka, że koszt wprowadzenia na rynek: homologacja, reklama i określony stock samochodowy i części, szkolenia serwisowe itp. itd. jest na tyle spory, że importer MMP nie zaryzykuje dopóki nie będzie miało pewności, że te parę tysięcy szt. sprzeda. Dilerzy to by chętnie sprzedali bo nie inwestują ale to od nich nie zależy. Swoją drogą musieliby włoży skrzynię manualną lub zrobić precedens i wprowadzić model dostępny wyłącznie z automatem. Wątpliwe.
- Od: 2 cze 2008, 17:34
- Posty: 264
- Skąd: Warszawa
- Auto: CX-7 Expression
W moim przypadku odkręciłem się już od CX-9. Już prawie leciałem do salonu po CX-7, ale po wczorajszej podwyżce cen nie patrzę już tak optymistycznie. Zdecydowanie przesadziła polska Mazda w tym momencie... I tak płacąc 150800 zł za wersję Sport CX-7 w salonie, można dać w firmie sprowadzającej samochody ze Stanów (gwarancja Mazdy europejska na 2 lata, faktura VAT, oferta leasingowa/kredytowa, czyli full serwis) 149900 zł za... full wersję CX-9 2009.
Samochód do wzięcia od zaraz: wiśnia lakier/beż skóra lub grafit lakier/czarna skóra. Czy jakoś tak. Homologacja ciężarowa dochodzi do tej CX-9. No i powiedzcie mi, czy to nie żart ze strony polskiej Mazdy. Tyle, że różnica spalania między CX-7, a CX-9 (papierowa deklaracja) to już różnica 4 litry za ciut większy samochód i dwa dodatkowe miejsca, których i tak nie wykorzystam chyba nigdy.
Bynajmniej w sobotę jadę do salonu popytać o CX-7 i jak będą rzucać cenami katalogowymi to niech się wypchają.
Wielki kryzys, w Polsce jakoś go nie widać... Wiadomo, że kurs jest jak kurs, ale podnosić cenę z 134900 do 150800 kiedy to za granicą powstają "cmentarzyska" nowych aut!? Polska to dziwny kraj.
- Od: 10 lip 2008, 19:28
- Posty: 664
- Skąd: Poznań
- Auto: RX-8 231KM [Lighting Yellow]
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderatorzy
Moderatorzy CX-30 / CX-50 / CX-60, Moderatorzy CX-3 / CX-5 / CX-7 / CX-9