Cześć,
W czwartek oglądam CX-7, nigdy wcześniej nie miałem do czynienia z marką. Proszę o rady na co mam zwrócić uwagę na pierwszy rzut zanim zabiorę auto na przegląd do mechanika.
– W ogłoszeniu jest napisane, że pół roku temu był wymieniony kompletny rozrząd. Rozumiem, że to duży plus?
– Jak jest z korozją?
Wszystkie uwagi mile widziane
Kupno CX-7 2.3 Turbo – pomoc laikowi :)
Strona 1 z 1
jak ma udokumentowaną wymianę rozrządu to duży plus bo to ok 2.500zł, a rdza jak nie był bity to nie rdzewieje, rdzewieje jedynie pod spodem trzeba robić zabespieczenie antykorozyjne...
- Od: 5 sty 2017, 13:32
- Posty: 14
- Skąd: TSZ
- Auto: CX 7 2.3 B.+LPG. Automat 2007r.
Dzięki Artur. Sprawdzę pod kątem korozji. Na coś jeszcze powinienem zwrócić uwagę? Te silniki biorą olej jak są zdrowe?
znikome ilości 50-80 ml. co trzy, cztery miesiące dolewam silnik 2.3B turbo i zagazowałem zaraz po kupnie i nie żałuje.
Dopisano 20 lut 2019, 18:54:
znikome ilości 50-80 ml. co trzy, cztery miesiące dolewam silnik 2.3B turbo i zagazowałem zaraz po kupnie i nie żałuje.
Dopisano 20 lut 2019, 18:54:
znikome ilości 50-80 ml. co trzy, cztery miesiące dolewam silnik 2.3B turbo i zagazowałem zaraz po kupnie i nie żałuje.
- Od: 5 sty 2017, 13:32
- Posty: 14
- Skąd: TSZ
- Auto: CX 7 2.3 B.+LPG. Automat 2007r.
Ja robię przebiegi 7-9 tysięcy rocznie, więc instalacji mi się w życiu nie zwróci
Kupiłem , jeżdżę od roku. Miałem accorda VII 2.0 benz 155km mech. Znudził mnie.
W Cx-7 większe zadowolenie z jazdy. Fajnie ciągnie od dołu. Dołożyłem felgi 19". I latam. Dołożyłem cutout i jest super. Aż mnie korci żeby jeszcze obniżyć.
Dołożyłem zegary od turbo i temperatury oleju:
Z tego co oglądałem i mierzyłem to wszystkie walone i malowane miały rdzę. Mój jest cały w oryginale i rdzy na blacharce nie ma. Bałem się spodu, ale poczyściłem nalot , zakonserwowałem i jest bomba.
Z tyłu łączniki stabilizatora wymieniłem na wzmacniane bo jeden był padnięty.
Polecam.
W Cx-7 większe zadowolenie z jazdy. Fajnie ciągnie od dołu. Dołożyłem felgi 19". I latam. Dołożyłem cutout i jest super. Aż mnie korci żeby jeszcze obniżyć.
Dołożyłem zegary od turbo i temperatury oleju:
Z tego co oglądałem i mierzyłem to wszystkie walone i malowane miały rdzę. Mój jest cały w oryginale i rdzy na blacharce nie ma. Bałem się spodu, ale poczyściłem nalot , zakonserwowałem i jest bomba.
Z tyłu łączniki stabilizatora wymieniłem na wzmacniane bo jeden był padnięty.
Polecam.
Kupiłem w zeszły wtorek ładny egzemplarz :–) kolor Cooper Red, jeden właściciel, bez rdzy, podwozie zakonserwowane. Bezwypadek, malowany lewy przedni błotnik po obcierce, czujnik lakieru pokazał lekko nad normę, żadna szpachla. Cała reszta ori. Po wymianie rozrządu w zeszłym roku, na co jest faktura, ponoć łańcuch już klepał na zimnym. W tym momencie silnik pracuje cicho czy zimny czy ciepły.
Myślę teraz nad zmianą modułu świateł, by off był faktycznie off, od instalację DRL
Myślę teraz nad zmianą modułu świateł, by off był faktycznie off, od instalację DRL
Jak by ktos byl zainteresowany posiadam cx 7 2.3 T porobiona ze wzmacnianymi panewami nowym turbo dwumasa sprzeglem i rozrzadem wiecej priv
Dopisano 16 mar 2019, 22:42:
https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-cx- ... BIB9c.html oryginalny lakier zadbana cena do dogadania
Dopisano 16 mar 2019, 22:42:
https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-cx- ... BIB9c.html oryginalny lakier zadbana cena do dogadania
- Od: 2 wrz 2017, 19:44
- Posty: 4
- Auto: Mazda CX7 2.3 Turbo benzyna
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9