Strona 1 z 1

Czy w Maździe CX-7 możliwy jest swap 2.3T na L3-VE lub L5 2.5?

PostNapisane: 29 gru 2018, 14:43
przez KPAli
Witam wszystkich ,czy ktorys z drogich forumowiczow spotkal sie z swapem silnika w mazdzie Cx-7,chodzi glownie o przekladne z 2,3T na silnik L3-VE lub L5 2,5l .Nie znalazlem nic z tego tematu,wiec bylbym wdzieczny o sugestie ,podpowiedzi I opinie .Przymierzam sie z takowym zamiarem w swoim samochodzie I licze na pomoc I sugestie z waszej strony.Pozdrawiam

PostNapisane: 5 sty 2019, 04:46
przez jaskul
Pewnie jest możliwe technicznie tylko czy ekonomicznie uzasadnione?? Dużo części, dużo pracy – Silnik, skrzynia, pewnie półosie + cała elektryka.
Jeśli nie chcesz 2,3T z jakiś przyczyn, a chcesz 2,5 to
sprzedaj z silnikiem 2,3T i kup taka z L5 2,5 myślę ze będzie prościej i w końcowym rozliczeniu taniej...

Re: Czy w Maździe CX-7 możliwy jest swap 2.3T na L3-VE lub L5 2.5?

PostNapisane: 5 sty 2019, 10:11
przez KPAli
Dzieki za odp.Jeszcze rozmyslam to podejscie o swapie ,myslalem kupic jakiegos anglika z danym silnikiem (mowa o mazdzie 3,6 itp )wiadomo wtedy jest caly silnik z osprzetem kablami ,komputer itp.przegladajac numery seryjne skrzyn z jakimi silnikami pracuja to obydwa silniki wystepowaly z ta skrzynia ,wiec mysle ze ten temat juz by odpadl,zostala by kwestia przekladki I mocowan ,jest pewien filmik na youtube jak pewien gosc z rozji przelozyl silnik z mazdy 6 (Atenza) silnik l3-ve .U mnie sprawa wyglada tak ze zakupilem CX-7 z uszkodzonym silnikiem ,mam drugi samochod do jazdy ,I z tym wlasnie chcialbym pokombinowac .Ceny silnika 2,3t nie oszukujmy sie ale sa kosmiczne I bardzo zadko spotykane ,chociaz moc atrakcyjna ,jesli sie trafi dobry to wsadzam .Pozdrawiam

Re: Czy w Maździe CX-7 możliwy jest swap 2.3T na L3-VE lub L5 2.5?

PostNapisane: 5 sty 2019, 12:46
przez tomek670
A co konkretnie masz uszkodzone w tym silniku?
Może warto odbudować na kutych częściach i zrobić na najmocniejszego CX-a w kraju <diabełek>

Re: Czy w Maździe CX-7 możliwy jest swap 2.3T na L3-VE lub L5 2.5?

PostNapisane: 5 sty 2019, 15:41
przez KPAli
Silnik jeszcze nie zostal wyciagniety,ale wstepne ogledziny ujawnily pekniety I dziurawy blok silnika zaraz nad rozrusznikiem,walem nie da sie poruszyc kluczem z przekladnia ,czyli wal napewno do wymiany ,klute czesci fajny pomysl ,gdybym wymiebial silniki myslal bym o podniesieniu mocy ,ma na to potencjal przy niskch wydatkach ,o swapie myslalem ze wzgledow na mniejsza bezproblemowosc ale to taki temat tabu.