Po roku użytkowania:
Plusy
– kawał ładnej bryki, która fajnie się prezentuje (auto wszystkim się podoba)
– duży komfort podróżowania
– b.fajne nagłośnienie bose (9 głośników i wzmacniacz – pychota)
– b.dobrze trzyma się drogi na zakrętach
– b.wysoka jakość wykończenia wnętrza
– b.dobra widoczność na wprost
– TURBO
– podświetlenie zegarów zwiększa swoją intensywność gdy dajemy buta i fajnie to wygląda
– dużo przydatnej elektroniki (np. esp ratujące przed poślizgiem na mokrych zakrętach)
– cicha praca silnika na dużych prędkościach (słychać tylko miłe mruczenie)
– b.dobra skrzynia biegów (krótkie przełożenia)
– średnie spalanie w trasie przy spokojnej jeździe ok 11,5l lpg + 2,5l 98pb (w mieście ok 13l/4l)
– dużo miejsca z tylu (po złożeniu tylnej kanapy mieszczą się dwa górale)
Minusy
– bez czujników parkowania (ew.kamery cofania) b.trudno się parkuje
– beznadziejna średnica zawracania
– b.słaba widoczność na zakrętach (przeszkadza lewy słupek, małe okienko obok lusterka jest bardziej dla ozdoby i nic przez nie nie widać) + brak elektroniki do wykrywania martwego pola
– TURBO lubi olej (dolewka ok 1l/2l na 10.000km)
– sprzęgło i koło zamachowe b.czułe i delikatne (przy parkowaniu i wjeżdżaniu na wyższy krawężnik w aucie cuchnie spalonym sprzęgłem) – ogólnie trzeba dużo cierpliwości i czasu żeby przyzwyczaić się do "delikatności" sprzęgła ("automaty" na pewno nie mają takich problemów...)
– elektronika czasem udaje Japończyka (np. bez powodu włączają się czujniki parkowania a innym razem jak auto stało na słońcu to chyba od nagrzania się włączników do sterowania szyb nie działały w ogóle szyby z lewej strony

)
– skrzynia biegów czasami płata figle na światłach i np. 1 nie wchodzi (trzeba włączyć 2 i wtedy dopiero 1)
– silnik lubi wysokie obroty (przy 80/90km na h na "6" auto nie jedzie)
– brakuje aktywnego tempomatu
Autko oceniam na 4+
Pozdrawiam