
Mazda CX-7 (ER) – Opinie i Informacje
Witam,wiem już że zakupię CX-7,właśnie dla tego że obawiam się że już takiej cudniej linii jak na crossa już nie zobaczę.Mam w d..że za 3 lata(będzie to leasing) straci na wartości więcej niż 50%,chce jej i już!!!
Ktoś podpowie mi ile można wytargować na dziś za diesla ?Cena oficjalna to za 2012 r.163 tys pln,za 2011 156 tys pln.Jestem w fazie rozmów z dealerem,zakup będzie za 3 miesiące.Takie ceny podano mi na dziś.Chętnie kupiłbym benzynkę 2,3 ale za 130 tys pln.,ale do tej kwoty póki co się nie zbliżają.Chwalą się że będzie następca CX-7(byle nie podobny do CX-5-kto to kupuje?) ale kiedy?
Może ktoś kupił od brokera i zna ceny na dziś tego cudnego auta?
Pozdrawiam,
Ktoś podpowie mi ile można wytargować na dziś za diesla ?Cena oficjalna to za 2012 r.163 tys pln,za 2011 156 tys pln.Jestem w fazie rozmów z dealerem,zakup będzie za 3 miesiące.Takie ceny podano mi na dziś.Chętnie kupiłbym benzynkę 2,3 ale za 130 tys pln.,ale do tej kwoty póki co się nie zbliżają.Chwalą się że będzie następca CX-7(byle nie podobny do CX-5-kto to kupuje?) ale kiedy?
Może ktoś kupił od brokera i zna ceny na dziś tego cudnego auta?
Pozdrawiam,
- Od: 13 cze 2012, 23:03
- Posty: 4
No i stało się. Oficjalnie Mazda zaprzestała produkcji mazdy cx-7 bez następcy
Jeździmy panowie już modelem z przeszłości...
No niestety 
- Od: 26 gru 2011, 04:36
- Posty: 56
- Skąd: Gdynia
- Auto: Mazda CX-7
2,3 DISI rok 2008
Ale dalej pięknym i zwracającym uwagę
.

"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 7010 (210/247)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Gościu z salonu mi powiedział, że Mazda pracuje nad modelem większym od CX-7, coś pomiędzy CX-7 a CX-9.
Ile w tym prawdy
Nie wiem, ale zawsze jakaś nadzieja jest 
Ile w tym prawdy
Też czytałem gdzieś artykuł że będzie produkcja CX-5 i ma być naowa CX-9, ale znając życie CX-9 będzie tylko na rynek Amerykański 
- Od: 26 gru 2011, 04:36
- Posty: 56
- Skąd: Gdynia
- Auto: Mazda CX-7
2,3 DISI rok 2008
Wtedy znaczyłoby , że "to coś nowego" jest właśnie następcą CX-7, a tego jak zapowiedziała Mazda – nie planuje.
No właśnie też coś takiego słyszałem, ale z tego co mi mówił, to ma być coś większego od CX-7 (może CX-8 ?
).
Może to tylko plotka, pożyjemy, zobaczymy.
Może to tylko plotka, pożyjemy, zobaczymy.
Witam,
mam to auto od 6 miesięcy, przejechane ok 25tys i moje wnioski są takie:
1. "perfectlie" ma rację jeśli chodzi o manewrowanie, powolne ruszanie , itp – konieczna jazda na półsprzęgle. Ale zakładając że nie do tego to auto służy (
) można jakoś to przeboleć.
2. Zawieszenie jest niezwykle twarde (porównuję je do wcześniejszych moich aut) dzięki temu świetnie trzyma się na zakrętach przy dużych prędkościach, wręcz bajecznie lecz na nierównościach i dziurawych drogach jest makabrycznie. Nie ma problemu jeśli to jest jakiś niewielki odcinek do przejechania nawet codziennie (sam taki mam dojazd do domu) ale przy planowaniu dłuższej podróży należy wybierać lepsze drogi.
3. Auto ma niezłego "kopa" – czasem trzeba wykazać się silną wolą aby nie dać się sprowokować na drodze. Spalanie na benzynie miałem 11-12l/100km, teraz na gazie 11l gazu i 2,5 l benzyny (Elpigaz) – wszystko podczas normalnej jazdy bez oszczędzania auta.
4. Trochę irytujące są takie rzeczy jak brak oświetlenia w schowku, brak dedykowanego miejsca na okulary, nie pochylane oparcie tylnej kanapy (przydałoby się dla dzieci)
5. Zaraz po kupnie auta wymieniłem tylne łączniki stabilizatora i z przodu końcówkę drążka kierowniczego. Serwis jak na razie nie wydaje mi się bardzo drogi. Generalnie uważam że auto warte wydanych pieniędzy.
Pozdrawiam
mam to auto od 6 miesięcy, przejechane ok 25tys i moje wnioski są takie:
1. "perfectlie" ma rację jeśli chodzi o manewrowanie, powolne ruszanie , itp – konieczna jazda na półsprzęgle. Ale zakładając że nie do tego to auto służy (
2. Zawieszenie jest niezwykle twarde (porównuję je do wcześniejszych moich aut) dzięki temu świetnie trzyma się na zakrętach przy dużych prędkościach, wręcz bajecznie lecz na nierównościach i dziurawych drogach jest makabrycznie. Nie ma problemu jeśli to jest jakiś niewielki odcinek do przejechania nawet codziennie (sam taki mam dojazd do domu) ale przy planowaniu dłuższej podróży należy wybierać lepsze drogi.
3. Auto ma niezłego "kopa" – czasem trzeba wykazać się silną wolą aby nie dać się sprowokować na drodze. Spalanie na benzynie miałem 11-12l/100km, teraz na gazie 11l gazu i 2,5 l benzyny (Elpigaz) – wszystko podczas normalnej jazdy bez oszczędzania auta.
4. Trochę irytujące są takie rzeczy jak brak oświetlenia w schowku, brak dedykowanego miejsca na okulary, nie pochylane oparcie tylnej kanapy (przydałoby się dla dzieci)
5. Zaraz po kupnie auta wymieniłem tylne łączniki stabilizatora i z przodu końcówkę drążka kierowniczego. Serwis jak na razie nie wydaje mi się bardzo drogi. Generalnie uważam że auto warte wydanych pieniędzy.

Pozdrawiam
Witam!
Od kilku dni jestem posiadaczem tego modelu Mazdy
Przedstawiam relację "na szybko":
(zaskakuje na plus):
1. wygląd (moim zdaniem sama bryła auta na długo będzie wyglądała na nowoczesną i sportową)
2. wyposażenie (w aucie nie ma tylko kamery cofania)
3. komfort (bardzo ciche wnętrze, fotele wygodne)
4. elastyczność (przy włączonej "5" i 100km/h autko bardzo fajnie przyspiesza, sama "6" jest chyba do mniejszego spalania)
5. silnik słuchać zaraz po "odpaleniu", ale później już tylko jest miłe mruczenie przy "redukcji" i wyprzedzaniu
6. "bezkluczykowe" odpalanie i/lub otwieranie drzwi (fajna jest opcja, że podchodzi się do auta i nie wyjmuje karty tylko przyciska się czarny przycisk i "sezamie otwórz się"
7. ....
(zaskakuje na minus):
1. komputer pokazuje niebotyczne, aż dziwaczne spalanie
(od 70l przy "1" po 3,5l gdy jedziemy na "6" z lekko muśniętym pedałem gazu) – jak na razie przejechałem ok 350km i spalanie komp pokazuje na ok 20l/100km
2. brak kamery cofania (?) – kiepska widoczność do tyłu (muszę parkować pod blokiem gdzie pomiędzy sąsiadami jest bardzo mało miejsca – czujniki parkowania wariują i na razie mam trudności z parkowanie – parkowanie zajmuje mi ok 1 minuty
)
3. "sprzęgło" – tak traf chciał, że podczas inauguracyjnej jazdy wpakowałem się w korki i auto albo skakało jak żaba
, albo gasło
(mam nadzieję, że to jest tylko kwestia czasu i wyczucia sprzęgiełka)
4. brak światła w bagażniku...
5. wracając do paliwa: zatankowanie do pełna (BP98) to 350zł + ubezpieczenie ok 3000zł – koszty utrzymania "wysokie"? (zamierzam zainstalować LPG gaz BRC, bo inaczej popłynę – miesięcznie pokonuję ok 1600/2000km)
6. gabaryty auta, ale tu już było...
7. drgania kierownicy podczas hamowania przy =>80km/h
To tak na szybko
W niedługim czasie zamierzam założyć gaz BRC, hak i....światełko w bagażniku
Pozdrawiam!
Od kilku dni jestem posiadaczem tego modelu Mazdy
Przedstawiam relację "na szybko":
(zaskakuje na plus):
1. wygląd (moim zdaniem sama bryła auta na długo będzie wyglądała na nowoczesną i sportową)
2. wyposażenie (w aucie nie ma tylko kamery cofania)
3. komfort (bardzo ciche wnętrze, fotele wygodne)
4. elastyczność (przy włączonej "5" i 100km/h autko bardzo fajnie przyspiesza, sama "6" jest chyba do mniejszego spalania)
5. silnik słuchać zaraz po "odpaleniu", ale później już tylko jest miłe mruczenie przy "redukcji" i wyprzedzaniu
6. "bezkluczykowe" odpalanie i/lub otwieranie drzwi (fajna jest opcja, że podchodzi się do auta i nie wyjmuje karty tylko przyciska się czarny przycisk i "sezamie otwórz się"
7. ....
(zaskakuje na minus):
1. komputer pokazuje niebotyczne, aż dziwaczne spalanie

2. brak kamery cofania (?) – kiepska widoczność do tyłu (muszę parkować pod blokiem gdzie pomiędzy sąsiadami jest bardzo mało miejsca – czujniki parkowania wariują i na razie mam trudności z parkowanie – parkowanie zajmuje mi ok 1 minuty

3. "sprzęgło" – tak traf chciał, że podczas inauguracyjnej jazdy wpakowałem się w korki i auto albo skakało jak żaba

4. brak światła w bagażniku...
5. wracając do paliwa: zatankowanie do pełna (BP98) to 350zł + ubezpieczenie ok 3000zł – koszty utrzymania "wysokie"? (zamierzam zainstalować LPG gaz BRC, bo inaczej popłynę – miesięcznie pokonuję ok 1600/2000km)
6. gabaryty auta, ale tu już było...
7. drgania kierownicy podczas hamowania przy =>80km/h
To tak na szybko
Pozdrawiam!
LosAmigos napisał(a):1. komputer pokazuje niebotyczne, aż dziwaczne spalanie(od 70l przy "1" po 3,5l gdy jedziemy na "6" z lekko muśniętym pedałem gazu) – jak na razie przejechałem ok 350km i spalanie komp pokazuje na ok 20l/100km
![]()
Jak się nauczysz nią jeździć, a nie korzystać cały czas z możliwości silnika, to spalanie spadnie
Wracałem w tym roku z Darłowa do Wrocławia i na tej trasie Magda spaliła mi niecałe 8,8l/100km przy średniej prędkości 61km/h
Ale fakt, nie spieszyło mi się, wyprzedzałem jak musiałem, no i spalanie podniósł a średnią prędkość obniżył mi korek przy wjeździe do Wrocławia (stałem z 30 minut zanim nie zawróciłem i pojechałem inną drogą – wypadek przy wjeździe do Wrocławia)
LosAmigos napisał(a):3. "sprzęgło" – tak traf chciał, że podczas inauguracyjnej jazdy wpakowałem się w korki i auto albo skakało jak żaba, albo gasło
(mam nadzieję, że to jest tylko kwestia czasu i wyczucia sprzęgiełka)
Kwestia wyczucia
LosAmigos napisał(a):4. brak światła w bagażniku...
Nie wszystkie mają
LosAmigos napisał(a):6. gabaryty auta, ale tu już było...
No ale chyba widziałeś auto przed zakupem ?
LosAmigos napisał(a):7. drgania kierownicy podczas hamowania przy =>80km/h
U mnie lekko drga kierownica jak mocniej pohamuję, jak się mocniej rozgrzeją tarcze.
Jak jeżdżę normalnie, to jest OK
Po niespełna dwóch tygodniach stwierdzam!
SUPER BRYKA
Wyczułem już sprzęgiełko, spalanie komputer pokazuje poniżej 13l/100km (przejechałem już ok 1200km), drgania kierownicy przestały mi doskwierać, światełko w bagażniku się znalazło
Rzuciło mi się w oczy "latanie" wskazówki prędkościomierza po włączeniu pedała sprzęgła do oporu (przy dojeżdżaniu do skrzyżowania/świateł) – pada krokowiec? (ale to może temat do innego wątku...).
Wszystkim gorąco POLECAM to AUTKO
Wyczułem już sprzęgiełko, spalanie komputer pokazuje poniżej 13l/100km (przejechałem już ok 1200km), drgania kierownicy przestały mi doskwierać, światełko w bagażniku się znalazło
Rzuciło mi się w oczy "latanie" wskazówki prędkościomierza po włączeniu pedała sprzęgła do oporu (przy dojeżdżaniu do skrzyżowania/świateł) – pada krokowiec? (ale to może temat do innego wątku...).
Wszystkim gorąco POLECAM to AUTKO
LosAmigos napisał(a):Rzuciło mi się w oczy "latanie" wskazówki prędkościomierza po włączeniu pedała sprzęgła do oporu (przy dojeżdżaniu do skrzyżowania/świateł) – pada krokowiec? (ale to może temat do innego wątku...).
Chyba obrotomierza ?
Dopóki się nie zatrzymasz, to komputer czasami utrzymuje troszkę większe obroty silnika.
Jest to normalne zachowanie.
Pozdrawiam.
Wyczułeś sprzegiełko – moje gratulacje
, ja od pół roku jeżdżę i ciągle mi ono jakoś nie leży.
Jak dla mnie pedał ma za duży skok a moment kiedy sprzęgło "chwyta" bardzo krótki.
Widziałem przy pedale sprzęgła jakieś śruby do regulacji ale nie wiem czy służą one do regulacji sprzęgła czy tylko położenia pedału. Czy ktoś wie?

Jak dla mnie pedał ma za duży skok a moment kiedy sprzęgło "chwyta" bardzo krótki.
Widziałem przy pedale sprzęgła jakieś śruby do regulacji ale nie wiem czy służą one do regulacji sprzęgła czy tylko położenia pedału. Czy ktoś wie?
Cichyq napisał(a):Chyba obrotomierza ?
Tak, oczywiście chodziło mi o obrotomierz
Po włączeniu sprzęgła wskazówka dostaje nerwowego drgania (przez chwilę "lata" od 500 do 1500 obrotów/minutę, by po chwili się uspokoić i zatrzymać w okolicy 900 obr/min).
W poprzednich autkach (cientociento,ibiza,punto,mondeo
Kilka dni temu odebrałem auto od gazownika (instalacja BRC) – niestety autko gasło na "dojeżdżaniu" do skrzyżowania (przy włączonym sprzęgle i "na luzie") lub podczas wykonywania manewrów cofania – po prostu obroty spadały do "zera" i auto gasło
Odstawiłem CX'a do gazownika – pierwsza diagnoza (gazownik podjechał do serwisu Mazdy żeby się upewnić):
1. sonda lambda (na kopmie pokazuje zbyt wysokie wartości ponad 1700 mikro aperów)
2. nieszczelność w kolektorze ssącym)
Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć co to może być? Obroty na benzynie wariowały, a na gazie już auto gaśnie. Czy kupić nową sonde (ok 1700zł
Sprawdź ciśnienie sprężania, przy podpalonych zaworach występują podobnie zjawiska.

- Od: 5 gru 2003, 15:25
- Posty: 1083 (3/4)
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune
Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderatorzy
Moderatorzy CX-30 / CX-50 / CX-60, Moderatorzy CX-3 / CX-5 / CX-7 / CX-9