Wejście JACK –> AUX

Wszystko o modyfikacjach i budowie nagłośnień naszych aut.

Postprzez czyczu » 13 gru 2009, 21:08

A ja mam pytanie: czy CarPC idzie podłączyć z fabrycznym BOSE poprzez xCL (jego złącze AUX) ?
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2009, 12:49
Posty: 56
Skąd: Przemyśl /Polska / Neu-Ulm / Deutschland
Auto: Mazda 6 2.0 D Combi 2003r.

Postprzez Myjk » 13 gru 2009, 21:44

Jeśli już masz xCL, to tak. W przeciwnym razie nie opłaca się kupować xCL do tego celu.
Lepiej kupić Car2PC albo zrobić patent AUX out na pinach.
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 07:01
Posty: 5843 (2/8)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez czyczu » 13 gru 2009, 23:49

Myjk napisał(a):Jeśli już masz xCL, to tak. W przeciwnym razie nie opłaca się kupować xCL do tego celu.
Lepiej kupić Car2PC albo zrobić patent AUX out na pinach.


Co do xCL to sprawdź PW ;]
Szukałem Car2PC ale raczej w Polsce jest niedostępny, a ja sam niestety nie mam doświadczenia w ściąganiu czegokolwiek z USA.
Co do patentu AUX to czytałem, owszem, ale ponoć nie u wszystkich to działa jak należy :/ I mam z tego powodu mieszane uczucia :/
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2009, 12:49
Posty: 56
Skąd: Przemyśl /Polska / Neu-Ulm / Deutschland
Auto: Mazda 6 2.0 D Combi 2003r.

Postprzez Vernitus » 14 gru 2009, 11:17

czyczu napisał(a):Co do patentu AUX to czytałem, owszem, ale ponoć nie u wszystkich to działa jak należy :/ I mam z tego powodu mieszane uczucia :/

przecież zrobienie tego i sprawdzenie czy działa to w zasadzie zerowy wydatek , tylko czasu trochę potrzeba (sam zamierzam z tego patentu skorzystać, zamiast tego co mam w tej chwili a nie spełnia moich oczekiwań)

Myjk napisał(a):Wspólnie z Arkiem mamy zamiar zakupić gotowy CarPC na płycie Mini-ITX z Atomem C2D,
ponieważ jego koszt jest porównywalny ze składakiem, a w zasadzie w cenie jest
też kompaktowa obudowa