Problem z podłączeniem radia – brak dźwięku
Strona 1 z 1
Mam problem z podłączeniem radia sony cdx-gt232. Kupiłem kostkę ISO przejściową do radyjka i po jego podłączeniu w ogóle nie słychać nic w głośnikach. Radio działa, na wyświetlaczu wszystko się pokazuje. Głośniki są 4 fabryczne. Samochód niedawno nabyłem i nie było w nim radia.
palik: poprawiłem za Ciebie temat. Zapoznaj się proszę z regulaminem forum i działu
palik: poprawiłem za Ciebie temat. Zapoznaj się proszę z regulaminem forum i działu
-
lukasc
Ja w mojej BJ kupiłem przejściówkę podłączyłem radyjko i wszystko działa.
Nie znam się za bardzo ale jak bym tak miał to bym zrobił tak:
Sprawdził przejściówkę – połączenia z kostką.
Podłącz bezpośrednio pod radyjko jakiś głośnik ( może końcówka jest spalona)
A na końcu sprawdziłbym cz aby na pewno mam głośniki w drzwiach bo otwory z siatkami są w każdych drzwiach a czy głośniki są to niekoniecznie. (Samochód niedawno nabyłem)
A najlepiej jak mądrzejsi się wypowiedzą bo ja podałem najprostsze sposoby sprawdzenia.
Nie znam się za bardzo ale jak bym tak miał to bym zrobił tak:
Sprawdził przejściówkę – połączenia z kostką.
Podłącz bezpośrednio pod radyjko jakiś głośnik ( może końcówka jest spalona)
A na końcu sprawdziłbym cz aby na pewno mam głośniki w drzwiach bo otwory z siatkami są w każdych drzwiach a czy głośniki są to niekoniecznie. (Samochód niedawno nabyłem)
A najlepiej jak mądrzejsi się wypowiedzą bo ja podałem najprostsze sposoby sprawdzenia.
didusiek1
dobrze napisal
Jak bedziesz mial radio sprawne po sprawdzeniu czy fonia idzie na glosnik i jak i glosniki beda w miejscach w twoim aucie fabrycznych przygotowanych do tego miejsca to znaczy ze bedziesz mial zle podlaczona instalacje.Najepiej to zobacz jakie ida do glosnikow kolory przewodow i czy w kosce fabrycznej sa te same kolory,Ktore wchodza do tej kostki,jak tak to zobacz czy pod te kolory sa podlaczone wyjscia glosnikowe z radia sony.
[EDIT]