Prośba o opinię o wzmacniaczu – fotki wnętrza

Wszystko o modyfikacjach i budowie nagłośnień naszych aut.

Postprzez magicadm » 8 wrz 2008, 13:01

Biorę pod uwagę kupno wzmacniacza BOSS GTA980
Jest to wzmacniacz 5-cio kanałowy: 4ch+1 sub
Aby uniknąć uprzedzeń w stylu: złom, chińszczyzna itp – zdobyłem fotki jego wnętrza.
Prosze o Wasze opinię: czy jest on w stanie wygenerować moce:
4x80Watt w RMS przy 4 Ohmach + 150Watt przy 4 Ohmach dla SUBa
Bezpieczniki 2x35A

Napędzać ma głośniki Hertza:
-przód ESK 165
-suba ES300

Co sądzicie o zmostkowaniu przodu i napędzeniu ESK mostkami???
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez Xionc » 8 wrz 2008, 18:22

magicadm napisał(a):4x80Watt w RMS przy 4 Ohmach + 150Watt przy 4 Ohmach dla SUBa

Na przód to spoko, ale dla tego Hertza 150W to 2 razy za mało. Sam wzmacniacz, wygląda dość solidnie, dość pokaźna przetwornica, ciekawie jakie tranzystory mocy i jaki scalaki w przedwzmacniaczu.
Pozdrawiam,
Xionc Krzysztof :)

Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
statusTest
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 cze 2004, 23:25
Posty: 2479 (5/23)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda CX-7 2.3T AT AWD '08

Postprzez magicadm » 8 wrz 2008, 20:30

Xionc
Radzisz przód dla ESK mostkować i sterować mniejszym sygnałem?
Ma to jakis sens? Czy poprostu dwie końcówki mocy mają mieć wolne???
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez arti.sa » 9 wrz 2008, 08:34

Na esk bez mostkowania powinno wystarczyć, ale na suba 150? hee mozesz jeszcze pokombinowac 3-4ch zmostkować ale nie dla es300. Jak chcesz cos z przodem zrobić to mozesz bi-amping z 4ch pod te esk – dobra rzecz bo mozna te twetery trochę skorygować..
Kupiłeś es300 w końcu? Na es300 to min dobre 300wrms potrzeba. :]
<b>Była madzia 6 TT czyli traktor TOP ;D</>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2007, 13:47
Posty: 271 (2/0)
Skąd: wschód
Auto: 9-5 aero 260hp, M2 DE 86hp

Postprzez Xionc » 9 wrz 2008, 08:47

magicadm radzę nie kupować tego wzmacniacza, do tego co posiadasz. Ja bym kupił 2 kanałowe Sony XM (stare) i do tego jakiś 2 kanałowy potworek do suba. Albo porządnego wypasa 4 kanałowego, a nie to 5cio kanałowe coś. :D Teraz jasne :D ??
Pozdrawiam,
Xionc Krzysztof :)

Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
statusTest
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 cze 2004, 23:25
Posty: 2479 (5/23)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda CX-7 2.3T AT AWD '08

Postprzez airbob » 9 wrz 2008, 09:39

Standartowa konstrukcja wzmacniacza rodem ze stajni Magnata, Signata, Blaupunkta, niższego JBL.
Wzmacniacz 5- kanałowy fajna rzecz jeśli mamy "pomysł" na wszystkie kanały.
Nie wiem jakie są tutaj zwrotnice ale coś mi mówi że bi-amping na tym wzmacniaczu będzie nie do zrealizowania.
Naprawa WZMACNIACZY BOSE, Wyświetlaczy m6, Toyota Avensis
Naprawa ZMIENIAREK (także wysyłkowo) m3,m6,rx8,cx7,cx9 i inne
Wyjścia RCA do zewnętrznego wzmacniacza. Płyta startowa do nawigacji GH
kontakt 503304123
http://www.mazdaspeed.pl/forum/search.php?st=0&sk=t&sd=d&sr=posts&keywords=podz*+airbob*
Sprzedam oryginalny moduł zmieniarki na 6CD do mazdy 3 i 6, montaż
Żarówki podświetlenia klimatronika
kontakt 503304123
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2007, 10:55
Posty: 1548 (0/34)
Skąd: Wrocław gg8161056 tel.503304123

Postprzez magicadm » 9 wrz 2008, 10:10

arti.sa napisał(a):Kupiłeś es300 w końcu?

Mam jeszcze jedno autko – Lancernika :)
W nim siedzi ES300 i ESK165 – dla nich planowany jest ten "wynalazek" :)

W M6 siedzi DSK "napędzane" ory radiem i ES200 – podpiety pod zmostkowanego starego, małego BOSSa (żeby nie czarować mocami podam amperaż bezpiecznika=15A) – szaleństwa nie ma, ale jest bardzo miło i dosć dyskretnie.
Zaletą M6 jest bardzo dobre wygłuszenie kabiny – przy zamkniętych oknach tylko drgajaca tylna tablica rejestracyjna zdradza obecność subika. W środku słychać go bardzo dobrze :)


airbob napisał(a):Nie wiem jakie są tutaj zwrotnice ale coś mi mówi że bi-amping na tym wzmacniaczu będzie nie do zrealizowania

Wg oznaczeń na wzmaku można zmostkować 1 z 2 kanałem, 3 z 4 kanałem. Pozostaje fabrycznie zmostkowany 5-ty kanał dla suba.

PS
W końcu kupiłem go :)
Napiszę ile jest wart – o ile jest ktoś zainteresowany oczywiście :)

Dzięki za opinie
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez Voltaire » 11 wrz 2008, 21:33

magicadm napisał(a):Napiszę ile jest wart – o ile jest ktoś zainteresowany oczywiście

jasne. zawsze chętnie czytamy subiektywne zachwyty i utyskiwania :D

uważaj żeby tych ESK nie spalić jak je zepniesz pod mostek. lepiej bi-amping :]
aa i napisz jakiego suba pod to podepniesz i co jest wart
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2007, 22:16
Posty: 36
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda 323f BA BP

Postprzez magicadm » 11 wrz 2008, 22:00

SUB HERTZ ES300 w 46 litrowej zamkniętej skrzynce
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje