Jak podłączyć subwoofer do radia bez wyjścia na sub???
1, 2
Witam. Kupiłem sobie tubę basową i niewiele kaski zostało mi na radio. Chciałem kupić jakieś lajtowe radio typu sony 310 czy KENWOOD KDC-W 3037G ze zwyczajnym wyjściem chinch na wzmacniacz. Nie znam się tylko na car audio kompletnie i nie wiem czy to wystarczy. także reasumując mam suba i wzmacniacz. Pytanie: czy samo wyjście na wzmacniacz mi wystarczy???
dzięki za odp
dzięki za odp
- Od: 20 cze 2007, 17:16
- Auto: Mazda 323F BG 1.6 16V 1992 r.
kwl, tak, wystarczy. To standardowa opcja, że podłącza się wzmacniacz do wyjścia na wzmacniacz w radiu. Radio nie musi mieć żadnych filtrów, ponieważ ogromna większość wzmacniaczy ma wbudowany filtr dolnoprzepustowy (LPF) który dba o to, by sub-woofer dostawał tylko niskie częstotliwości. Nie kupuj radia Sony, już lepiej JVC, Clarion, Alpine, Kenwood, Blaupunkt.
Pozdrawiam,
Xionc Krzysztof :)
Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
no właśnie z tym tez mam problem, nie wiem dokładnie jakie radio wybrać. Co do SONY to od razu sobie odpuściłem. Zastanawiam się grubo pomiędzy Pioneerem, a JVC. Nie wiem jaka jest między nimi różnica, a że nie jestem jakimś wielkim zanwacą brzmienia, to chyba wybiore po prostu tańszy wariant. Dzięki za odpowiedź na pytanie, bo strasznie ułatwi mi to zadanie w poszukiwaniach radia. A skoro juz mowa o car audio w maździe 323F BG, to którędy można puścić kabel zasilający wzmacniacz od akumulatora do kabiny???
Dzisiaj zaglądałem pod maske i kompletnie nie mam żadnej koncepcji. Pod machą jest tak naćkane, że nie widze najmniejszego otworu, żeby się wślizgnąć :–)
Pozdrówki
Dzisiaj zaglądałem pod maske i kompletnie nie mam żadnej koncepcji. Pod machą jest tak naćkane, że nie widze najmniejszego otworu, żeby się wślizgnąć :–)
Pozdrówki