
Rozebrales cale auto!!! I sciagnales drzwi!!! Tylko po to, zeby przeciagnac kable??
Ja nie mam odwagi sciagac drzwi... Robie wszystko sam... Nawet nie ma mi kto pomoc przytrzymac kabelkow
Calkowity respect, bez wzgledu na to czy zdjales drzwi tylko po to by rozwiercic kostke.
Udalo mi sie pociagnac kable w otworze ogranicznika drzwi i wpuscic kable pod gumowa oslona, ktora jest puszczona oryginalna wiazka. Okleilem w miejscu przejscia kabla (od blotnika do drzwi) taka srebrna, wzmocniona tasma i nie rzuca sie to w oczy.
Kable sie nie przecieraja, nie przemieszczaja poki co i zobaczymy jak to sie bedzie spisywalo. Jesli nie bedzie dzialac tak jak powinno, oddam auto do zaprzyjaznionego elektryka.
Mam poki co wytlumione zewnetrzne blachy drzwi (nie pamietam czy juz o tym pisalem wczesniej) i niebawem wykleje matami blache pod tapicerka, zaklejajac otwory technologiczne. A przy okazji – maty rosyjskie Standartplast Vibroplast M1 calkiem przyjemnie sie kladzie, maja b. mocny klej i jesli sie pomylisz, to... trzeba sie postarac, zeby wszystko ladnie wygladalo

Z ponownym odrywaniem maty od blachy bywa ciezko... BTW, za standardowy arkusz takiej maty 375x265mm płaciłem 13 zł. Na zewnetrzna blache zuzylem po 6 szt. na pare drzwi. Pod tapicerke mam drugie tyle + spienione pcv do wyciecia i zaklejenia otworow technologicznych i oklejenia pozniej wspomnianymi matami.
Pozdrawiam wszystkich wlasnorecznie dlubiacych przy CA
