Vernitus napisał(a):Pierwotnie mechanizm opierał się na dźwigni i silniku DC z przekładnią
Zapewne widziałeś ten http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=53461 wątek
– jest tam parę fajnych linków, także do rozwiązań mechanizmu otwierania klapy.
www.mazdaspeed.pl
Vernitus napisał(a):Pierwotnie mechanizm opierał się na dźwigni i silniku DC z przekładnią
Leo37 napisał(a):krzych dzięki za uznanie ale ja tez linka na tym forum znalazłem
krzych napisał(a):Vernitus, jeszcze raz gratki i mam nadzieje, ze kiedys zobacze w akcjiU mnie neistety zastoj – brak finansow. Czy w Twoim software zamierzasz osadzic jakos ELM327 i jego obsluge?
Vernitus napisał(a):W akcji spoko, może na jakiś zlot się kiedyś wybiorę to zaprezentuje usmiech .
Vernitus napisał(a):w przyszłości aktuator liniowy -projekt jest-czasu brak
Vernitus napisał(a):Aktuator liniowy w tym przypadku który ja chce zastosować to silnik krokowy z wysuwającą się śrubą (firmy Wobit). Sterowniki do tego najprostrze kosztuja kilkanaście złotych.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderatorzy Tuning i modyfikacje