Poroso vs maty bitumiczne app.

Wszystko o modyfikacjach i budowie nagłośnień naszych aut.

Postprzez Marine_4000 » 2 wrz 2013, 10:53

Przecież te maty Terosona to prawie to samo co twarde APP, czy Boll tylko z warstwą aluminium. Skoro GMS,czy HW to taka chińszczyzna, to ja proponuję kupić te maty i zrobić nimi auto, i zdać relację po kilku latach użytkowania. Zapewniam, że GMS, STP, czy HW są porównywalne parametrami.

Za asfalt w aucie to ja panu podziękuję.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 maja 2013, 08:49
Posty: 439 (3/11)
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Mazda 6 GG '05 FL
2.0 147KM + LPG
oraz
Ford Mondeo MK4 '07
2.5T + LPG

Postprzez Pioteq25 » 2 wrz 2013, 15:47

Robiłem swoje auto STP M1 i mogę potwierdzić opinie, że to świetne maty w rozsądnej cenie.
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2006, 19:26
Posty: 1818 (6/13)
Skąd: opolski mazdaspeed
Auto: UFO 1.8

Postprzez boczek » 27 lut 2014, 20:56

Mogę sporo wam napisać o porosie i matach bitumicznych. Obie formy wygluszenia mam w samochodzie. Testowalem ich właściwości tłumiące i każde z nich tłumią inny zakres dzwięków. Poroso jest niezłe do tylnych boczków i bagażnika. Ja je połączyłem tam i jest na prawdę fajnie. Drzwi przednie zrobiłem matami Bolla + aluminium z gumą + na to pianka wygłuszająca. Drzwi są cięższe i zamykają się jak w Mercedesie.
"Kiedy jade, czuje ulge. Nie czuje zadnych ograniczen..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2014, 01:19
Posty: 34 (0/2)
Skąd: Kalisz
Auto: Mazda 323f 1,5 PB

Postprzez benq323 » 27 lut 2014, 22:11

A które maty są lepsze bitumiczne czy butylowe?
Regeneracja DPF........info PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2009, 17:10
Posty: 1819 (22/16)
Skąd: Ostróda
Auto: Opel Signum 1,9 CDTI (Z19DT) 2004r

Postprzez sheerydrain » 27 lut 2014, 22:32

Jedne i drugie są rakotwórcze więc bez różnicy :D
http://engine-artistry.wix.com/home
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2010, 14:44
Posty: 235
Skąd: Gryfino :)
Auto: Mazda Mx-3 1,8 V6
Yamaha Fz6n 2005.

Postprzez benq323 » 27 lut 2014, 22:34

Chodziło mi raczej o właściwści tłumiące i żywotność :P w tych czasach nawet zdrowa żywność nie jest zdrowa więc po co się oszczędzać <diabełek>
Regeneracja DPF........info PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2009, 17:10
Posty: 1819 (22/16)
Skąd: Ostróda
Auto: Opel Signum 1,9 CDTI (Z19DT) 2004r

Postprzez sheerydrain » 27 lut 2014, 22:46

Mam znajomego, który restauruje miniaki 1300 maty daje tylko na podłogę, mówi że latem przy wysokich temperaturach maty potrafią ''spływać'' z drzwi i niekiedy przy zmianach temperatur odkształcać blachy. Mają za to dobre właściwości usztywniające, więcej nie powiem bo ich nie stosowałem :) Od siebie polecam poroso :)
http://engine-artistry.wix.com/home
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2010, 14:44
Posty: 235
Skąd: Gryfino :)
Auto: Mazda Mx-3 1,8 V6
Yamaha Fz6n 2005.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje