Przecież te maty Terosona to prawie to samo co twarde APP, czy Boll tylko z warstwą aluminium. Skoro GMS,czy HW to taka chińszczyzna, to ja proponuję kupić te maty i zrobić nimi auto, i zdać relację po kilku latach użytkowania. Zapewniam, że GMS, STP, czy HW są porównywalne parametrami.
Za asfalt w aucie to ja panu podziękuję.
Poroso vs maty bitumiczne app.
1, 2
Mogę sporo wam napisać o porosie i matach bitumicznych. Obie formy wygluszenia mam w samochodzie. Testowalem ich właściwości tłumiące i każde z nich tłumią inny zakres dzwięków. Poroso jest niezłe do tylnych boczków i bagażnika. Ja je połączyłem tam i jest na prawdę fajnie. Drzwi przednie zrobiłem matami Bolla + aluminium z gumą + na to pianka wygłuszająca. Drzwi są cięższe i zamykają się jak w Mercedesie.
"Kiedy jade, czuje ulge. Nie czuje zadnych ograniczen..."
Jedne i drugie są rakotwórcze więc bez różnicy
http://engine-artistry.wix.com/home
- Od: 25 sty 2010, 14:44
- Posty: 235
- Skąd: Gryfino :)
- Auto: Mazda Mx-3 1,8 V6
Yamaha Fz6n 2005.
Mam znajomego, który restauruje miniaki 1300 maty daje tylko na podłogę, mówi że latem przy wysokich temperaturach maty potrafią ''spływać'' z drzwi i niekiedy przy zmianach temperatur odkształcać blachy. Mają za to dobre właściwości usztywniające, więcej nie powiem bo ich nie stosowałem Od siebie polecam poroso
http://engine-artistry.wix.com/home
- Od: 25 sty 2010, 14:44
- Posty: 235
- Skąd: Gryfino :)
- Auto: Mazda Mx-3 1,8 V6
Yamaha Fz6n 2005.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje