Nawigacje – opinie i porady
troche to zajelo ale przeczytalem caly watek o navi:)
nadal nic sie nie zmienilo?
nie da sie francy zlamac?
mam navi m6 2006 po lifcie.
plytka cd jest kwi.
strasznie bym chcial wgrac tam automape.
pozdrawiam
nadal nic sie nie zmienilo?
nie da sie francy zlamac?
mam navi m6 2006 po lifcie.
plytka cd jest kwi.
strasznie bym chcial wgrac tam automape.
pozdrawiam
-
marcin.p
Jak się rozglądałem tablety 7 calowe mają wymiary zewnętrzne generalnie ciut za duże na łatwe (bezurazowe) włożenie ich zamiast fabrycznego ekranu. Ale pewnie coś się by znalazło. Tylko czy to ma sens? Tablet to tablet, nie nawigacja, nawet jak ma GPS to jednak nie do tego służy... Ale to moja obecna opinia, może się dam przekonać 
Nawigacja i AUX w M6.
- Od: 21 lip 2011, 21:11
- Posty: 38
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 3 2.0 SkyPASSION
165KM MT 2014 r.
Mazda 6 2.0 CiTD 136KM Sport Exclusive, 2004 r.
nawigacje to se zawsze na szybe przyklejam, a taki 7 salowy ekranik dla dzieci fajna zabawka by byl zawsze jakis film czy cos by mialy i nie zadawaly by miliona pytan w ciagu minuty (ludzie z dziecmi w wieku 3-6lat znaja ten ból)
Wie moze ktos jakie max wymiary powinny byc navigacji lub tableta aby sie zmiescil?
Wie moze ktos jakie max wymiary powinny byc navigacji lub tableta aby sie zmiescil?
- Od: 15 lip 2012, 21:56
- Posty: 45
- Auto: M6 GG '03, Diesel 136KM
Witaj karol556, jakiś czas temu byłem nakręcony aby wymienić ten mebelek, nawet wszystko rozkręciłem pobrałem fotki i wymiary co podam trochę później, miesiąc temu sprzęgło się odezwało wraz z 2masą
chciałem to nawet regenerować ale zwątpiłem w to i kupiłem nówkę
trochę tysi poleciało ale warto było,za dwa może trzy miesiące wyjeżdżam do UK i postanowiłem że na razie pozostawię navi i przetestuję ją tam gdzie mogę jeżeli będzie lipa to podmienię i na pewno fotorelacja znajdzie się na tym forum ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
17.6cm i około 1.5cm po obu stronach na ewentualne okablowanie
11cm
3cm
http://img201.imageshack.us/img201/6141/43979326.jpg
http://img42.imageshack.us/img42/9135/21428228.jpg
http://img337.imageshack.us/img337/6056/55282546.jpg
http://img835.imageshack.us/img835/8066/53834810.jpg
http://img521.imageshack.us/img521/7664/45813688.jpg
http://img819.imageshack.us/img819/8773/75509130.jpg
daj znać czy podmieniłeś navi, pozdrawiam.
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
17.6cm i około 1.5cm po obu stronach na ewentualne okablowanie
11cm
3cm
http://img201.imageshack.us/img201/6141/43979326.jpg
http://img42.imageshack.us/img42/9135/21428228.jpg
http://img337.imageshack.us/img337/6056/55282546.jpg
http://img835.imageshack.us/img835/8066/53834810.jpg
http://img521.imageshack.us/img521/7664/45813688.jpg
http://img819.imageshack.us/img819/8773/75509130.jpg
daj znać czy podmieniłeś navi, pozdrawiam.
- Od: 8 sie 2011, 08:08
- Posty: 38
- Skąd: Kwidzyn
- Auto: M6 2.0 GG 121KM DIESEL
świeżo po wymianie sprzęgła oraz 2masy ;/
Witam ponownie parę tygodni temu wstawiłem na forum moją przeróbkę mebelka na coś działającego w Polsce i wszystko było w porządku aż do momentu gdy zobaczyłem że kable od sterowania silnikiem wychodzą z oryginalnej płytki z oryginalnej nawigacji , po wielu próbach wstawiłem nawigacje ale otwieranie i zamykanie było ręczne. Aż pewnego dnia pojawiłem się nad morzem i tam kolega Szaradek (i tu wielkie ukłony) poprawił mi całe okablowanie , poprzedłużał kable i działa. Otwieranie i zamykanie oraz klawisz tilt działają jak w oryginale jedyny mankament to to żę w skrytce pasażera jest stary monitor od oryginalnej navi. Dziś może wstawie jakieś video z działania BLOW 70iBT w mazdzie 6 z 2003 roku.
ps. Szaradek i jak te miodowe ?
ps. Szaradek i jak te miodowe ?
Witam,
Czy ktoś inny sprawdzał jaka jeszcze nawigacja pasuje w miejsce monitorka, nie licząc BLOW-a 70iBT?
Czy taka nawigacja będzie pasować:
http://allegro.pl/goclever-navio-705-v- ... 06834.html
Czy ktoś inny sprawdzał jaka jeszcze nawigacja pasuje w miejsce monitorka, nie licząc BLOW-a 70iBT?
Czy taka nawigacja będzie pasować:

- Od: 19 wrz 2011, 14:45
- Posty: 95
- Auto: Mazda 6 2.0
GoClevel 700 (każda odmiana) wejdzie spokojnie bez żadnego dopiłowywania. Pod nim należy tylko sobie coś wstawić (gumę, plastik...) żeby ekran idealnie pasował do wycięcia w ramce.
Hej mick, miodowe rulez! Zwłaszcza z Ciechanowa – dzięki
Hej mick, miodowe rulez! Zwłaszcza z Ciechanowa – dzięki
Nawigacja i AUX w M6.
- Od: 21 lip 2011, 21:11
- Posty: 38
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 3 2.0 SkyPASSION
165KM MT 2014 r.
Mazda 6 2.0 CiTD 136KM Sport Exclusive, 2004 r.
ja mam pytanko odnośnie nawigacji w mazdzie 3 bk 2004r, mam taką z fabryczną bez ma Polski – i z tego co czytałem nie ma poprostu map do niej, natomiast do wersji po lifcie już są, stad moje pytanie czy można coś zrobić aby mapy te z wersji po lifcie działały w tej przed? np wymiana napędu dvd na ten z wersji po lifcie?? bo jeśli się nie da to mam zamiar zakupić coś takiego:
http://allegro.pl/nawigacja-dvd-tv-hd-m ... 01963.html

- Od: 1 cze 2012, 17:03
- Posty: 54
- Skąd: Ruda Śląska
- Auto: Mazda BK 2004r, Top Sport 2.0 PB, 150PS
Po demontażu czytnika płyt nawigacji, lewy głośnik działa bardzo cicho. Czytałem parę wątków na ten temat ale za dużo się nie dowiedziałem... Czy ktoś z was miał taki problem, czy udało się jakoś rozwiązać sprawę?
- Od: 5 lut 2012, 23:26
- Posty: 30
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 2.0 136km 2003
z tego co kojarzę to trzeba zrobić we wtyczce przy dvd mostek i wszystko gra.
Napewno na forum jest gdzieś to opisane . (już nie pamiętam w jakim temacie)
Ja mam do kolegów inne pytanie.
Fabrycznie nie mam navi
Chce kupić sam schowek z monitorem , wywalić ten monitor i wstawić navigacje 7 cali.
Generalnie chodzi mi o to aby mieć zautomatyzowane otwieranie i zamykanie .
I tu moje pytanie :
Rozumiem że musze kupić rónież wyświetlacz centralny z przyciskami open/close / tilt ale czy potrzebuje coś jeszcze żeby zamykanie/otwieranie działało ? . Bo czytnik dvd chyba nie jest do tego potrzebny .
Nie mogę nigdzie znalesć jak zasilana jest nawigacja fabryczna
Pozdrawiam
Napewno na forum jest gdzieś to opisane . (już nie pamiętam w jakim temacie)
Ja mam do kolegów inne pytanie.
Fabrycznie nie mam navi
Chce kupić sam schowek z monitorem , wywalić ten monitor i wstawić navigacje 7 cali.
Generalnie chodzi mi o to aby mieć zautomatyzowane otwieranie i zamykanie .
I tu moje pytanie :
Rozumiem że musze kupić rónież wyświetlacz centralny z przyciskami open/close / tilt ale czy potrzebuje coś jeszcze żeby zamykanie/otwieranie działało ? . Bo czytnik dvd chyba nie jest do tego potrzebny .
Nie mogę nigdzie znalesć jak zasilana jest nawigacja fabryczna
Pozdrawiam
Najprosztsze rozwiązania są najlepsze......
- Od: 5 lut 2012, 19:18
- Posty: 79
- Skąd: z Południa :)
- Auto: M6 GG 1,8 120km 2003r.
mam taki schemacik:

main display unit – wyświetlacz radia , klimy oraz danych dot. spalania itp
to napewno muszę kupić żeby sterować otwieraniem i zamykaniem
power supply unit i navi display unit – wiadomo że to wyświetlacz z zintegrowanym zasilaczem
cradle – ciekawe co to ale domyślam się że kieszonka na pilota
cn-vm4270a – czytnik dvd
H/U AUDIO – i tu nie wiem ale chyba podłączenie do orginalnego radia
czyli wychodzi na to że zasilanie musi iść z czytnika DVD
Więc na tepetę bierzemy wtyczkę 24 pin. Ta o bok 6 pin jest chyba do kieszonki na pilota
I tu mam schody w jaki pin się wpiąc żeby podać zasilanie
Za wszelakie sugestie będe bardzo wdzięczny

main display unit – wyświetlacz radia , klimy oraz danych dot. spalania itp
to napewno muszę kupić żeby sterować otwieraniem i zamykaniem
power supply unit i navi display unit – wiadomo że to wyświetlacz z zintegrowanym zasilaczem
cradle – ciekawe co to ale domyślam się że kieszonka na pilota
cn-vm4270a – czytnik dvd
H/U AUDIO – i tu nie wiem ale chyba podłączenie do orginalnego radia
czyli wychodzi na to że zasilanie musi iść z czytnika DVD
Więc na tepetę bierzemy wtyczkę 24 pin. Ta o bok 6 pin jest chyba do kieszonki na pilota

I tu mam schody w jaki pin się wpiąc żeby podać zasilanie
Za wszelakie sugestie będe bardzo wdzięczny
Najprosztsze rozwiązania są najlepsze......
- Od: 5 lut 2012, 19:18
- Posty: 79
- Skąd: z Południa :)
- Auto: M6 GG 1,8 120km 2003r.
ok , dzięki tylko w rozpise złącza 24 pin nie ma samego GND tylko jakieś V.GND i D.GND
Równiez nie widze pinu batt
pzdr
Równiez nie widze pinu batt
pzdr
Najprosztsze rozwiązania są najlepsze......
- Od: 5 lut 2012, 19:18
- Posty: 79
- Skąd: z Południa :)
- Auto: M6 GG 1,8 120km 2003r.
To są różne uziemienia – tak samo masz w przypadku schematu podłączenia zasilacza ATX do płyty głównej komputera:
http://en.wikipedia.org/wiki/Power_supp ... _(computer)
zerknij sobie
Tutaj dodatkowo masz może jakoś inaczej oznaczone bo możliwe, że każde uziemienie masz opisane jako osobne – na przykład D.GND to osobna linia uziemienia wyświetlacza, F.GND to uziemienie oświetlenia w radiu itd.
http://en.wikipedia.org/wiki/Power_supp ... _(computer)
zerknij sobie
Tutaj dodatkowo masz może jakoś inaczej oznaczone bo możliwe, że każde uziemienie masz opisane jako osobne – na przykład D.GND to osobna linia uziemienia wyświetlacza, F.GND to uziemienie oświetlenia w radiu itd.
przeanalizowałem schemat dokładniej i mam już odpowiedz
+12 do pinu : q czyli +b
masa do dowolnego pinu gnd – dalej i tak wszystkie są zmostkowane
+12 po zapłonie do pinu : o
Wyświetlacza nie będe wymieniał na ten z przyciskami open/cloce tilt
Zostaje stary.
Przyciski open/close/tilt działają na zasadzie mostkowania do masy . Tak więc albo dorobie sobie gdzieś dwa przyciski albo podczepie się np do tego od zmiany temperatury . Najwyżej przy przełączaniu będzie mi się navi zamykać/otwierać.
Szkoda tylko że elektronika za wyświetlaczem musi zostać łącznie z zasilaczem.
Bez tego nie będzie to otwieranie działać.
Jest jeszcze opcja żeby to wszystko wywalić i sterować bezpośrednio silniczkiem za pomocą zmiany polaryzacji ale to troszkę bez sensu bo nie ma jak wykorzystać enkodera od aktualnego położenia
pzdr
+12 do pinu : q czyli +b
masa do dowolnego pinu gnd – dalej i tak wszystkie są zmostkowane
+12 po zapłonie do pinu : o
Wyświetlacza nie będe wymieniał na ten z przyciskami open/cloce tilt
Zostaje stary.
Przyciski open/close/tilt działają na zasadzie mostkowania do masy . Tak więc albo dorobie sobie gdzieś dwa przyciski albo podczepie się np do tego od zmiany temperatury . Najwyżej przy przełączaniu będzie mi się navi zamykać/otwierać.
Szkoda tylko że elektronika za wyświetlaczem musi zostać łącznie z zasilaczem.
Bez tego nie będzie to otwieranie działać.
Jest jeszcze opcja żeby to wszystko wywalić i sterować bezpośrednio silniczkiem za pomocą zmiany polaryzacji ale to troszkę bez sensu bo nie ma jak wykorzystać enkodera od aktualnego położenia
pzdr
Najprosztsze rozwiązania są najlepsze......
- Od: 5 lut 2012, 19:18
- Posty: 79
- Skąd: z Południa :)
- Auto: M6 GG 1,8 120km 2003r.
Koledzy, jestem już po zamontowaniu nowej nawigacji – użyłem BLOW 70 IBT 
Udało mi się napisać skrypt, dzięki któremu navi wybudza się razem z kluczykiem a po wyłączeniu kluczyka przechodzi w stan uśpienia. Dodatkowo pociągnąłem dodatkowe mikrowyłączyniki power oraz reset gdybym musiał ich użyć – wszystko działa jak należy poza jedną rzeczą – silniczkiem. Zostawiłem starą navi po to, żeby wciąż mi działały przyciski do otwierania ekraniku oraz TILT. Problem w tym, że przycisk działa tylko przy zamykaniu, niestety ekranik nie reaguje przy próbie włączenia – trzeba go podnosić ręcznie. Macie jakieś pomysły czemu tak się mogło stać? Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć czy przy dotykaniu przycisku TILT jest to charakterystyczne piknięcie? Bo wszystkie przyciski mi pikają poza tym jednym i teraz nie pamiętam czy tak już było? Może gdzieś teraz zasilanie nie podchodzi i działa tylko w jedną stronę?
Udało mi się napisać skrypt, dzięki któremu navi wybudza się razem z kluczykiem a po wyłączeniu kluczyka przechodzi w stan uśpienia. Dodatkowo pociągnąłem dodatkowe mikrowyłączyniki power oraz reset gdybym musiał ich użyć – wszystko działa jak należy poza jedną rzeczą – silniczkiem. Zostawiłem starą navi po to, żeby wciąż mi działały przyciski do otwierania ekraniku oraz TILT. Problem w tym, że przycisk działa tylko przy zamykaniu, niestety ekranik nie reaguje przy próbie włączenia – trzeba go podnosić ręcznie. Macie jakieś pomysły czemu tak się mogło stać? Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć czy przy dotykaniu przycisku TILT jest to charakterystyczne piknięcie? Bo wszystkie przyciski mi pikają poza tym jednym i teraz nie pamiętam czy tak już było? Może gdzieś teraz zasilanie nie podchodzi i działa tylko w jedną stronę?
- Od: 27 paź 2007, 20:53
- Posty: 65
- Skąd: Włocławek
- Auto: Mazda 6 2.0 CD Kombi 2003r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje