Zabudowa CAR AUDIO – od czego zacząć?

Wszystko o modyfikacjach i budowie nagłośnień naszych aut.

Postprzez Lukas007 » 28 lis 2009, 16:08

To dobrze... Jaką ma moc ten wzmacniacz ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Ache » 28 lis 2009, 23:11

Z tego co pamietam to 300, 400 i 500 W chyba odpowiednio dla 4,2 i 1 Ohma.. Bardzo porzadny piec ;)
Ajajajajajajaj.. Co ludzie co za kraj..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 01:38
Posty: 1306
Skąd: Chorzów
Auto: Mitsubishi Galant EA Kombi 2.5 V6 manual Daimos Ltd :D

Postprzez Lukas007 » 29 lis 2009, 09:47

No to u mnie będzie chodził w mostku pod 300W w 4 Ohm'ach... powinno wystarczyć.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Ache » 29 lis 2009, 10:46

Jak zdecydujesz sie na W3, to one potrafia przyjac i 500 W :P Ale z 300 tez zagra..
Ajajajajajajaj.. Co ludzie co za kraj..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 01:38
Posty: 1306
Skąd: Chorzów
Auto: Mitsubishi Galant EA Kombi 2.5 V6 manual Daimos Ltd :D

Postprzez Lukas007 » 29 lis 2009, 11:06

Już wszystko zamówione także zobaczymy jak to zagra w praktyce. Może w odległej przyszłości dokupię sobie elipsy na tył, a pod suba dam 500W monoblock'a :D

PS. Pojawiła się nowa opcja na radio... Alpine CDA 9887R... ale to dopiero na wiosnę.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Raadek » 29 lis 2009, 12:40

Lukas007 napisał(a):Może w odległej przyszłości dokupię sobie elipsy na tył

bardzo kiepski pomysł.
NaturalSound -instalacje Car Audio
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2006, 11:56
Posty: 356
Skąd: Warszawa
Auto: SoundCombi

Postprzez Lukas007 » 29 lis 2009, 16:04

Wiem... taka jest obiegowa opinia. Swoją drogą pierwszy raz będę słuchał audio tylko z przedniego systemu i jestem ciekaw jak to zagra ...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Ache » 29 lis 2009, 17:28

Elipsy sobie odpusc.. W3 do bagaja i elipsy to wrecz profanacja.. Posluchaj bardziej doswiadczonych ;) Poza tym widze, ze celujesz w sprzet bardziej jakosciowy i mysle, ze bedziesz chcial miec scene i dobra muzyke w aucie, a elipsa (pewnie w polce) nie ma prawa bytu, bo pewnie chodzi Ci o bas z tych elips, a bedziesz mial suba od tego, poza tym wlasnie ten sub bedzie Ci wypychal membrany elips i nie beda wogole graly, tylko beda "lataly" w rytm basu.. Powiem tak: przejedz sie na jakies zawody, albo posluchaj porzadnie zrobionego auta.. Tam masz tylko 2 way z przodu i sub w bagaju.. Moze to troche ascetyczna wizja, ale w 99% z takiej konfiguracji uzyskasz najlepszy odsluch ;)
Ajajajajajajaj.. Co ludzie co za kraj..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 01:38
Posty: 1306
Skąd: Chorzów
Auto: Mitsubishi Galant EA Kombi 2.5 V6 manual Daimos Ltd :D

Postprzez Lukas007 » 29 lis 2009, 17:40

Zdecydowałem się na ten setup (two-way na przód i sub do bagażnika) właśnie przez to, że elipsy na tył są bardzo odradzane. Zdarzyło mi się słuchać separowanego przedniego systemu oryginalnego w F-150 (elipsy 5x7 + tweetery – wszystko w drzwiach) i nie mogłem wyjść ze zdumienia jak dobrze to grało. Muszę dodać, że w aucie tym nie było subwoofera, sam przód (odcięte faderem tylne głośniki). Byłbym bardzo szczęśliwy gdybym z tym zestawem który zamówiłem uzyskał taki bądź podobny efekt...

Modele Alpine które rozważam:

1.) CDA 9887
2.) CDA 9886R
3.) CDA 9884R
4.) CDA 9855R
5.) CDA 9812RB

Osobiście skłaniam się ku takiej wersji...

1.) CDA 9855R
2.) CDA 9812RB
3.) CDA 9887
4.) CDA 9886R
5.) CDA 9884R



... ułóżcie mi proszę te jednostki w kolejności od najlepszej do najgorszej pod względem jakości dźwięku i funkcji przydatnych przy rozbudowie systemu, będę bardzo wdzięczny.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Ache » 30 lis 2009, 10:24

Mysle, ze 2 zestawienie jest okej ;) Chociaz na 9812 trzeba brac poprawke, bo gra bardzo "specyficznie" takze lepiej odsluchaj gdzies zanim kupisz.. Ja mialem ja 2 tygodnie i sprzedalem :P
Ajajajajajajaj.. Co ludzie co za kraj..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 01:38
Posty: 1306
Skąd: Chorzów
Auto: Mitsubishi Galant EA Kombi 2.5 V6 manual Daimos Ltd :D

Postprzez Lukas007 » 30 lis 2009, 12:42

Czyli najlepszym wyborem było by CDA 9855R...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Ache » 30 lis 2009, 14:52

Z nowszych w sumie tak ;)
Ostatnio edytowano 6 gru 2009, 15:32 przez Ache, łącznie edytowano 1 raz
Ajajajajajajaj.. Co ludzie co za kraj..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 01:38
Posty: 1306
Skąd: Chorzów
Auto: Mitsubishi Galant EA Kombi 2.5 V6 manual Daimos Ltd :D

Postprzez Lukas007 » 30 lis 2009, 17:31

Dzięki Ache ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez mily200 » 1 gru 2009, 16:36

małem 9855r całkiem miłe i przyjemne radyjko
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2006, 11:12
Posty: 1888 (0/4)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Seat leon i lodgy

Postprzez Lukas007 » 1 gru 2009, 16:40

Radio już zamówione... w tygodniu powinno przyjść ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez mily200 » 1 gru 2009, 16:53

jest procek to bedzie śmigac aż miło :D
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2006, 11:12
Posty: 1888 (0/4)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Seat leon i lodgy

Postprzez Lukas007 » 1 gru 2009, 16:56

Nie kupiłem 9855R, ale to które kupiłem również ma procka... ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Ache » 1 gru 2009, 20:49

Czyli ?? :D
Ajajajajajajaj.. Co ludzie co za kraj..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 01:38
Posty: 1306
Skąd: Chorzów
Auto: Mitsubishi Galant EA Kombi 2.5 V6 manual Daimos Ltd :D

Postprzez Lukas007 » 1 gru 2009, 20:51

Po tych całych rozważaniach, pytaniach i szukaniu padło na... CDA 9835R :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Ache » 2 gru 2009, 19:01

Dobry wybor :D Powinienes byc zadowolony ;)
Ajajajajajajaj.. Co ludzie co za kraj..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 01:38
Posty: 1306
Skąd: Chorzów
Auto: Mitsubishi Galant EA Kombi 2.5 V6 manual Daimos Ltd :D

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje