[Mazda3/Mazda6] Przebudowa oryginalnej nawigacji.
Otóż nie.
Mogę kupić navi na win CE z prockiem 800mhz, która działa przyzwoicie. Sam mam założoną 500mhz w zabudowie, jest wolna – ale działa i spełnia swoją funkcję – odpalić navi, wklepać adres i jechać. I wieź pod uwagę że taka navi jest 2-3 razy tańsza.
Od urządzenia na androidzie oczekiwałbym już konkretnej wydajności, bo jest to urządzenie bardziej wszechstronne – i nie chodzi o gry, tylko inne aplikacje, jakie pozwala odpalac android – mapy ofline/online, yanosiki a nawet głupią przeglądarkę, żeby sprawdzić coś w necie. Skoro już pakuję 6 stów w androida, to chciałbym mieć urządzenie które działa PŁYNNIE, a dostaję drogiego złoma z 512MB ram (a sam android już jest zasobożerny...). Do tego gówniany ekran – 800x480p, serio? Żeby chociaż IPSa wsadzili. W tabletach za 2.5 stówy już to mamy.
Bawiłem się już tego typu sprzętami i ja bym tego nie kupił. Ostatnio miałem klienta, który za nawigacje Fregussona na androidzie dał ponad 6 stów i narzekał że szkoda pieniędzy, bo poza odpaleniem nawigacji, która chodzi wolno do niczego się to nie nadaje – że było kupić sprzęt z win CE dużo taniej. Kupowanie takiego urządzena i przepłacanie, tylko po to żeby mieć androida jest bez sensu. Zobacz na ceny tabletów – płynnie działający z 1-2GB ram i matrycą IPS kupisz za 3-4 stówy...
Mogę kupić navi na win CE z prockiem 800mhz, która działa przyzwoicie. Sam mam założoną 500mhz w zabudowie, jest wolna – ale działa i spełnia swoją funkcję – odpalić navi, wklepać adres i jechać. I wieź pod uwagę że taka navi jest 2-3 razy tańsza.
Od urządzenia na androidzie oczekiwałbym już konkretnej wydajności, bo jest to urządzenie bardziej wszechstronne – i nie chodzi o gry, tylko inne aplikacje, jakie pozwala odpalac android – mapy ofline/online, yanosiki a nawet głupią przeglądarkę, żeby sprawdzić coś w necie. Skoro już pakuję 6 stów w androida, to chciałbym mieć urządzenie które działa PŁYNNIE, a dostaję drogiego złoma z 512MB ram (a sam android już jest zasobożerny...). Do tego gówniany ekran – 800x480p, serio? Żeby chociaż IPSa wsadzili. W tabletach za 2.5 stówy już to mamy.
Bawiłem się już tego typu sprzętami i ja bym tego nie kupił. Ostatnio miałem klienta, który za nawigacje Fregussona na androidzie dał ponad 6 stów i narzekał że szkoda pieniędzy, bo poza odpaleniem nawigacji, która chodzi wolno do niczego się to nie nadaje – że było kupić sprzęt z win CE dużo taniej. Kupowanie takiego urządzena i przepłacanie, tylko po to żeby mieć androida jest bez sensu. Zobacz na ceny tabletów – płynnie działający z 1-2GB ram i matrycą IPS kupisz za 3-4 stówy...
Witam, mam pytanie do szpeców. Chciałbym w schowek wstawić tablet z możliwością szybkiego demontażu czyli np. nakładka ochronna tabletu na zawiasie do klapki schowka. Oczywiscie przewody zasilania i audio beda na wierzchu. Mam zmieniarkę cyfrową yatour wpiętą w ori radio wtyczką wielopinową a chciałbym aby mozna było podać dźwięk z tableta po wcisnieciu przycisku media. Czy mogę wlutowac przewód jack pod odpowiednie piny wtyczki? Zmieniarka i tablet wykorzystywałyby te same piny wiec czy nie narobi to problemow i bedzie mozna wybrac funkcje albo tablet albo yatour za pomoca wyłącznie przycisków na radiu? Z góry dzięki za pomoc.
- Od: 20 sie 2016, 06:48
- Posty: 9
- Skąd: Olsztyn
- Auto: Mazda 6 GY LF 2007
@t3457
przyjacielu, przeglądarka mi działa, Sygic mapy offline z 3D , budowlami i wieloma krajami działa.. nie widzę wielkiej różnicy w stosunku do uruchomionej nawigacji na mojej S5-ce
poważnie.. kończę pomału swój projekt. I niebawem umieszczę tutaj na forum fotorelację z przeróbki oraz jakiś link do filmiku żebyś zobaczył jak to działa na tym "syfie" jak to nazywasz. Na obecną chwilę wszechstronności mi w niej nie brakuje.
Przycisk zasilania choć nie używany, bo włączenie następuje po zapodaniu zasilania, umieściłem pod tym plastikiem jakiejś pseudo podczerwieni której w środku nie było. Schowałem na wszelki wypadek switch reset za wywierconą dziurką na igłę w obudowie ekranu. Może tylko zdradzę że wyświetlacz nawigacji którą użyłem idealnie wpasował się zamiast oryginalnego mimo że stary był grubszy. A całość nawet schludnie wygląda. Ja jestem zadowolony z działania i z efektu niemal końcowego. no a ty t34567 usilnie próbujesz wmawiać ludziom swoje przekonania.. lecz najważniejsze w tym wszystkim jest to, że niezależnie czy to markowy tablet, czy z ekranem IPS, czy też chińskie wynalazki.. satysfakcja ze zrobienia coś samemu jest bezcenna
na pewno funkcjonalność jest większa od oryginalnej nawigacji ze starymi mapami, i zagraconym schowkiem przez DVD
Zapewne nie odmówisz słów krytyki pod moją fotorelacją z przeróbek po zamieszczeniu w sieci, 3-maj się
Film głośnik nawigacji 1W 8Ohm vs. głośnik z laptopa 2.5W 8Ohm (jakaś Toshiba) różnica jest :–)
https://vimeo.com/189721440
przyjacielu, przeglądarka mi działa, Sygic mapy offline z 3D , budowlami i wieloma krajami działa.. nie widzę wielkiej różnicy w stosunku do uruchomionej nawigacji na mojej S5-ce
poważnie.. kończę pomału swój projekt. I niebawem umieszczę tutaj na forum fotorelację z przeróbki oraz jakiś link do filmiku żebyś zobaczył jak to działa na tym "syfie" jak to nazywasz. Na obecną chwilę wszechstronności mi w niej nie brakuje.
Przycisk zasilania choć nie używany, bo włączenie następuje po zapodaniu zasilania, umieściłem pod tym plastikiem jakiejś pseudo podczerwieni której w środku nie było. Schowałem na wszelki wypadek switch reset za wywierconą dziurką na igłę w obudowie ekranu. Może tylko zdradzę że wyświetlacz nawigacji którą użyłem idealnie wpasował się zamiast oryginalnego mimo że stary był grubszy. A całość nawet schludnie wygląda. Ja jestem zadowolony z działania i z efektu niemal końcowego. no a ty t34567 usilnie próbujesz wmawiać ludziom swoje przekonania.. lecz najważniejsze w tym wszystkim jest to, że niezależnie czy to markowy tablet, czy z ekranem IPS, czy też chińskie wynalazki.. satysfakcja ze zrobienia coś samemu jest bezcenna

Zapewne nie odmówisz słów krytyki pod moją fotorelacją z przeróbek po zamieszczeniu w sieci, 3-maj się
Film głośnik nawigacji 1W 8Ohm vs. głośnik z laptopa 2.5W 8Ohm (jakaś Toshiba) różnica jest :–)
https://vimeo.com/189721440
Witam forumowiczów 
Śledzę wątek od dłuższego czasu i wreszcie nadszedł czas na montaż tableta w mojej M6
Winda już wymontowana, ekran wywalony
Ze względu na całkowity brak zdolności do lutowania, czytania schematów i składania modułów elektronicznych prawdopodobnie winda będzie na sztywno, bez elektornicznego otwierania/zamykania (przynajmniej na razie).
W środę zrobię sobie maraton po marketach z elektroniką w celu wyboru "komputera pokładowego" pracującego na androidzie
Docelowo tablet będzie podłączony do tape emulatora
http://allegro.pl/aux-tape-md-media-maz ... 10994.html
Pytanie przed montażem tableta.
Po zmontowaniu konsoli górne przyciski przestały działać (włącznik radia, wybór stacji radiowych, głośność itp.)
Działają tylko pokrętła zaznaczone na czerwono a na wyświetlaczu wyświetla się tylko godzina. Nie pokazuje temperatury, kierunków, siły nawiewu itp.
– coś popsułem przy demontażu konsoli czy może jakiś bezpiecznik siadł? Gdzie szukać?

EDIT:
dzisiaj znalazłem coś takiego
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2534108.html
podobne objawy – wiecie o jaki procesor może chodzić?
Śledzę wątek od dłuższego czasu i wreszcie nadszedł czas na montaż tableta w mojej M6
Winda już wymontowana, ekran wywalony
Ze względu na całkowity brak zdolności do lutowania, czytania schematów i składania modułów elektronicznych prawdopodobnie winda będzie na sztywno, bez elektornicznego otwierania/zamykania (przynajmniej na razie).
W środę zrobię sobie maraton po marketach z elektroniką w celu wyboru "komputera pokładowego" pracującego na androidzie
Docelowo tablet będzie podłączony do tape emulatora

Pytanie przed montażem tableta.
Po zmontowaniu konsoli górne przyciski przestały działać (włącznik radia, wybór stacji radiowych, głośność itp.)
Działają tylko pokrętła zaznaczone na czerwono a na wyświetlaczu wyświetla się tylko godzina. Nie pokazuje temperatury, kierunków, siły nawiewu itp.
– coś popsułem przy demontażu konsoli czy może jakiś bezpiecznik siadł? Gdzie szukać?

EDIT:
dzisiaj znalazłem coś takiego
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2534108.html
podobne objawy – wiecie o jaki procesor może chodzić?
- Od: 23 gru 2010, 16:19
- Posty: 23
- Skąd: RADOM
- Auto: MAZDA 6 GY 2005 2.0 Diesel kombi
No dobra. Jakiś czas temu obiecałem, że jak skończę mój projekt to przedstawię Wam jak to zrobiłem. Właśnie skończyłem pisać aplikacje mobilną, która zastąpi mi Taskera i będzie kontrolować usypianie/wybudzanie tabletu. Więc chyba już czas na dokładny opis przedsięwzięcia.
Przygodę zacząłem od zakupu tabletu Samsung Galaxy Tab 2 7.0 GSM. Szukałem czegoś niedrogiego, ale warunkiem koniecznym było 3G. Tablecik nie jest zbyt mocny, ale zdecydowały fundusze i łatwość modowania, czyli ROOT + CM13. Dużo się zastanawiałem nad baterią i jej podatnością na wysokie temperatury, oraz konieczność ładowania, więc postanowiłem się jej pozbyć. Zarazem pozwoliło mi to na uwolnienie portu USB. W miejsce podłączenia baterii dałem regulator LM2596S i ustawiłem jego wyjście na 4,2V. Trzecie wyjście ze styków na baterię trzeba połączyć rezystorem (niestety nie pamiętam wartości) do masy w celu symulowania temperatury. Niestety okazało się, że pomimo stałego napięcia – procenty w androidzie spadają w określonym tempie do zera, po czym tablet się wyłącza. Znalazłem informacje, że tak działa układ ładowania -mierzy dopiero po podpięciu zasilania. Do obejścia tej niedogodności musiałem skorzystać z Xposed Framework i aplikacji Battery Shutdown Manager. Pozwala to na pracę systemu nawet w przypadku "pustej" baterii. Jako event uśpienia/wybudzenia użyłem wykrywanie podpiętego urządzenia na Hub'ie USB. Dlatego musiał on mieć możliwość rozłączania.
Tak wpasowałem tabled do windy:

Do okablowania użyłem 2 skrętek. Jedna obsługuje silniczek i wyjście audio, druga zasilanie i USB.
A tak wygląda sterowanie:

Zasada działania:
Po podaniu 12V na dodatkowe wejście od stacyjki, winda podnosi tablet i przekaźnikiem załącza tor USB oraz zasilanie dla Hub'a.
Przycisk OPEN/CLOSE działa według przeznaczenia, tylko gdy jest 12V ze stacyjki. Ostatni stan jest zapamiętany dla ponownego 12V ze stacyjki.
Przycisk TILT obniża windę o pewien minimalny kąt. Możliwe 3 pozycje, potem winda wraca do pełnego otwarcia. Ostanie położenie jest zapamiętane dla ponownego otwarcia windy.
Po zaniku 12 ze stacyjki winda się zamyka i przekaźnik rozłącza tor USB oraz zasilanie dla Hub'a.
Moja aplikacja na tablecie wykrywa czy mama podpięte określone urządzenia na USB. Jeśli tak – wybudza tablet, pokazuje intro mazdy i włącza 3G oraz GPS. Jeśli nie – pokazuje intro mazdy, wyłącza określone przeze mnie aplikacje, wyłącza 3G oraz GPS i usypia tablet.
Przygodę zacząłem od zakupu tabletu Samsung Galaxy Tab 2 7.0 GSM. Szukałem czegoś niedrogiego, ale warunkiem koniecznym było 3G. Tablecik nie jest zbyt mocny, ale zdecydowały fundusze i łatwość modowania, czyli ROOT + CM13. Dużo się zastanawiałem nad baterią i jej podatnością na wysokie temperatury, oraz konieczność ładowania, więc postanowiłem się jej pozbyć. Zarazem pozwoliło mi to na uwolnienie portu USB. W miejsce podłączenia baterii dałem regulator LM2596S i ustawiłem jego wyjście na 4,2V. Trzecie wyjście ze styków na baterię trzeba połączyć rezystorem (niestety nie pamiętam wartości) do masy w celu symulowania temperatury. Niestety okazało się, że pomimo stałego napięcia – procenty w androidzie spadają w określonym tempie do zera, po czym tablet się wyłącza. Znalazłem informacje, że tak działa układ ładowania -mierzy dopiero po podpięciu zasilania. Do obejścia tej niedogodności musiałem skorzystać z Xposed Framework i aplikacji Battery Shutdown Manager. Pozwala to na pracę systemu nawet w przypadku "pustej" baterii. Jako event uśpienia/wybudzenia użyłem wykrywanie podpiętego urządzenia na Hub'ie USB. Dlatego musiał on mieć możliwość rozłączania.
Tak wpasowałem tabled do windy:

Do okablowania użyłem 2 skrętek. Jedna obsługuje silniczek i wyjście audio, druga zasilanie i USB.
A tak wygląda sterowanie:

Zasada działania:
Po podaniu 12V na dodatkowe wejście od stacyjki, winda podnosi tablet i przekaźnikiem załącza tor USB oraz zasilanie dla Hub'a.
Przycisk OPEN/CLOSE działa według przeznaczenia, tylko gdy jest 12V ze stacyjki. Ostatni stan jest zapamiętany dla ponownego 12V ze stacyjki.
Przycisk TILT obniża windę o pewien minimalny kąt. Możliwe 3 pozycje, potem winda wraca do pełnego otwarcia. Ostanie położenie jest zapamiętane dla ponownego otwarcia windy.
Po zaniku 12 ze stacyjki winda się zamyka i przekaźnik rozłącza tor USB oraz zasilanie dla Hub'a.
Moja aplikacja na tablecie wykrywa czy mama podpięte określone urządzenia na USB. Jeśli tak – wybudza tablet, pokazuje intro mazdy i włącza 3G oraz GPS. Jeśli nie – pokazuje intro mazdy, wyłącza określone przeze mnie aplikacje, wyłącza 3G oraz GPS i usypia tablet.
@Dany83
no ładnie
widzę że Arduino poszło w ruch 
też się zastanawiałem nad wykorzystaniem Arduino do sterowania, ostatecznie z lenistwa zrezygnowałem.
Dziś trochę czasu mam więc pomału kończę swój projekt. Wszystko upakowane pod "daszkiem" nawigacji, próba na biurku przebiegła pozytywnie, mechanizm oryginalny podnoszenia i zamykania.. czyli została w środku płytka za monitorem. Można było ładniej wszystko upakować, ale ja tam nie będę zaglądał więc mi nie przeszkadza, teraz właśnie idę rozbierać w samochodzie nawiew, radio i inne rzeczy. Przy okazji mam do wymiany żarówki w schowku i podświetlenia panelu nawiewu.
no ładnie
też się zastanawiałem nad wykorzystaniem Arduino do sterowania, ostatecznie z lenistwa zrezygnowałem.
Dziś trochę czasu mam więc pomału kończę swój projekt. Wszystko upakowane pod "daszkiem" nawigacji, próba na biurku przebiegła pozytywnie, mechanizm oryginalny podnoszenia i zamykania.. czyli została w środku płytka za monitorem. Można było ładniej wszystko upakować, ale ja tam nie będę zaglądał więc mi nie przeszkadza, teraz właśnie idę rozbierać w samochodzie nawiew, radio i inne rzeczy. Przy okazji mam do wymiany żarówki w schowku i podświetlenia panelu nawiewu.
Panowie podpowiedzcie coś 
Mam lecieć do elektryka z moim problemem?
szczepulek
piszesz:
czyli stary ekran nie będzie potrzebny do sterowania windą?
Mam lecieć do elektryka z moim problemem?
szczepulek
piszesz:
mechanizm oryginalny podnoszenia i zamykania.. czyli została w środku płytka za monitorem
czyli stary ekran nie będzie potrzebny do sterowania windą?
- Od: 23 gru 2010, 16:19
- Posty: 23
- Skąd: RADOM
- Auto: MAZDA 6 GY 2005 2.0 Diesel kombi
robi1976 napisał(a):Panowie podpowiedzcie coś
Mam lecieć do elektryka z moim problemem?
szczepulek
piszesz:mechanizm oryginalny podnoszenia i zamykania.. czyli została w środku płytka za monitorem
czyli stary ekran nie będzie potrzebny do sterowania windą?
Ekran do wyrzucenia. Musi zostac plyta bezposrednio za ekranem. I z tylu nawigacji podluzna plytka z gniazdami. W spoczynku pobor pradu jest zerowy. Po podniesieniu klapki z ekranem pomiera okolo 400mA elektronika . Nie znalazlem schematu do tego. Aby wylutowac nie potrzebne uklady i scalaki. No ale jak dla mnie taki pobor nie stanowi problemu
Co ważne. Należy z płytki wylutować inwerter/cewki dla podświetlenia CCFL bo sieje zakłócenia EM i dotyk pojemnościowy szaleje
Ostatnio edytowano 8 lis 2016, 08:02 przez szczepulek, łącznie edytowano 1 raz
Dany83 napisał(a):
Uwaga, każdy kto chciałby zaimplementować moje rozwiązanie to pragnę poinformować, iż właśnie jestem w trakcie opracowania drugiej wersji, gdzie wszystkie układy lądują na płytce drukowanej, a sterownik silniczka zmienia się na DRV8801. Jeśli ktoś jest zainteresowany , to po pomyślnych testach mogę podesłać wzór płytki, wykaz elementów, schemat podłączeń oraz kod programu sterującego.
Jestem chetny prosze o wszystkie niezbedne informacje
- Od: 8 sie 2016, 18:30
- Posty: 12
- Skąd: Żory
- Auto: GY 2.0 147KM 2005
Dany83 na płytce masz zamiar dać też zaprogramowaną kość Atmega czy nadal cały moduł Arduino?
Dopisano 8 lis 2016, 12:59:
Dodane::
Filmik z testu u mnie..
Dopisano 8 lis 2016, 12:59:
szczepulek napisał(a):Dany83 na płytce masz zamiar dać też zaprogramowaną kość Atmega czy nadal cały moduł Arduino?
Dodane::
Filmik z testu u mnie..
Witam ponownie.
Byłem u elektryka, który pomierzył i posprawdzał zasilanie i coś tam po swojemu...
Powiedział, żeby w pierwszej kolejności podpiąć inne radio i sprawdzić czy coś się zmieni.
Akurat na miejscowym szrocie było kompletne radio za nieduże pieniądze do wzięcia, więc podjechałem i podpiąłem.
Jest pewien sukces – wszystkie przyciski i pokrętła zaczęły funkcjonować a na wyświetlaczu wyświetlają się kompletne informacje
Tylko pojawił się kolejny problem
Nie działają głośniki.
Czy żeby audio działało musi być podpięta ta płytka z elektroniką, która jest za windą + elektronika za ekranem nawigacji?
Możecie coś podpowiedzieć czy trzeba znowu jechać do elektryka?
Byłem u elektryka, który pomierzył i posprawdzał zasilanie i coś tam po swojemu...
Powiedział, żeby w pierwszej kolejności podpiąć inne radio i sprawdzić czy coś się zmieni.
Akurat na miejscowym szrocie było kompletne radio za nieduże pieniądze do wzięcia, więc podjechałem i podpiąłem.
Jest pewien sukces – wszystkie przyciski i pokrętła zaczęły funkcjonować a na wyświetlaczu wyświetlają się kompletne informacje
Tylko pojawił się kolejny problem
Nie działają głośniki.
Czy żeby audio działało musi być podpięta ta płytka z elektroniką, która jest za windą + elektronika za ekranem nawigacji?
Możecie coś podpowiedzieć czy trzeba znowu jechać do elektryka?
- Od: 23 gru 2010, 16:19
- Posty: 23
- Skąd: RADOM
- Auto: MAZDA 6 GY 2005 2.0 Diesel kombi
robi1976 napisał(a):Witam ponownie.
Byłem u elektryka, który pomierzył i posprawdzał zasilanie i coś tam po swojemu...
Powiedział, żeby w pierwszej kolejności podpiąć inne radio i sprawdzić czy coś się zmieni.
Akurat na miejscowym szrocie było kompletne radio za nieduże pieniądze do wzięcia, więc podjechałem i podpiąłem.
Jest pewien sukces – wszystkie przyciski i pokrętła zaczęły funkcjonować a na wyświetlaczu wyświetlają się kompletne informacje
Tylko pojawił się kolejny problem
Nie działają głośniki.
Czy żeby audio działało musi być podpięta ta płytka z elektroniką, która jest za windą + elektronika za ekranem nawigacji?
Możecie coś podpowiedzieć czy trzeba znowu jechać do elektryka?
Nie musi być. Jest to niezależne.
Prawdopodobnie miałeś radio z nagłośnieniem Bose albo zakupiłeś radio z takiej konfiguracji. Poprostu wtedy z radia idzie sygnał na wzmacniacz potem na głośniki. Ale mogę się mylić. Ja mam zwykłe nagłośnienie. Inna opcja to upalona końcówka mocy. Czyli radio uszkodzone. Jak masz blisko na szrot podjedz i popatrz czy na maskownicach pisze BOSE a pod siedzeniem kierowcy jest zabudowany subwoofer i wzm (w mazda 3 tak jest). Lub czy u ciebie tak nie ma właśnie
szczepulek napisał(a):Dany83 na płytce masz zamiar dać też zaprogramowaną kość Atmega czy nadal cały moduł Arduino?
Płytka niewiele się zmieniła, dodane zostało sterowanie hubem USB. Nadal wszystkim zarządza Arduino.
t34567 napisał(a):@Dany83
Czyli masz na stałe podłączone zasilanie do podtrzymywania tabletu, nawet przy wyłączym zapłonie?
Dokładnie, tablet zasilany na stałe. Po wyłączeniu zapłonu jest tylko uśpienie. Pobór prądu całości zestawu w sleep to około 60mA.
Jeśli ktoś potrzebuje wzór mojej płytki lub kod programu sterującego to wiadomość na priv.
Witam. Jakiś czas temu dokonałem przeróbki nawigacji w swojej Mazdzie 6 2003 rok. Zamiast nawigacji wstawiłem tablet Nexus 7.
Niestety z takich a nie innych przyczyn musiałem zdemontować wszystko. Jakby ktoś był zainteresowany to posiadam działający mechanizm otwierania i zamykania. Z windy został wymontowany tablet, jednak posiadam jeszcze części, które mogą się również przydać komuś kto chce dokonać przeróbki. Części jakie jeszcze mam to płytka z zasilaczem 7805 (do zasilania regulatora silnika) oraz sam złożony kit AVT1623 nadprądowego wyłącznika silnika (służy otwieraniu i zamykaniu windy). Dodatkowo pod przyciski, znajdujące się pod nawigacją (te po prawej i lewej stronie wyświetlacza) są wlutowane kabelki, które miałem wpięte jeden do tableta (gaszenie i oświecanie ekranu) oraz drugi do otwierania i zamykania windy.
Mam również tą metalową blachę co wchodzi pod windę a nie występuje jak mamy sam schowek. Gdzieś wala się też emulator TAPE/MD.
Nie jest mi to potrzebne, więc wystawiłem ogłoszenie:
viewtopic.php?f=5&t=195678
BTW. Krzysiek vel. Szczepulek to my się chyba znamy :–) A doradzić Tobie i innym przerabiającym mogę tyle, że zapomnijcie o stosowaniu glutu na gorąco w swoich projektach w aucie gdyż będziecie tego żałować przy pierwszych upałach gdzie wszystko spłynie. Jak tylko spłynie to pół biedy. Gorzej jak zablokuje windę lub trybiki silnika.
Niestety z takich a nie innych przyczyn musiałem zdemontować wszystko. Jakby ktoś był zainteresowany to posiadam działający mechanizm otwierania i zamykania. Z windy został wymontowany tablet, jednak posiadam jeszcze części, które mogą się również przydać komuś kto chce dokonać przeróbki. Części jakie jeszcze mam to płytka z zasilaczem 7805 (do zasilania regulatora silnika) oraz sam złożony kit AVT1623 nadprądowego wyłącznika silnika (służy otwieraniu i zamykaniu windy). Dodatkowo pod przyciski, znajdujące się pod nawigacją (te po prawej i lewej stronie wyświetlacza) są wlutowane kabelki, które miałem wpięte jeden do tableta (gaszenie i oświecanie ekranu) oraz drugi do otwierania i zamykania windy.
Mam również tą metalową blachę co wchodzi pod windę a nie występuje jak mamy sam schowek. Gdzieś wala się też emulator TAPE/MD.
Nie jest mi to potrzebne, więc wystawiłem ogłoszenie:
viewtopic.php?f=5&t=195678
BTW. Krzysiek vel. Szczepulek to my się chyba znamy :–) A doradzić Tobie i innym przerabiającym mogę tyle, że zapomnijcie o stosowaniu glutu na gorąco w swoich projektach w aucie gdyż będziecie tego żałować przy pierwszych upałach gdzie wszystko spłynie. Jak tylko spłynie to pół biedy. Gorzej jak zablokuje windę lub trybiki silnika.
- Od: 6 kwi 2015, 11:27
- Posty: 9
- Auto: Mazda 6 Hatchback
Diesel 121KM 2002
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje