
Taśma pod poduszką powietrzną ma wolne 3 piny – w wersji BA.
Z czego 2 będą potrzebne do podłączenia sterowania.
Postaram się sfotografować cały proces podłączania oraz opisać to po ludzku, a nie specjalistycznym językiem.
Sterowanie:
Ciszej-
Głośniej+
Source (źródło)
Części, narzędzia:
– Kabelki chude: około 1.5m ( trzeba poprowadzić z pod kierownicy do radia + od sterowania do taśmy).
– 3 wolne Piny w kostce taśmy poduszki powietrznej.
– Pilot do sterowania radia (najlepiej z PREMACY, ważne żeby była to wersja przed liftowa), z racji że wersja po liftowa ma 5 lub 6 rezystorów jak dobrze pamiętam, a wersja przed 3.
– Rezystory – w sklepie elektronicznym kilka groszy kosztują.
– Potencjometr – do zmierzenia naszych sygnałów wychodzących z radia, która odpowiadają danej funkcji.
– Cyna, Lutownica
– Taśma papierowa (lub izolacja)
– Radio, które obsługuje sterowanie z kierownicy. (mi posłuży moje radio: Pioneer mvh-170UBG.
– Śruby, podkładki.
– klej typu poxipol.
– Miernik elektroniczny
Koszty:
Pilot: 30-50zł (pamiętajcie żeby był przed liftowy)
Rezystory: 1.50zł
Potencjometr: 5 zł, można wymontować ze starego radia np.
Taśmę chyba każdy ma
Wykonanie:
1. Pierwsze co trzeba zrobić to odpiąć akumulator, bo można dostać wstrząsu mózgu pod wybuchy poduszki, jeżeli tego nie zrobimy. (raz się żyje, dreszczyk musi być

2. Odkręcamy poduszkę 2 śruby za kierownicą, i delikatnie podważamy.
3. Odłączamy poduchę, pamiętając które piny są od poduchy, a które wolne.
4. c.d nastąpi.