DynoDay- południowy wschód- wykresy i komentarze
14.03.2009 odbył się globalny zlot południowo-wschodni Grupy Lubelskiej & Grupy Podkarpacie czyli kilkanaście aut na hamowni w Ożarowie.
Ekipa w składzie:
1.Bazyl
2.Hickx
3.Dudson
4.MTS
5.Malcolm
6.HAZU
7.Dropkick
8.xXx-mazda
9.Szydło
10.Badyl
11.Kudłaty
12.Bandyta
13.NoMaD
14.xXx nissan (
)
15. kogoś mi chyba brakuje
Zlot ogólnie udany, coniektórzy smutno zakończyli dzień, innym banan do dzisiaj gębę rozciąga
.
Czas na wykresy
Dropkick XEDOS6 KF fabrycznie: Moc maksymalna: 144 KM – Maksymalny moment obrotowy: 170 Nm przy 5000 obr./min.
MTS 323F BJ 2.0 D fabrycznie: moc maksymalna 90 KM-
Hikx 323F BA 1.5 Z5 fabrycznie: moc 65 kW (88 KM) przy 5500 obr./min. maks. moment obr. 132 Nm przy 4000 obr./min
Malkolm 626GF DiTD fabrycznie: Moc maksymalna: 101 KM – Maksymalny moment obrotowy: 220 Nm przy 1800 obr./min.
Bazyl Wspaniały padaka 626GE KL fabrycznie: Moc maksymalna: 165 KM Maksymalny moment obrotowy: 217 Nm przy 4000 obr./min.
Kudłaty XEDOS9 TA KL fabrycznie: Moc maksymalna: 170 KM Maksymalny moment obrotowy: 217 Nm przy 4800 obr./min.
Nomad 323F BG 1.8 fabrycznie: Moc maksymalna: 103 KM Maksymalny moment obrotowy: 125 Nm przy 2500 obr./min.
Szydło 323F BA KF fabrycznie: Moc maksymalna: 144 KM Maksymalny moment obrotowy: 180 Nm przy 5000 obr./min.
Bandyta 323F BA KF fabrycznie: Moc maksymalna: 140 KM Maksymalny moment obrotowy: 180 Nm przy 5000 obr./min.
Badyl 323F BA KF fabrycznie: Moc maksymalna: 140 KM Maksymalny moment obrotowy: 180 Nm przy 5000 obr./min.
Hazu XEDOS6 KF fabrycznie: Moc maksymalna: 144 KM – Maksymalny moment obrotowy: 170 Nm przy 5000 obr./min.
Hazu LPG
Dudson 323F BA KF fabrycznie: Moc maksymalna: 144 KM Maksymalny moment obrotowy: 180 Nm przy 5000 obr./min.
xXx 323F BA KLZE Moc maksymalna: 195/ 200 KM Maksymalny moment obrotowy: 225/230 Nm
xXx Nissan 200SX 2.0 fabrycznie 160-225km (turbo) max moment obr 270Nm
Jak coś nie bangla z danymi fabrycznymi to się do mnie dobijać-będę poprawiał. Dane brałem ze strony klubu
Potrzebne mi jeszcze dane KLZE-moment obrotowy i fabryczne nissana co by było odniesienie do rzeczywistości czyli wykresu
Ekipa w składzie:
1.Bazyl
2.Hickx
3.Dudson
4.MTS
5.Malcolm
6.HAZU
7.Dropkick
8.xXx-mazda
9.Szydło
10.Badyl
11.Kudłaty
12.Bandyta
13.NoMaD
14.xXx nissan (
)
15. kogoś mi chyba brakuje
Zlot ogólnie udany, coniektórzy smutno zakończyli dzień, innym banan do dzisiaj gębę rozciąga
Czas na wykresy
Dropkick XEDOS6 KF fabrycznie: Moc maksymalna: 144 KM – Maksymalny moment obrotowy: 170 Nm przy 5000 obr./min.
MTS 323F BJ 2.0 D fabrycznie: moc maksymalna 90 KM-
Hikx 323F BA 1.5 Z5 fabrycznie: moc 65 kW (88 KM) przy 5500 obr./min. maks. moment obr. 132 Nm przy 4000 obr./min
Malkolm 626GF DiTD fabrycznie: Moc maksymalna: 101 KM – Maksymalny moment obrotowy: 220 Nm przy 1800 obr./min.
Bazyl Wspaniały padaka 626GE KL fabrycznie: Moc maksymalna: 165 KM Maksymalny moment obrotowy: 217 Nm przy 4000 obr./min.
Kudłaty XEDOS9 TA KL fabrycznie: Moc maksymalna: 170 KM Maksymalny moment obrotowy: 217 Nm przy 4800 obr./min.
Nomad 323F BG 1.8 fabrycznie: Moc maksymalna: 103 KM Maksymalny moment obrotowy: 125 Nm przy 2500 obr./min.
Szydło 323F BA KF fabrycznie: Moc maksymalna: 144 KM Maksymalny moment obrotowy: 180 Nm przy 5000 obr./min.
Bandyta 323F BA KF fabrycznie: Moc maksymalna: 140 KM Maksymalny moment obrotowy: 180 Nm przy 5000 obr./min.
Badyl 323F BA KF fabrycznie: Moc maksymalna: 140 KM Maksymalny moment obrotowy: 180 Nm przy 5000 obr./min.
Hazu XEDOS6 KF fabrycznie: Moc maksymalna: 144 KM – Maksymalny moment obrotowy: 170 Nm przy 5000 obr./min.
Hazu LPG
Dudson 323F BA KF fabrycznie: Moc maksymalna: 144 KM Maksymalny moment obrotowy: 180 Nm przy 5000 obr./min.
xXx 323F BA KLZE Moc maksymalna: 195/ 200 KM Maksymalny moment obrotowy: 225/230 Nm
xXx Nissan 200SX 2.0 fabrycznie 160-225km (turbo) max moment obr 270Nm
Jak coś nie bangla z danymi fabrycznymi to się do mnie dobijać-będę poprawiał. Dane brałem ze strony klubu
Potrzebne mi jeszcze dane KLZE-moment obrotowy i fabryczne nissana co by było odniesienie do rzeczywistości czyli wykresu
Może ktoś ma jakieś pomysły aby troche kucyków wrociło,i żeby wykres sie ustabilizował
Nie przejmujcie się, hamownia w Ożarowie ma urządzenia pomiarowe importowane z PRC
