Dyno Day – Hamownia – Warszawa
Może ktos podpowie gdzie najlepiej je zrzucić
?????
Loud Pipes Save Lives
- Od: 26 maja 2009, 15:47
- Posty: 64
- Skąd: Warszawa/Bródno
- Auto: 323C Z5-DE
Cos wogole nie moge sie zalogowac na tym jeb... youtube
Loud Pipes Save Lives
- Od: 26 maja 2009, 15:47
- Posty: 64
- Skąd: Warszawa/Bródno
- Auto: 323C Z5-DE
Wszytskie co nagralem to zajmuja 718mb a twój zajmuje kolo 100
Loud Pipes Save Lives
- Od: 26 maja 2009, 15:47
- Posty: 64
- Skąd: Warszawa/Bródno
- Auto: 323C Z5-DE
chemical napisał(a):Dzięki Riki za wprowadzenie w temat i pogadankę.
Ja również serdecznie dziękuję
Dzięki wszystkim za przybycie
Hmm jak by to ujac zeby nie wyjsc na kretyna
Skompresowac dla mnie filmik to jest ciemna magia nigdy nie bawiłem sie w tego typu sprawy.Chcesz bedziesz jutro na spocie to nagram ci to na płytke i dostaniesz wszytskie filmy:)Mnie akurat jutro zabraknie ale Plasterbedzie to jemu bym dal ta płytke a on by ci przekazał.Co ty na to Pinky????
Loud Pipes Save Lives
- Od: 26 maja 2009, 15:47
- Posty: 64
- Skąd: Warszawa/Bródno
- Auto: 323C Z5-DE
Jarek-Siwy napisał(a):Plaster bedzie to jemu bym dal ta płytke
pinky napisał(a):Pasikonik
się nie dogadali
będzie, ale będzie jechał prosto z pracy
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (23/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
tco_tm napisał(a):86 qni z hakiem
Gratulacje. Konwencjonalne silniki młodsze o kilkanaście lat z reguły nie trzymają takiego procentu serii jak Twój 12A.
tco_tm może jak wychodziłem już z daj-no-deja to jeszcze spojrzałem na ekran i chyba tak coś koło 109 KM było bo sobie pomyślałem niezły gift....ale faktycznie ręki uciąć sobie nie dam.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Pit napisał(a):Gratulacje. Konwencjonalne silniki młodsze o kilkanaście lat z reguły nie trzymają takiego procentu serii jak Twój 12A.
Mówisz o moich 90 KM w stosunku do 100-105 KM serii? Biorąc pod uwagę przebieg – 45kmil, trzeba powiedzieć, że jest słabo. Potencjał konstrukcji jest wyraźnie większy. Przed przytkaniem tego silnika katalizatorami dawał on około 115 KM.
Coś jest nie tak, bo po zamianie gaźnika i kolektora na mniej restrykcyjne odczuwalnie straciłem "górę". Nie wiem w jakim stanie jest wydech, zamierzam więc od portów do końcówki zastąpić go przelotem. Planuję posprzątać dolot, podciśnienia, wyregulować gaźnik, zrobić zapłon. Jeśli tym sposobem nie zyskam 40 KM, to się pochlastam, a rx trafi na złom.


P.S. Nie mierzyłem kompresji, ale na gorąco zapala i chodzi bez najmniejszych problemów.
the right man in the wrong place...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości