Dyno Day – Warszawa

Postprzez Adaś » 1 lut 2009, 03:48

Gibsong napisał(a):niemniej jest to chyba regułą że Vki mazdy szybko tracą nominalną moc.

Coś ktoś kiedyś pisał, że K-series jest ciężkie do shamowania. Ile w ty prawdy – nie wiem. Na dodatek Vki mają dodatkowe pre-katy w kolektorach wydechowych, które z racji wieku na pewno nie spełniają swojego zadania. Poza tym życie pokazuje, że pomimo mniejszej mocy na wykresie, K-seria naprawdę idzie, a opisywane przez Ciebie silniki Opla na ulicy coś nie mogą nadążyć za Vkami Mazdy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Gib » 1 lut 2009, 11:44

Adaś, tego że idzie to ja nie wiem, powaga, o tym przekonamy się mierząc czasy, jak narazie to byliśmy na hamowni i wyszło to co wyszło. To, że Mazda zrobiła pro-ekologiczny silnik z jakimiś rozwiązaniami fikuśnymi to trzeba ją poprawić albo dalej się martwić czemu niema mocy.
Siwy – jak się niema co się lubi to się lubi co się ma, F2T czy FE3 nie powinny być szybsze od KL.
Ale zgodzę się że dźwięk 6-cylindrówki jest fajny tylko że ja nie kupię dla samego dźwięku i basta.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez pinky » 1 lut 2009, 11:47

F2T czy FE3 nie powinny być szybsze od KL


No fe3 to sie jeszcze zgodze, ale f2t?? Jak seryjne to szału nie robi ale silnik podatny mocno na modyfikacje i kosztem paru złoty objedzie i kl i kl-ze.
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez Gib » 1 lut 2009, 12:13

mieliśmy GD F2T i mierzone stoperem w dwie osoby około 10,0 sek do setki, sedan US-spec w manualu, fajne było pierdyknięcie momentem jak się z rolki gazu dało.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Adaś » 1 lut 2009, 14:36

Gibsong napisał(a):To, że Mazda zrobiła pro-ekologiczny silnik z jakimiś rozwiązaniami fikuśnymi to trzeba ją poprawić albo dalej się martwić czemu niema mocy.

Gibsong K-seria to nie jest Opel czy VW – to nie jest idioto odporny silnik, zachęca do pałowania – a trzeba to robić z głową. NIkt z forum nie ma K-serii od wyjazdu z salonu, więc teraz wychodzą takie a nie inne kwiatki.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Gib » 1 lut 2009, 15:30

Adaś właśnie mi dałeś kolejny argument żeby się w to nie pchać. I chyba na tym zakończymy. czy jest jakiś zbiorczy pliczek komu ile wypluło, czy trzeba każdego indywidualnie pytać?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Felix_M6 » 1 lut 2009, 15:46

Oto wykres :)

Obrazek

Obrazek
Pozdro

Rafał
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2008, 19:40
Posty: 68
Skąd: Wołomin
Auto: Mx-5 NBfl Unplugged

Postprzez Adaś » 1 lut 2009, 15:54

Gibsong napisał(a):czy jest jakiś zbiorczy pliczek komu ile wypluło, czy trzeba każdego indywidualnie pytać?

http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 44#1250044
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez RobsonX9 » 11 lut 2009, 17:50

Odgrzeje kotleta :D :D Byłem dziś na hamownii... i...


Gibsong napisał(a):niemniej jest to chyba regułą że Vki mazdy szybko tracą nominalną moc.


Moje 12 letnie 2.0 V6 dzis hamowane na tej samej hamowni co wasze wypluło 146,2 koni i 172 Nm, wiec chyba z tą mocą nominalną nie jest zle, biorąc pod uwage obecny styl jazdy i to jak auto bylo eksploatowane kiedys, to byl bym sklonny stwierdzic ze tu moglo ze 120 koni zostac ( zdarzalo sie ze auto prawie nie mialo oleju, plynu chlodniczego i dostawalo po obrotach ) wiec... Ja mowie ze sa [tiiit] debilo odporne i nie wierze w takie teksty...

;)

Wykres jak chcecie to moge wrzucić, całkiem ładny jak na serie, ale to dopiero wieczorem, po pracy.

Adaś, widze że na WA... śmigasz, Tarcho??
Pozdrawiam :D
Początkujący
 
Od: 3 lip 2005, 06:10
Posty: 20
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda Xedos 9/Honda Accord iSR H22A

Postprzez pinky » 11 lut 2009, 18:13

RobsonX9 napisał(a):Ja mowie ze sa [tiiit] debilo odporne i nie wierze w takie teksty.


Znasz taką piosenkę "Jedna na milion", tutaj znajduje się jak ta lala.
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez Gib » 11 lut 2009, 18:16

Gratuluję zdrowej serii , szkoda że w tak ciężkim aucie że w zasadzie tego nie odczuwasz.
....chyba że ktoś podmienił dół na KL to wtedy lipa.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez CezaR83 » 11 lut 2009, 18:31

RobsonX9 napisał(a):Adaś, widze że na WA... śmigasz, Tarcho??

BIAŁOŁĘKA!
WA to nie tylko Tarchomin :P
Zawsze kiedy piszesz głupie posty, Bóg zabija Kotka!
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2008, 17:47
Posty: 2188 (73/17)
Skąd: 100lica
Auto: Była: M3 BK A+ 1.6 MZCD
Jest: BP eSkyX AT FWD Takumi

Postprzez RobsonX9 » 11 lut 2009, 18:37

CezaR83 napisał(a):
RobsonX9 napisał(a):Adaś, widze że na WA... śmigasz, Tarcho??

BIAŁOŁĘKA!
WA to nie tylko Tarchomin :P


Wiem, sam jestem z tej zielonej czesci Bialoleki, ale jak zawsze spotykam kogos na WA to zawsze z tarcho, juz stracilem nadzieje ze bedzie ktos ode mnie :( ;) Z resztą moja kobita mieszka na tarcho wiec czuje sie jak bym mieszkal i tu i tam <lol>

Jedna na milion? Ja tu widze "jedna z trzech hamowanych" ;) Nie mozna generalizowac po tak malej ilosci samochodow.

No niestety przez wage nie jest to jakos zbytnio odczuwalne, chociaz, powiem że nie ma tragedii, z checią bym sprawdzil jak wypada w porownaniu z lzejszymi modelami mazd bo ja jakos nie mam okazji sie z takowymi na miescie zlapac :(

Pozdrawiam!!
Początkujący
 
Od: 3 lip 2005, 06:10
Posty: 20
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda Xedos 9/Honda Accord iSR H22A

Postprzez CezaR83 » 11 lut 2009, 18:52

RobsonX9 napisał(a):Wiem, sam jestem z tej zielonej czesci Bialoleki

OK, to Żerań wita! ;)

----
Oooo LOL, Adaś doje**ł mapke! Dzięki za wyjaśnienie! :D
Ostatnio edytowano 11 lut 2009, 19:32 przez CezaR83, łącznie edytowano 1 raz
Zawsze kiedy piszesz głupie posty, Bóg zabija Kotka!
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2008, 17:47
Posty: 2188 (73/17)
Skąd: 100lica
Auto: Była: M3 BK A+ 1.6 MZCD
Jest: BP eSkyX AT FWD Takumi

Postprzez Gib » 11 lut 2009, 18:54

RobsonX9
Wpadnij na spota jak będzie bardziej sucho. Chętnie się przejadę z Xedosem mój w papierach ma 1160 kg, wyszło z wykresu że zdrowy.
A co mi tam, Pisz gdzie i kiedy.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Adaś » 11 lut 2009, 19:19

W Xedosach9 KFy montowali?

RobsonX9 napisał(a):Adaś, widze że na WA... śmigasz, Tarcho??

Nowodwory.. Tarchomin kończy się na Mehoffera ;)

mapa Białołęki:
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Gib » 11 lut 2009, 19:44

Adaś nie wierzysz sprawdź na stronie ;) IMO to i tak lepsze niż B6 w X6
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Adaś » 11 lut 2009, 20:00

Gibsong napisał(a):Adaś nie wierzysz sprawdź na stronie

Nie to że nie wierzę, po prostu nie wiedziałem :) Zwykle KL lub KJ jest spotykany w tym aucie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez RobsonX9 » 11 lut 2009, 21:21

Były były :) To takie coś co jezdzi wolniej od 2.5 MT ale szybciej od 2.5 AT <faja>
A to często bywam w okolicy ;)

Pozdrawiam :)
Początkujący
 
Od: 3 lip 2005, 06:10
Posty: 20
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda Xedos 9/Honda Accord iSR H22A

Postprzez pinky » 11 lut 2009, 21:32

RobsonX9 wrzuć wykres popatrzymy jak powinien wyglądać dla silnika z giftem.
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Przedstawiciele Regionów