Dyno Day – Warszawa

Postprzez Adaś » 31 sty 2009, 21:26

CezaR83 napisał(a):
Adaś napisał(a):
Myjk napisał(a):Adaś, nie dało się załatwić wykresów w PDFie?

Z tego zimna, zapomniałem spytać <lol>

w PDFe nie było ale ja dostalem JPG na pendrive'a prosto z drukarki... ;P

No tylko gdzie ten wykres :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Gib » 31 sty 2009, 21:27

fazer72 na kupowanie nie mam kasy niestety z równie fajnych aut to mam Mazdę 626 GE i Forda Sierrę. Więc zestaw podobny tylko starszy i słabszy.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez CezaR83 » 31 sty 2009, 21:33

Adaś napisał(a):No tylko gdzie ten wykres

No na Pendrive'e i na @ :D nie ma sie czym chwalić... :P

Może mi ktos wyjaśnić Krzywą ZIELONĄ, idzie od dołu do góry a przecież to jest PwrLos (czyli strata Mocy) Jak jest ta strata diagnozowana? :|
Ostatnio edytowano 31 sty 2009, 21:51 przez CezaR83, łącznie edytowano 1 raz
Zawsze kiedy piszesz głupie posty, Bóg zabija Kotka!
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2008, 17:47
Posty: 2188 (73/17)
Skąd: 100lica
Auto: Była: M3 BK A+ 1.6 MZCD
Jest: BP eSkyX AT FWD Takumi

Postprzez Siw-y » 31 sty 2009, 21:45

Adaś napisał(a):beso ma bana do 22:30 :P

Ciekawe dlaczego? :P
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 79#1249079

Adaś napisał(a):wstawiaj wykres

Jutro, dziś mi się nie chce, ale porównywałem z poprzednim i jest o niebo lepiej, nawet na gazie jest lepiej niż w tedy <lol>
dzisiejszy nie jest taki poszarpany, ale może to dlatego, że hamownia jest inna.
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/42)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez Myjk » 31 sty 2009, 21:48

Siw-y napisał(a):nawet na gazie jest lepiej niż w tedy

No widzisz, mówiłem, nie brzmiał tak źle na gazie ;)

Hm... co ja zrobiłem że są dwa posty? :P
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5873 (2/9)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez Adaś » 31 sty 2009, 21:54

Myjk napisał(a):Wybrany przez Ciebie temat lub post nie istnieje

istnieje istnieje :P ;)
Siw-y napisał(a):Ciekawe dlaczego?

powiedziałem mu dziś :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez momores » 31 sty 2009, 21:54

Auto M6 GY MZR-CD
Modyfikacje Seria

Obrazek
_________________
Najlepszym dowodem na istnienie inteligencji pozaziemskiej jest to, że się z nami nie kontaktują
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2006, 20:36
Posty: 83
Skąd: Piaseczno
Auto: M6 GY MZR-CD 143kM ACTIVE `07

Postprzez yoshiwwy » 31 sty 2009, 21:58

mój wyszedł tak kiepsko , że szkoda mi było usb na niego <dupa>
92 KM przy BP to jeżdżąca porażka. 22 straty <płacze> <płacze> <płacze> <płacze>
Jestem magiem posługuję się fragiem :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2008, 15:58
Posty: 482
Skąd: Wyszków
Auto: 323f BA BP '95 –> Dupowóz Grandtour 2,2 klekot

Postprzez Myjk » 31 sty 2009, 22:12

Adaś napisał(a):istnieje istnieje język

Hm... cwaniak :P

momores napisał(a):Auto M6 GY MZR-CD

O kurka, nieźle pojechałeś. To mój jest jakiś wybrakowany... :P
Silnik nie był u Ciebie na procedurze przepalania DPFu podczas testu? ;)

PS ciekawe czy zmiana programu MCU miała jakiś wpływ na wyniki...
Dla niewtajemniczonych, nasze auta mają te same jednostki silnikowe,
przy czym momores był już na modyfikacji softu sterowania silnikiem w ASO,
która to modyfikacja ma na celu lepsze przepalanie filtra DPF.
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5873 (2/9)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez Gib » 31 sty 2009, 23:22

Cezar, ta zielona linia to straty.
Yoshi, faktycznie jakaś lipa.
była jakas V-ka trzymająca serię?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez wujass » 1 lut 2009, 00:14

ja mialem mx6 kl ; CAI i wolny wydech
1-szy pomiar-- 147,8KM@6510rpm Tq 186,1Nm (vris 1 -caly czas zamkniety a vris2 otwarty od ok 4000 do konca)
2gi pomiar--153,8KM@5921RPM Tq186,3NM (vris 1 -caly czas otwarty a vris2 otwarty od ok 4000 do konca)
wiec stracilem 10KM przez 15lat i az 30Nm ale i tak jestem zadowolony :D bo poprzednim razem bylo 144KM na lpg i 137 na benie :(

Kumpla SUPRA 3.0TURBO 91" miala na benie 200KM A NA LPG SEKW 210KM wiec on stracil ok 25-35KM ALE TYLKO 10Nm <ganja>
Pozdrawiam spotkane osoby :D
yoshiwwy glowa do gory bedzie lepiej, zobacz ustawienie zaplonu i tego kata zbadaj a madzia odzyje :P
Ostatnio edytowano 1 lut 2009, 00:25 przez wujass, łącznie edytowano 2 razy
Samo zło!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 paź 2006, 15:22
Posty: 107
Skąd: wawa
Auto: mx-6 v6

Postprzez Gib » 1 lut 2009, 00:18

nie obraźcie się fani K-serii ale takie wyniki to ma seryjne C20XE z 2L pojemności bez modów znaczy momentu pewnie więcej. Jak na 2,5L to trochę kaszana moment poniżej 200. No offence to anybody.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez wujass » 1 lut 2009, 00:20

Gibsong na szczescie umiejetnosci kierowcy tez sie licza i mozna nadrobic te Nm :D
Ps. a dlatego mam taki slaby moment bo wydech jest odetkany i virusy zabite ale do wakacji i z tym sobie poradze ;)
Samo zło!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 paź 2006, 15:22
Posty: 107
Skąd: wawa
Auto: mx-6 v6

Postprzez Gib » 1 lut 2009, 00:27

Pewnie że tak, niemniej jest to chyba regułą że Vki mazdy szybko tracą nominalną moc. Jaki jest przebieg auta i co z tym gazem, może 2 gen i restryktor w dolocie. Ja przestałem widzieć sens kupowania Vki mazdy.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez pinky » 1 lut 2009, 00:31

Gibsong może cię na fs-de lub fs-det namówie w koncu ;) Kl to martwy mit jak widać.
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez Gib » 1 lut 2009, 00:37

turbo raczej nie z wiadomych względów, za krótkie cykliczne odcinki, zastanawiam się co by mogły dać delikatne zmiany wydechu pod tytułem kolektor, pewnie niewiele, no i czemu moc nie rośnie powyżej 5500 obr, wiem że tak zaprojektowała fabryka ale co jest restryktorem, za mało mieszanki, czy właśnie przytkany wydech? Niemniej jest to rzeźba w G takie robienie FSa.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Riki » 1 lut 2009, 00:46

Gibsong cieszę się z wyników Twojej furki :) teraz mam pewność że moje DiTD jedzie jak zdrowy FS... (mówię o 0-xxxkm/h) chociaż od naszego sparingu przybyło mi 7KM i 20NM.. żadna różnica ;)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Gib » 1 lut 2009, 00:48

ja na 7 KM i 20 Nm wydałbym z 5 tys pewnie dlatego patrz ostatnie zdanie mojego poprzedniego posta, na wiosnę spróbujemy znowu, muszę się za oponami rozejrzeć bo tamte na ogranicznikach leciały.
Nie powiem jednak że z wyniku nie jestem zadowolony, chociaż to nie moja zasługa, miałem szczęście kupując i tyle.
Czekam na wykres KFS czyli Speedone'owego MX-6
Po namyśle stwierdzam że w benzynie N/A łatwiej zrobić 20 KM i 7 Nm niż na odwrót.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Speed » 1 lut 2009, 01:48

Gibsong napisał(a):Czekam na wykres KFS czyli Speedone'owego MX-6
Po namyśle stwierdzam że w benzynie N/A łatwiej zrobić 20 KM i 7 Nm niż na odwrót.


niestety jeszcze mnie troche roboty czeka przy niej . ale przynajmniej nie zawiodłem sie , poprawienie kata i wymiania kabli mnie czeka napewno ,moze z 5-7 koni odzyskam i bede happy
Radek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 1
CUP 2013 miejsce 1
 
Od: 16 kwi 2008, 23:05
Posty: 1778 (18/27)
Skąd: Warszawa
Auto: Renault, VW , Citroen, Mazda .

Postprzez Siw-y » 1 lut 2009, 03:15

Gibsong napisał(a):Ja przestałem widzieć sens kupowania Vki mazdy

Ja mam fałkę dla dźwięki i dlatego, że mi się podoba a nie dla osiągów :P

Dla osiągów będę miał GV'kę FE3 bądź F2T :D
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/42)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Przedstawiciele Regionów