DynoDay- południowy wschód- wykresy i komentarze
to jeżeli to było podyktowane przez odcinke to wszyscy powinni miec ją w tym samym zakresie obrotów, przynajmniej teoretycznie tzn chodzi mi o KFy
- Od: 21 gru 2005, 12:50
- Posty: 945
- Skąd: Izbica/Krasnystaw
- Auto: 323F BA KF ;)
bardzo mozliwe... ciekawe czego tak sie dziejeBadyl napisał(a):Bandyta, zobacz że maksymalny moment mam jakieś 800 obrotów wcześniej... może to dzięki temu odjeżdzam?
Mój xedosik viewtopic.php?f=314&t=134402
- Od: 11 lip 2006, 08:50
- Posty: 735
- Skąd: Świdnik
- Auto: BMW E46 320i
Szczerze? Dziwna ta hamownia, albo koleś nieprecyzyjnie poustawiał wartości obrotowe.
Adam, gość który się tym zajmuje naprawdę konkretnie podszedł do sprawy, ma wiedzę którą potrafi wykorzystać. Prędkość rolek za każdym razem została dokładnie zsynchronizowana z prędkością obrotową silnika, co daje miarodajne wyniki. Pomyślcie sobie jak można w takim wypadku pooszukiwać, wystarczy ustawić inny punkt odniesienia, a hamownia pokaże in plus lub in minus...
Co do samego hamowania, to pomiar zawsze odbywał się po stabilizacji, gdy hamownia określiła punkt bezwładności.
Na koniec, hamowanie obdywa się zawsze do odcinki...
xXx napisał(a):Na koniec, hamowanie obdywa się zawsze do odcinki...
To Badyl i Bandyta przy ilu mają odcinke
Badyl napisał(a):oj nie marudzić, nie konie jadą tylko kierownik
wiem, widziałem w moim aucie nie potrafiłeś nawet trójki wbić

- Od: 21 gru 2005, 12:50
- Posty: 945
- Skąd: Izbica/Krasnystaw
- Auto: 323F BA KF ;)
no właśnie moment tej odcinki nieco mnie dziwił
u każdego inaczej
, chodzi mi o silniki tego samego typu. Nie wspominając już o Z5 który przy 6500 zakończył

"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
wiem ze u Dudsona jest odcinka pozniej niz u mnie, czy u Badyla, chyba przed liftem a po lifcie byla roznica...bazyl wspaniały napisał(a):no właśnie moment tej odcinki nieco mnie dziwiłu każdego inaczej
, chodzi mi o silniki tego samego typu
Mój xedosik viewtopic.php?f=314&t=134402
- Od: 11 lip 2006, 08:50
- Posty: 735
- Skąd: Świdnik
- Auto: BMW E46 320i
Wcześniej miałem Mazde 1.6 16V na gaźniku. Ciekawe jak tam by wyszło:> i jakby facet mierzył bo w niej odcinki nie bylo
Z obecnej Madzi jestem zadowolony
Seria wychodząc z fabryki miała 103KM i tak jej pozostało do dziś ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
NoMaD
- Od: 26 mar 2008, 09:19
- Posty: 192
- Skąd: Szwedy/Domostawa/Nisko
- Auto: 323F BG 1.6 --->323F BG 1.8---> 323F BA 1.5 ---> chwilowo toyota yaris I
u Dudson jest dziwny spadek momentu w okolicy 5000rpm, inaczej niż w pozostałych KF

"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
NoMaD po twoim autku widać że dawniej mazda robiła lepsze auta, później miała przerwę na produkcje dziadostwa do 1998 roku, by znów dobrze silniczki wytwarzać
wasze KFy gdyby nie przeróbki dolotu i wydechu pewnie by wyszły podobnie jak i szydła

wasze KFy gdyby nie przeróbki dolotu i wydechu pewnie by wyszły podobnie jak i szydła
bazyl wspaniały napisał(a):u Dudson jest dziwny spadek momentu w okolicy 5000rpm, inaczej niż w pozostałych KF
ano jest, dlatego to żelastwo nie jedzie tak jak trzeba
malkolm napisał(a):wasze KFy gdyby nie przeróbki dolotu i wydechu pewnie by wyszły podobnie jak i szydła
eeetam, Badyl z Bandyta poprostu mają zdrowe sztuki
NoMaD twoja BG wypadła bardzo dobrze tylko coś Ci się z momentem poprzestawiało, co miałeś tam zrobione że są takie róznice w porównaniu do serii
- Od: 21 gru 2005, 12:50
- Posty: 945
- Skąd: Izbica/Krasnystaw
- Auto: 323F BA KF ;)
Szydło napisał(a):ale poza tym zdrowa sztuka z niej jest.
dokładnie


"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
no jak pokazała hamownia nie dokońca taka zdrowa i lata zrobiły swoje
dolot to może dać max 5 koni albo i nawet nie.
Co prawda zanim Badyl zaczął cokolwiek robić w swojej to do 170-180 jechaliśmy równo, wymienił dolot i kilka drobnostek
i teraz do tej prędkości to jest jakieś 5 długość różnicy między nami 
dolot to może dać max 5 koni albo i nawet nie.
Co prawda zanim Badyl zaczął cokolwiek robić w swojej to do 170-180 jechaliśmy równo, wymienił dolot i kilka drobnostek


- Od: 21 gru 2005, 12:50
- Posty: 945
- Skąd: Izbica/Krasnystaw
- Auto: 323F BA KF ;)
bazyl wspaniały napisał(a):sprawna inaczej
hehehe bardzo smieszne

Dudson napisał(a):dolot to może dać max 5 koni albo i nawet nie
mi już tak nie chodzi o te konie, tylko o to żeby ten wykres nie był taki falowany i żeby szedł tak jak powinien, to musze poprawić

- Od: 14 wrz 2007, 22:07
- Posty: 1500
- Skąd: Bieliny, Jarosław
- Auto: Mazda 323f (BA) 2.0 V6 95rok
malkolm napisał(a):wasze KFy gdyby nie przeróbki dolotu i wydechu pewnie by wyszły podobnie jak i szydła
Na 100% nie masz racji, zdrowa seria KF to okolo 135-137 KM, Badyl ma tylko dolot zrobiony, Łukasz ma dolot i koncowy wydech, a wymiana samego koncowego to tylko ladny wyglad i dobry dzwiek i minimalnie odetkanie...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości