Sorki że tak długo to trwało ale musiałem troszkę pozmniejszać i lekko obrobić fotki.
Uczestnicy: Agent (323f BG), Dubus (626 coupe GC), Gustaw (626 GE), Xtreme3 (323f BA), Huano (626 coupe GD) oraz gościnnie mój ojciec (MX-3 V6)
Pierwszy punkt spotkania – Gdynia, Polanka Redłowska. Podjeżdżamy pod bulwar – podejrzana sprawa – korek do wjazdu na Polankę, wjazd na bulwar zamknięty. Okazało się że w dniu dzisiejszym obchodzony jest jakiś Dzień Gdyni(??) o czym niestety przy planowaniu spota nie wiedziałem. Na szczęście podczas próby wjazdu udało nam się spotkać Gustawa i Dubusa i szybko zadecydowaliśmy że musimy przenieść się na Skwerek. W tym miejscu przepraszam tych którzy dojechali na Polankę i nas nie zastali

– siła wyższa wymusiła na nas podjęcie tej decyzji (na swoje usprawiedliwienie – sprawdzałem 2 tygodnie temu i na temat tej imprezy nic nie znalazłem – ale to taka mała dygresja). Na skwerku zatrzymaliśmy się w cztery autka: Dubus – 626 GC coupe 1.6 16V, Gustaw – 626 GE 2.5 V6 24V, mój ojciec MX3 V6 1.8 24V oraz ja – 626 GD coupe 2.0i 16V. Po zapoznaniu sie przeszliśmy do krótkich oględzin autek. Ponarzekaliśmy na to co nas aktualnie w autku boli (jakże by inaczej

) i wymienialiśmy uwagi na temat swoich przejść z autkiem. Po zrobieniu krótkiej sesji zdjęciowej, o godzinie 13:30 zadecydowaliśmy o wyjeździe do Gdańska. Mój ojciec niestety musiał zrezygnować, więc w stronę Gdańska udaliśmy się w trójkę. Na wyjeździe ze Skwerku zauważyliśmy Agenta – 323F BG 1.8i 8V (kolorek jego autka jest bardzo charakterystyczny) wjeżdżającego na Skwerek, więc pognaliśmy za nim z powrotem

Po 5 minutach byliśmy juz w drodze do Gdańska, oczywiście Agent do nas dołączył.
Przejazd przez Gdynię bez większych emocji, dotarliśmy do Obwodnicy Trójmiasta. Dubus przed wyjazdem żartował że będzie nas zwalniał – jak się okazało zwalnianiem według niego jesti jazda 170 km/h j;) bo jak tylko wjechaliśmy na Obwodnicę to do takiej prędkości się rozpędził

Przelecieliśmy do Gdańska ze średnią w granicach 160-170 km/h (tak więc kwestia paru minut), wróciliśmy na drogę miejską (choć nie spowolniło to nas za bardzo

). Po drodze zajechaliśmy po Xtreme3 – 323F BA 1.5i 16V, z którym umówiliśmy się na stacji benzynowej w pobliżu mostu wantowego. Przelot na Westreplatte również bez przygód (oprócz tragicznej drogi dojazdowej – dobrze że to był tylko jej odcinek – około 2 km...) i bez przeszkód dojechaliśmy na drugi punkt spotkania – parking niedaleko Westrplatte.
Znów krótkie zapoznanie się i zaczęło się oglądanie autek, które trwało by pewnie nie wiadomo jak długo, gdyby nie delikatne uwagi naszych pań że 1,5 godziny stania na dworzu to stanowczo długo przy takiej pogodzie...

Ale nie wybiegajmy do przodu. Jak później pokażą fotki standardowo maski w górę i zaczęły sie oglądania autek. Nie napiszę oczywiście w szystkich tematach, ale wiadomo że pokazywaliśmy kto co przy autku porobił, jakieś nietypowe patenty itd. Z mojej strony mogę mniej więcej napisać następująco:
323F Agenta – juz pisałem przy pierwszym spotkaniu – niesamowity kolor niebieski – trzeba zobaczyć na żywo... Bardzo mi się podoba tuning jego Mazdy i widać że kosztowało to niemało pracy (i nie tylko pracy...gotówki na pewno również). Przy okazji Agent miał możliwość obejrzenia i sprawdzenia możliwości swapa silnika takiego jak mam w sowim autku do jego... Co z tego wyjdzie – zobaczymy, wszystko w jego rękach
626 coupe Dubusa – autko przed lakierowaniem (co widać na fotkach). Dla mnie coupe zawsze będą miały swój styl i to "coś". Dubus pokazał nam jak wyszedł mu swap silnika (z 1.6 8V na 1.6 16V) – zrobił go samodzielnie, za co mu wielka chwała! Autko jak widać na fotkach jest po zrobieniu blacharki i aktualnie czeka tylko na nowy lakier
626 Gustawa – ładne autko z potężnym silnikiem za bardzo dobre pieniądze (kwotę pozostawię tajemnicą, ale napiszę że na prawdę dobra cena i co ważne z pewnego źródła). Zawsze byłem zwolennikiem mocnych autek i pierwszy raz miałem możliwość zobaczenia na żywo tego silnika (i zobaczenia jak jeździ...

) Pzy okazji podyskutowaliśmy troszkę na temat założenia gazu do jego autka – bardzo trudno mi było cokolwiek doradzić, ak więc spodziewam sie że jeszcze nie raz ten temat od Gustawa wyjdzie na forum
323F Xtreme3 – bardzo ładne autko, ślicznie utrzymane (przywiezione od naszych sąsiadów). Miałem pierwszy raz przyjemność tak bliskiego kontaktu z tym modelem i bardzo mi się spodobał. W środku bardzo wygodne, dużo miejsca, szyby bez ramek... Wnętrze autka w stanie wręcz idealnym! Na prawdę zrobiło na mnie duże wrażenie... Przy okazji Xtreme3 pokazał nam że nie tylko u nas odwala się tandetę przy naprawach – błotnik robiony w Niemczech – lakier brzydko położony, (pomarszony), szpachelek ślicznie widać... Ale kwestia dobrego blacharza/lakiernika i będzie OK
Spotaknie w Gdańsku trwało około 1,5 godziny (sądzę że potrwało by jeszcze troszkę, ale nasze panie powoli zaczęły sugerować że jest jednak zimno

– z mojej strony dla nich wielkie podziękowania za wytrwałość i wyrozumiałość dla naszego spotkania i za to że wzięły w nim udział).
Spotkanie uważam za bardzo udane, nawiązaliśmy pierwsze znajomości, podstawa do tworzenia kolejnych spotkań. Na pewno nie skończy się to na tym spotkaniu o czym będę informował na forum
Przy okazji – jest na razie bardzo wstępna propozycja spotkania w większym gronie (czyli ogólnopolskie) razem z Klubem Hondy w Trójmieście w następnym roku – są bardzo pozytywnie nastawieni do naszego klubu i z wielką chęcią chcieliby współorganizować takie spotkanie. Do tematu powrócimy w następnym roku z pomocą Agenta
Dziękuję wszystkim którzy dziś wzięli udział w naszym mini-spot'cie i już teraz zapraszam wszystkich na kolejne spotkania
Poniżej mała sesja zdjęciowa:
1. Gdynia – Skwer Kościuszki:
http://www.republika.pl/huano/Gdynia/01.jpg
http://www.republika.pl/huano/Gdynia/02.jpg
http://www.republika.pl/huano/Gdynia/03.jpg
http://www.republika.pl/huano/Gdynia/04.jpg
http://www.republika.pl/huano/Gdynia/05.jpg
http://www.republika.pl/huano/Gdynia/06.jpg
http://www.republika.pl/huano/Gdynia/07.jpg
http://www.republika.pl/huano/Gdynia/08.jpg
http://www.republika.pl/huano/Gdynia/09.jpg
http://www.republika.pl/huano/Gdynia/10.jpg
http://www.republika.pl/huano/Gdynia/11.jpg
http://www.republika.pl/huano/Gdynia/12.jpg
http://www.republika.pl/huano/Gdynia/13.jpg
2. Gdańsk – parking niedaleko Westerplatte:
Agent – 323F BG:
http://www.republika.pl/huano/Gdynia/14.jpg
http://www.republika.pl/huano/Gdynia/21.jpg
http://www.republika.pl/huano/Gdynia/28.jpg
Xtreme3 – 323F BA:
http://www.republika.pl/huano/Gdynia/15.jpg
http://www.republika.pl/huano/Gdynia/22.jpg
http://www.republika.pl/huano/Gdynia/27.jpg
Huano – 626 GD coupe:
http://www.republika.pl/huano/Gdynia/16.jpg
http://www.republika.pl/huano/Gdynia/23.jpg
Dubus – 626 GC coupe:
http://www.republika.pl/huano/Gdynia/17.jpg
http://www.republika.pl/huano/Gdynia/24.jpg
http://www.republika.pl/huano/Gdynia/30.jpg
Gustaw – 626 GE:
http://www.republika.pl/huano/Gdynia/18.jpg
http://www.republika.pl/huano/Gdynia/25.jpg
http://www.republika.pl/huano/Gdynia/29.jpg
zbiorcze fotki:
http://www.republika.pl/huano/Gdynia/19.jpg
http://www.republika.pl/huano/Gdynia/20.jpg
http://www.republika.pl/huano/Gdynia/26.jpg
Jeszcze raz pozdrowienia dla wszystkich Mazdowiczów i do zobaczenia na następnych spotkaniach
