Strona 104 z 108

PostNapisane: 24 lis 2016, 12:07
przez ArtuCX-5
Mi tak samo <spoko>

Re: Motocykle

PostNapisane: 13 maja 2017, 12:28
przez cbr

PostNapisane: 8 cze 2017, 10:06
przez Pigeusz
Mi ostatnio chodzi po głowie Yamaha R125, bo teraz można na nich jeździć na B, nie mam kiedy robić A i zabraliby mi bezterminowe prawko. Wiem, że to trochę suszarki, ale może ktoś z Was jeździ na 125-tkach ma sens kupowanie takiego motocykla do jazdy głównie po mieście? Czy potem jest problem z wyprzedzaniem jak tylko się gdzieś wyjedzie na nieco szybszą drogę?

Re: Motocykle

PostNapisane: 8 cze 2017, 11:11
przez brii
Ale po co chcesz wyprzedzać? Takim motocyklem jedziesz ile fabryka dała i nie myślisz o wyprzedzaniu, no chyba, że martwisz się o to czy inni dadzą radę wyprzedzić Ciebie – nie ma obaw, nie będą mieć problemów. Zalety tych sprzętów to świetna poręczność w mieście, lekkość i ekonomia, doskonale omijają stojące pojazdy i wyprzedzają takie które się wloką.

Re: Motocykle

PostNapisane: 8 cze 2017, 23:38
przez Bimbak
A moim zdaniem to zalezy do jakich prędkości jesteś przyzwyczajony. 125 najlepiej sie czuje do 90 km/h powyzej jest już męczarnia. Ta szliferka od yamahy ma też swoje problemy. Poszukaj na forach.
Generalnie taki silnik jest ok do przemieszczania ale nie oczekuj dynamiki. Porównując do aut to owsze będziesz szybszy od większości ze świateł ale im szybciej tym przewaga bardziej będzie sie niwelować. Poza tym im bardziej sportowa geometria tym gorsza stabilność przy niskich prędkościach. Dlatego ludzie na sportach w mieście zatrzymują się jak inwalidzi.

Re: Motocykle

PostNapisane: 9 cze 2017, 08:13
przez brii
Bądźmy szczerzy – przyśpieszenia powyżej 70km/h są mizerne, ale w mieście to są prędkości wystarczające, więc podtrzymuję, że o temacie wyprzedzania można zapomnieć bo i po co w mieście przy takich prędkościach to robić.
Geometria małych sprzętów jest nieco inna niż większych i fakt – stabilność przy małych prędkościach jest słaba ale poręczność jest rewelacyjna w porównaniu do czegoś większego niż 250ccm. Na miasto ogólnie fajna opcja. Nie miałem przyjemności z Yamahą ale jeśli ich R125 jest tak radykalne jak inne "R" to lepiej na co dzień wybrać coś bez R.

Re: Motocykle

PostNapisane: 30 cze 2017, 20:11
przez risto77
Ja to tylko tu zostawię ;)

image-0-02-05-f4e4a7fcc84fbdecd2207b98a3110b505247c504ccd61efb1d15ebb7ae3b24c5-V.jpg
image-0-02-05-37c66bd27136ac7d205a28496378d1bb0413954bf24933ae90fe32ea6e785572-V.jpg


Zainteresowanych odsyłam do mojego wątku w pojazdach zastępczych

Re: Motocykle

PostNapisane: 6 lip 2017, 22:37
przez Akar.Zaephyr
Stało się. Podjąłem decyzję. Sprzedaję moto, szukam maxi.

Ogłoszenie w odpowiednim dziale (biję się w pierś :D)
Nie ma ktoś namiaru na fajną Silver Wing 600 od 2008 w górę? :) Ładnie byłoby z ABSem :D

Re: Motocykle

PostNapisane: 11 lip 2017, 17:39
przez risto77
Czy ktoś może jest zainteresowany CB 500 w stanie igła ?? Bez żartów, naprawdę idealna. Przebieg 25kkm adekwatny do stanu w jakim jest motocykl. Świeże napęd i opony, nowy aku i przegląd. Założone gmole i Bi xenon H4.

IMG-20170708-WA0005.jpg


Od 5 lat w PL i w tym czasie przejechała może 300km. Tak, to nie żart, 300km. Min. to jest powodem sprzedaży.

PostNapisane: 9 paź 2017, 10:17
przez Marine_4000
Ile cenisz moto? :)

Re: Motocykle

PostNapisane: 14 paź 2017, 19:21
przez jurand
J.W.

Re: Motocykle

PostNapisane: 15 paź 2017, 11:09
przez risto77
6

PostNapisane: 25 paź 2017, 14:16
przez Chitynowy_nikczemnik
risto77 napisał(a):Czy ktoś może jest zainteresowany CB 500 w stanie igła ?? Bez żartów, naprawdę idealna. Przebieg 25kkm adekwatny do stanu w jakim jest motocykl. Świeże napęd i opony, nowy aku i przegląd. Założone gmole i Bi xenon H4.

IMG-20170708-WA0005.jpg


Od 5 lat w PL i w tym czasie przejechała może 300km. Tak, to nie żart, 300km. Min. to jest powodem sprzedaży.


Nie masz czasu na jazdę nim? Czy jest jakiś inny powód przejechania 300km?

Re: Motocykle

PostNapisane: 25 paź 2017, 18:54
przez risto77
Mam 3 inne powody:

PostNapisane: 18 maja 2018, 01:08
przez zadra
Zaczął się już dla Was sezon motocyklowy?
Ja na początku maja zrobiłem przegląd w mojej cebuli i myślę co dalej.
Szukam kasy na jakąś szybę, żeby walka z wiatrem nie była taka trudna.
Może jak sprzeda się peugeot to zafunduje sobie jakąś owiewkę, tylko nie wiem jak dużą – nie chciałbym "żagla" ale taka najmniejsza (25..28cm) wydaje mi się zbyt mala. Macie może jakieś doświadczenia w tym temacie?

PostNapisane: 19 maja 2018, 23:04
przez jurand
zadra napisał(a):...to zafunduje sobie jakąś owiewkę, tylko nie wiem jak dużą – nie chciałbym "żagla" ale taka najmniejsza (25..28cm) wydaje mi się zbyt mala. Macie może jakieś doświadczenia w tym temacie?

Napiszę tak (temat sprzed prawie 30-tu lat <nie powiem> ):
Zamontowałem sobie kiedyś w MZ ETZ-250 trapezową owiewkę z dymionego giętego plexi opartego górą na skróconych ramionach odzyskanych ze starych lusterek zamontowaną zaraz nad reflektorem przed zegarami o wysokości, jak pamiętam 22-23 cm.
Tak mała owiewka osłaniała cały tors. Jak bym zastosował 5-7 cm wyższą nie dmuchało by mi w szyję i szybkę kasku. Metodą prób i błędów (takie czasy) dobierałem pochył do momentu aż było dobrze t.zn. brak drgań szybki przy większej prędkości, braku świstu i odpowiedniej osłonie torsu.
Tyle, że ETZ-ka to tak w porywach do 140 km/h ;)
Ale miałem okazję jeździć różnymi motocyklami i oryginalne owiewki czasami nie gwarantowały efektów jakich by można było oczekiwać!

PostNapisane: 13 lip 2018, 00:56
przez zadra
Peugeot się nie sprzedał, a owiewka się" kupiła " czekam na dostawę.
Może gdy przykręcę,to jakieś zdjęcie wrzucę.

Re: Motocykle

PostNapisane: 24 sie 2018, 12:49
przez Bimbak
U mnie tak:
20180514_203129m.jpg
20180810_143145m.jpg

Re: Motocykle

PostNapisane: 2 wrz 2018, 10:04
przez brii
Jeżeli ktoś jest zainteresowany to mój sprzęt leci niebawem pod młotek.
W motocyklu wszystko oryginalne, przebieg udokumentowany od pierwszego kilometra.

Re: Motocykle

PostNapisane: 22 wrz 2019, 00:36
przez risto77
Nie Masz OC?