Motocykle
No u mnie w planach od przyszłego roku (jak już będzie r6) kończyć track sezon w październiku co roku gdzie indziej: aragon, cartagena, jerez, portimao, valencia. Przy okazji w trakcie sezonu chce odwiedzić: spa, le mans. A jadąc na wakacyje do PL będzie trzeba zabrać motocykl i po drodze Poznań któregoś razu odwiedzić.
A co wyjdzie z planów, zobaczymy. Plus jest taki, że mieszkając tutaj nie jest tak drogo spełnić te marzenia
A co wyjdzie z planów, zobaczymy. Plus jest taki, że mieszkając tutaj nie jest tak drogo spełnić te marzenia
-
2+2=5
- Od: 27 mar 2011, 01:01
- Posty: 2823 (0/26)
- Skąd: Białystok
- Auto: Vauxhall Vectra SRI
Mazda3 109KM Y6 2004 (była)
Oby się udało
Marzę o hiszpańskich i portugalskich torach, ale te tematy może w przyszłym roku się ruszy zimą jeśli w śwince skarbonce nie będzie czarnej dziury po sezonie
Marzę o hiszpańskich i portugalskich torach, ale te tematy może w przyszłym roku się ruszy zimą jeśli w śwince skarbonce nie będzie czarnej dziury po sezonie
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Dobra ale zmieniając temat trochę. Jak pisałem jesienią planuje kupić jakiegoś vana do jazdy na co dzień, track day, wyjazdy do PL. Chodzą mi po głowie vivaro/vito. Albo coś pokroju sharana ale czy tam wejdzie motocykl może ktoś się orientuje. Wymagania to 4-5 miejsc z ew. możliwością demontażu siedzeń z tyłu, miejsce na moto i komfort podczas jazdy codziennej. Może wy macie jakieś pomysły?
-
2+2=5
- Od: 27 mar 2011, 01:01
- Posty: 2823 (0/26)
- Skąd: Białystok
- Auto: Vauxhall Vectra SRI
Mazda3 109KM Y6 2004 (była)
W tego typu samochodach problemem może być ładowność – Sharan ma ładowność jak zwykła osobówka – koło 600kg... Może być problem z ładowaniem motocykla – samochód jest dosyć niski w środku. Trzeba sprawdzić czy w podłodze są uchwyty które wytrzymają naciąg taśm – te od foteli dobrze trzymają przód tył, lewo, prawo ale mogą nie być zbyt odporne na ciągnięcie w górę...
Ostatnio edytowano 24 maja 2015, 16:19 przez brii, łącznie edytowano 1 raz
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
No właśnie o tym samym pomyślałem wysokość i jak zamocować pasy. Najbardziej odpowiada mi vivaro albo ciężko znaleźć coś 5-6 osobowego. A vito to już łatwiej tylko porównywalny rocznik jest sporo droższy.
-
2+2=5
- Od: 27 mar 2011, 01:01
- Posty: 2823 (0/26)
- Skąd: Białystok
- Auto: Vauxhall Vectra SRI
Mazda3 109KM Y6 2004 (była)
Trochę mniej typowo osobowe, ale w sensownej wersji osobowej są bardzo wygodne i z załadunkiem nie będzie problemu Mowo o Trafic/Vivaro
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
O widzę, że i kolejny nawrócony jest A gdzie robisz prawko?
-
2+2=5
- Od: 27 mar 2011, 01:01
- Posty: 2823 (0/26)
- Skąd: Białystok
- Auto: Vauxhall Vectra SRI
Mazda3 109KM Y6 2004 (była)
Czy ktoś z forum skorzystał z możliwości prowadzenia moto do 125ccm na prawko B?
Jak tak, to czym jeździcie i jak sobie radzicie na drodze??
Ja myślałem o kupnie Hondy Varadero, ale po lekturze ogłoszeń dałem na razie spokój.
Ceny jak dla mnie są zaporowe, nie tylko Hondy ale i innych maszyn.
(Trafiłem na archiwalne ogłoszenie z 2009 roku, sprzedaży Varadero wyprodukowanego w 2002, i kosztowało 7500, teraz z początku produkcji czyli 13-14 letnie, kosztują od 8000 w górę).
Szkoda że Mazda nie robiła motocykli, bo pewnie taką bym kupił
Jak tak, to czym jeździcie i jak sobie radzicie na drodze??
Ja myślałem o kupnie Hondy Varadero, ale po lekturze ogłoszeń dałem na razie spokój.
Ceny jak dla mnie są zaporowe, nie tylko Hondy ale i innych maszyn.
(Trafiłem na archiwalne ogłoszenie z 2009 roku, sprzedaży Varadero wyprodukowanego w 2002, i kosztowało 7500, teraz z początku produkcji czyli 13-14 letnie, kosztują od 8000 w górę).
Szkoda że Mazda nie robiła motocykli, bo pewnie taką bym kupił
Skoro już mam, to co by tu nie napisać...
Wymarzony motocykl zakupiony. Wprawdzie w połowie maja bo dalej zdaję prawo jazdy , ale skoro była okazja cenowa (druga, bo pierwszą mi sprzątnęli sprzed nosa!), postanowiłem nie czekać. I tak dojechała – Honda NC700S DCT 2013. Kilka fotek z dnia odbioru:
Jeszcze tylko ten cholerny egzamin i będzie można zacząć się cieszyć jazdą.
Wymarzony motocykl zakupiony. Wprawdzie w połowie maja bo dalej zdaję prawo jazdy , ale skoro była okazja cenowa (druga, bo pierwszą mi sprzątnęli sprzed nosa!), postanowiłem nie czekać. I tak dojechała – Honda NC700S DCT 2013. Kilka fotek z dnia odbioru:
Jeszcze tylko ten cholerny egzamin i będzie można zacząć się cieszyć jazdą.
Gratulacje i bezpiecznej, bezawaryjnej jazdy życzę
-
2+2=5
- Od: 27 mar 2011, 01:01
- Posty: 2823 (0/26)
- Skąd: Białystok
- Auto: Vauxhall Vectra SRI
Mazda3 109KM Y6 2004 (była)
Ja pogratuluje jak już będzie to prawko
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Egzamin zaliczony, już tylko czekam na dokument i jazda na drogę
Gratuluję
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Najnowszy zakup
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Pany, widzę tutaj, że jesteście w temacie
Otóż szukam jakiejś popierdółki (125ccm i nie więcej) do pośmigania po lasach, polach i bezdrożach w okolicach działki. Ma to być wyłącznie funbike, nie planuje wyjeżdżać na drogi publiczne (to była jedyna rzecz, która mnie skutecznie odciągała i odciąga od moto ).
No i brałem pod uwagę albo jakiegoś enduracza (no ale to 2T, lepsze osiągi, których na ten moment nie potrzebuję)...drugą opcją jest yamaha TW 125. Co byście polecili? Bo z tego co czytam i rozmawiam, to ta Yamaha jest idealnym motorem na start, nie ma sportowych osiągów i właśnie idealnie wydaje się spełniać moje kryteria. Tylko teraz się czaję i nie wiem gdzie na to polować (jak coś się pojawi w okolicy to mam pod ręką maniaka-pasjonata, który ogarnia motorki).
Macie jakieś zdanie o TW 125? Czy raczej polecacie enduro jakieś?
Otóż szukam jakiejś popierdółki (125ccm i nie więcej) do pośmigania po lasach, polach i bezdrożach w okolicach działki. Ma to być wyłącznie funbike, nie planuje wyjeżdżać na drogi publiczne (to była jedyna rzecz, która mnie skutecznie odciągała i odciąga od moto ).
No i brałem pod uwagę albo jakiegoś enduracza (no ale to 2T, lepsze osiągi, których na ten moment nie potrzebuję)...drugą opcją jest yamaha TW 125. Co byście polecili? Bo z tego co czytam i rozmawiam, to ta Yamaha jest idealnym motorem na start, nie ma sportowych osiągów i właśnie idealnie wydaje się spełniać moje kryteria. Tylko teraz się czaję i nie wiem gdzie na to polować (jak coś się pojawi w okolicy to mam pod ręką maniaka-pasjonata, który ogarnia motorki).
Macie jakieś zdanie o TW 125? Czy raczej polecacie enduro jakieś?
Magician, zdałeś te prawko? nic się nie chwalisz
Życie jest jak rejs i choć istotne dokąd gnasz, to najważniejsze być w odpowiedniej załodze.
Prawdziwa miłość nie wyczerpuje się nigdy. Im więcej dajesz, tym więcej Ci jej zostaje.
Prawdziwa miłość nie wyczerpuje się nigdy. Im więcej dajesz, tym więcej Ci jej zostaje.
cbr napisał(a):Dobra ale zmieniając temat trochę. Jak pisałem jesienią planuje kupić jakiegoś vana do jazdy na co dzień, track day, wyjazdy do PL. Chodzą mi po głowie vivaro/vito. Albo coś pokroju sharana ale czy tam wejdzie motocykl może ktoś się orientuje. Wymagania to 4-5 miejsc z ew. możliwością demontażu siedzeń z tyłu, miejsce na moto i komfort podczas jazdy codziennej. Może wy macie jakieś pomysły?
Mazda MPV. Z Niemiec przywoziłem jednym kursem – GSF 600, Daelima VS125, fotel środkowy, kilkanaście pierdół, 2 opony 15" i było trochę miejsca. Miałem gdzieś fotkę jak to wyglądało.
A wrzuć z ciekawości jak to wyglądało
-
2+2=5
- Od: 27 mar 2011, 01:01
- Posty: 2823 (0/26)
- Skąd: Białystok
- Auto: Vauxhall Vectra SRI
Mazda3 109KM Y6 2004 (była)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości