Motocykle
Może był dobrze zamocowany – Bimbak go nie urwał, ja to zrobiłem 
Trzeba chyba popracować nad wzmocnieniem połączenia wstążki z balonem
Trzeba chyba popracować nad wzmocnieniem połączenia wstążki z balonem
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a):EleganckoCóż to za obiekt?
Zjazd z S8 na S19
-
2+2=5
- Od: 27 mar 2011, 01:01
- Posty: 2823 (0/26)
- Skąd: Białystok
- Auto: Vauxhall Vectra SRI
Mazda3 109KM Y6 2004 (była)
-
2+2=5
- Od: 27 mar 2011, 01:01
- Posty: 2823 (0/26)
- Skąd: Białystok
- Auto: Vauxhall Vectra SRI
Mazda3 109KM Y6 2004 (była)
Macie jakieś sprawdzone informacje o tym jak wygląda przejazd z Macedonii do Czarnogóry przez Albanię? Póki co trafiam na bardzo stare albo sprzeczne informacje 
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Polecam zapytać tutaj http://forum.motocyklistow.pl/index.php ... 6-podroze/brii napisał(a):Macie jakieś sprawdzone informacje o tym jak wygląda przejazd z Macedonii do Czarnogóry przez Albanię? Póki co trafiam na bardzo stare albo sprzeczne informacje
w jednym z kilku tematów o Bałkanach.
Felicjan napisał(a):Czy ze starych modeli warto rozważyć zakup shl m11, tak dla niedzielnych przejażdżek
Tak. SHL'ka ma co prawda swoje "uroki", jednak jak na owe czasy jest raczej niezawodnym sprzętem. Jak w każdym sprzęcie z PRLu problematyczny może być archaiczny układ zapłonowy,. Celuj w M11W z silnikiem Wiatra i 12V instalacją.
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
Pytanko, tak przyszłościowo + i – dla moto z przeznaczeniem głownie torowym no ale oczywiście nie tylko:
– RR600 07-08
– GXR-R600 K8-10
Czy coś innego?
– RR600 07-08
– GXR-R600 K8-10
Czy coś innego?
-
2+2=5
- Od: 27 mar 2011, 01:01
- Posty: 2823 (0/26)
- Skąd: Białystok
- Auto: Vauxhall Vectra SRI
Mazda3 109KM Y6 2004 (była)
Oba dają radę, przepaści między nimi nie ma, bierz to co znajdziesz w lepszym stanie
CBR będzie trochę wygodniejsza o ile można mówić o wygodzie na takich sprzętach
Honda z tego co kojarzę jest troszkę lżejsza, jak wychodziła to była najlżejszą 600.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
jak na tor to nic się nie umywa do R6. Najpopularniejszy motocykl na tor z uwagi na liczne puchary i przez to znajdziesz do niej najwięcej części "torowych", typu owiewki, sety, stelaże, itd. Duży wybór produktów oznacza lepsze ceny a do tego R6 w serii ma wystarczająco krótki rollgaz, silnik nie wymaga żadnych przeróbek bo jest bombą w serii, no i zawieszenie miodzio. Trzeba to kręcić niemiłosiernie ale jezu jak to [tiiit]. Oczywiście tylko po 2006 tzn RJ11 i RJ15.
Honde odradzam bo z fabryki wymaga przeróbek by się na niej w ogóle na torze odnaleźć nie wspominając o osiągach. Ciężko z niej wydusić dodatkowe konie bez poważnych inwestycji. Jeśli tylko ta dwójka wchodzi w rachubę to gixer jest dużo lepszą bazą. Silnik szału nie robi ale ma w miarę szeroki zakres obrotów jak na 600, a seryjny zawias jest po prostu lepszy.
Tak jak Maciej napisał przepaści jednak nie ma między tymi dwoma. Dopiero jak zaczyna liczyć się czas i trzeba coś zmienić w seryjnym sprzęcie by było lepiej od Hondy zaczyna boleć portfel. Yamaha jednak to inna liga – praktycznie z fabryki gotowa na tor. Lepsze tylko Kawasaki od 2013 ale to już inna półka cenowa.
Jednak jeśli choćby rozważasz, że w przyszłości, kiedyś kupisz owiewki na tor ... olej Hondę ... ewentualnie zanim zainwestujesz w cokolwiek torowego do niej, sprzedaj i kup Yamahe hehe.
Honde odradzam bo z fabryki wymaga przeróbek by się na niej w ogóle na torze odnaleźć nie wspominając o osiągach. Ciężko z niej wydusić dodatkowe konie bez poważnych inwestycji. Jeśli tylko ta dwójka wchodzi w rachubę to gixer jest dużo lepszą bazą. Silnik szału nie robi ale ma w miarę szeroki zakres obrotów jak na 600, a seryjny zawias jest po prostu lepszy.
Tak jak Maciej napisał przepaści jednak nie ma między tymi dwoma. Dopiero jak zaczyna liczyć się czas i trzeba coś zmienić w seryjnym sprzęcie by było lepiej od Hondy zaczyna boleć portfel. Yamaha jednak to inna liga – praktycznie z fabryki gotowa na tor. Lepsze tylko Kawasaki od 2013 ale to już inna półka cenowa.
Jednak jeśli choćby rozważasz, że w przyszłości, kiedyś kupisz owiewki na tor ... olej Hondę ... ewentualnie zanim zainwestujesz w cokolwiek torowego do niej, sprzedaj i kup Yamahe hehe.
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
Jak tylko tor to R6
ale w jeśli sprzęt też będzie służył na co dzień do czegoś więcej niż tylko dojazdy na tor to pierwsza połowa obrotomierza Yamahy może być wkurzająca. Inna sprawa, że jeśli nie bierzesz się za ściganie na poważnie to raczej modowanie jest sztuką dla sztuki i wtedy rzeźbienie można sobie swobodnie darować. Lepsze gumy i siano przeznaczone na treningi dadzą więcej niż modowanie zawiasu czy silnika. Silnik można modować jak już nic innego nie jest w stanie poprawić czasów, ale taniej wyjdzie wtedy przesiadka na lytra. Można chyba powiedzieć, że GSX-R to taki złoty środek między R6 a 600RR.

Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
R6 odpada z jednego głównego powodu, strasznie mi się na niej jeździ, a parę razy próbowałem co to za wariatka. A też będzie to motocykl na co dzień.
No i cały czas rozmyślam rr czy gsxr, ale po waszych słowach bliżej gsxr, tylko teraz mam pytanie czy np. zmieniając sety na wyższe nie będzie wtedy wymagana zmiana też tłumika bo wydaje mi się, że strasznie nisko wisi. A z modów to opcją na start będzie tylko amortyzator skrętu, owiewki, ew. sety jak wyżej pisałem. A tak to pewnie na sezon, dwa starczy w reszcie seryjnej dla mnie.
No i cały czas rozmyślam rr czy gsxr, ale po waszych słowach bliżej gsxr, tylko teraz mam pytanie czy np. zmieniając sety na wyższe nie będzie wtedy wymagana zmiana też tłumika bo wydaje mi się, że strasznie nisko wisi. A z modów to opcją na start będzie tylko amortyzator skrętu, owiewki, ew. sety jak wyżej pisałem. A tak to pewnie na sezon, dwa starczy w reszcie seryjnej dla mnie.
-
2+2=5
- Od: 27 mar 2011, 01:01
- Posty: 2823 (0/26)
- Skąd: Białystok
- Auto: Vauxhall Vectra SRI
Mazda3 109KM Y6 2004 (była)
Przejedź się i na tym i na tym, wg. mnie jeśli wypady na tor nie będą bardzo częste to w codziennej eksploatacji Honda troszkę lepiej się sprawdzi – ma pancerny silnik z dobrym dołem, nieco lepsze plastiki, osprzęt nie do zdarcia, no i w standardzie jest bardzo dobry amor skrętu 
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Nie rozumiem o co chodzi z tłumikiem.
GSX-R od 2006 praktycznie nic się nie zmienił. Z ważniejszych zmian warto tylko wspomnieć BPFa od 2011. Ten od 2008 ma też poprawiony, niepękający subframe Te w 2006 i 2007 czasem lubiły pęknać sobie, ale to raczej coś na co należy zwracać po prostu uwagę przy zakupie a nie jakaś epidemia. Te mapy do wyboru co dostajesz wraz z K8 to tylko gadżet. Użyjesz raz a potem zostawisz przy pełnych osiagach. Tak samo te radiale od suzuki – nie robią żadnej różnicy.
Cebre raczej bym wolał od 2009 brać. Ta 2007 i 2008 nie ma jeszcze monoblocków, a na przełomie 2009 i 2010 miałeś już C-ABS. Genrealnie niby sporo zmienili w 2007 ale nie było za bardzo tego czuć hehe. Od 2009 dopiero silnik robi coś z tej zwiększonej kompresji, ale w testach Honda zawsze jest najcieższa i najsłabsza. Nie jest zła ale jedynie jakość Hondy mogła by mnie do niej przekonać. Nie żeby w Suzuki było jakoś kulawo z tym, bo jest bardzo dobrze, ale w Hondzie jest lepiej.
Z zeszłorocznego latania po torze mogę powiedzieć że utrzymanie się efką za RR-ką na prostej S/M nie jest trudne. Natomiast by gsx-r 750 dogonić i wyprzedzić na końcu prostej R6 RJ11 musiałem na prawdę stawać na szczycie swoich możliwości na wyjściu na prostą. Z gixem 600 nie kojarzę żadnych potyczek niestety.
GSX-R od 2006 praktycznie nic się nie zmienił. Z ważniejszych zmian warto tylko wspomnieć BPFa od 2011. Ten od 2008 ma też poprawiony, niepękający subframe Te w 2006 i 2007 czasem lubiły pęknać sobie, ale to raczej coś na co należy zwracać po prostu uwagę przy zakupie a nie jakaś epidemia. Te mapy do wyboru co dostajesz wraz z K8 to tylko gadżet. Użyjesz raz a potem zostawisz przy pełnych osiagach. Tak samo te radiale od suzuki – nie robią żadnej różnicy.
Cebre raczej bym wolał od 2009 brać. Ta 2007 i 2008 nie ma jeszcze monoblocków, a na przełomie 2009 i 2010 miałeś już C-ABS. Genrealnie niby sporo zmienili w 2007 ale nie było za bardzo tego czuć hehe. Od 2009 dopiero silnik robi coś z tej zwiększonej kompresji, ale w testach Honda zawsze jest najcieższa i najsłabsza. Nie jest zła ale jedynie jakość Hondy mogła by mnie do niej przekonać. Nie żeby w Suzuki było jakoś kulawo z tym, bo jest bardzo dobrze, ale w Hondzie jest lepiej.
Z zeszłorocznego latania po torze mogę powiedzieć że utrzymanie się efką za RR-ką na prostej S/M nie jest trudne. Natomiast by gsx-r 750 dogonić i wyprzedzić na końcu prostej R6 RJ11 musiałem na prawdę stawać na szczycie swoich możliwości na wyjściu na prostą. Z gixem 600 nie kojarzę żadnych potyczek niestety.
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
Albo w tych testach ważą jeden motocykl z paliwem a drugi bez albo nie potrafią ważyć – przecież RRka jest lżejsza od GSX-Ra. Po zalaniu motów do pełna różnica to ~10kg na korzyść Hondy
RRka z C-ABSem to już prawie cudo (silnik w tych latach ma już godne osiągi a hamulce masakrują), ale jak pół roku temu przeglądałem oferty to za mniej niż 30kzł trudno było coś trafić.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na wycieczce motocyklowej nocleg w Tokaj to zly pomysl... A picie wina z innymi motocyklistami to jeszcze gorszy pomysl...
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości