Kącik rowerowy
Opony sobie możesz kupić gładsze, nacinane slicki ew. z lamelkami terenowymi tylko po bokach. Co do wartości to trudno powiedziec. Nigdy nie miałem wewnętrznej przerzutki, może jak do pracy w mieście jakiś holender?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Nie widać kompletnie osprzętu, rower stary, osprzęt pewnie też wszystko zależy jaki. Tylne kolo na zamek przód na klucz, lipa
Ogólnie tak na szybko na pewno nie jest wart tej ceny no chyba że by był na starym XTR
W tej cenie kupisz już jakiegoś holendra 
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3369 (90/160)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Beny, niewiele drożej ale nówka
http://allegro.pl/2016-28-lazaro-libert ... 47796.html
Ja za namową chłopaków kupiłem z tej samej firmy tylko model Senatore. Przezadowolony jestem.

Ja za namową chłopaków kupiłem z tej samej firmy tylko model Senatore. Przezadowolony jestem.
Pany – pytanie: czy są jakieś hamulce tarczowe mechaniczne które będą współpracować ze starymi klamkami od V-Brake? Mam do tych klamek wielki sentyment i bardzo chciałbym je zostawić a hamulce zmienić potrzebuję.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Jeżeli będą na linkę to powinny podejść
Ale jak na moje dobre V-ki będą lepsze od mechanicznych tarczowych
No chyba ze zmieniłeś koła albo ramę i nie ma innej opcji 
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3369 (90/160)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Mam po prostu dosyć centrowania obręczy. Vki mam bardzo dobre i chętnie bym z nimi pozostał ale wkurza mnie jak w coś konkretniej wyrżnę i hamulce zaczyna trzeć 
Chyba, że są jakieś pancer-obręcze to chętnie się zastanowię bo jeśli mechaniczne tarczówki są rzeczywiście tak kiepawe jak ludzie piszą to szkoda piniądzów na nie i lepiej hydrauliki ale moje klamki by musiały odjeść a tego bardzo nie chcę
Chyba, że są jakieś pancer-obręcze to chętnie się zastanowię bo jeśli mechaniczne tarczówki są rzeczywiście tak kiepawe jak ludzie piszą to szkoda piniądzów na nie i lepiej hydrauliki ale moje klamki by musiały odjeść a tego bardzo nie chcę
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Dorzucam 93km (ostatnio machnąłem za jednym podejściem 26km)
Mój dystans 120 km
Całkowity dystans 4700 km

Mój dystans 120 km
Całkowity dystans 4700 km
Se nie rozwal nic.
Mi znowu pękło koło kands maxx z tyłu, jeszcze nie całkowicie ale już wybrzuszenia kilku szprych są walnie na bank to tylko kwestia czasu, na szczęście mam zapas ze starego roweru.
Mi znowu pękło koło kands maxx z tyłu, jeszcze nie całkowicie ale już wybrzuszenia kilku szprych są walnie na bank to tylko kwestia czasu, na szczęście mam zapas ze starego roweru.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Przesiadłem się z 26" na 29" i różnica raczej na plus. Faktycznie pozycja wymagała przyzwyczajenia, ale po kilku jazdach już jest ok. Zależy ile masz wzrostu, ja mam 190 cm i nie było trudno się przyzwyczaić. Trochę jeszcze mi nie leży sporo szersza kierownica niż w poprzednim rowerze, póki co nie ruszam jej, ale niewykluczone, że dam krótszą.
Pojezdziłem chwilę na 27.5 i 29 i stwierdzam, że to nie dla mnie. W porównaniu do 26 są mega niezwrotne. Zakupiłem więc klasyczne 26 cali i czekam na dostawę
Recon Race i full grupa XT (tylko heble Auriga Comp) 
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość