Tak jak pisze poprzednik na początek troszkę za duża pojemność.
Prawdą jest też to, że jeśli ktoś ma kiełbie we łbie to i na komarku sie zabije...
Jeśli to Twoje pierwsze moto to polecam Ci takie moto jak moje.
Brak owiewek jest na plus przy ewentualnej wywrotce. Silnik chłodzony olejem jest na prawdę wytrzymały i wiele zniesie. Dlatego też Bandziory często są wybierane jako moto do tuningu i stuntu.
Mój był jest na bieżąco serwisowany. Na dzień dzisiejszy lać wachę i dzida. Jeśli byś chciał wiedzieć co było wymieniane, co dorzucam do moto to na PW bo nie chce się rozpisywać jeśli nie byłbyś zainteresowany. Z grubsza to: kierunki zmienione na ledowe (ori dorzucam do moto), kiera założona szeroka od 1200 (ori dorzucam), tłumik przelot ładny basowy dzwięk, dokładam owiewkę z podwójnym halogenem coś a'la street jeśli ktoś lubi to można szybko zmienić

Opony stan lux tylna prawie nówka, naciąg i napęd nówka założony na początku tego sezonu jeszcze nie naciągany. Zmieniony olej w lagach. Dedykowane Gmole silnika warte 800,– Tak jak pisałem jak chccesz wiedzieć więcej to PW
Co od osiągów to:
Masa własna (kg) 196(N)/199(S); po 2000r. 204(N)/208(S)
Rozmiar kół motocykla (mm) P: 110/70/17 – T: 150/70/17 po 2000r. P: 120/60/17 – T:160/60/17
Pojemność skok. (cm³) 599 cm ³
Typ silnika R4-16v DOHC
Skrzynia biegów 6-biegowa sekwencyjna
Stopień sprężania 11,3 : 1
Moc KM 78 KM przy 10500 obr/min(57,4kW)
Maks. moment obrotowy 54 Nm przy 4000 obr/min
Osiągi (s)
0-100km/h (s) 4,2
0-160km/h (s) 10,7
Prędkość maksymalna (km/h) 200 km/h
Szkoda mi go sprzedawać bo wiem, że jest zadbany i nie katowany.
NIe stać mnie po prostu na utrzymanie moto i auta.
A tak przynajmniej ktoś jeszcze w tym sezonie by polatał
