Motocykle

Nasze hobby i zainteresowania, sprawy niemotoryzacyjne.

Postprzez kulkagsx1200 » 2 lis 2008, 22:20

bo niby czym mieliby ci odjechac? :D
jeep wrangler YJ 4.0 automat
hayabusa 99'
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 paź 2008, 21:58
Posty: 38
Skąd: strzelin
Auto: 4x4 ;)

Postprzez Loczek » 2 lis 2008, 22:21

zajazd wiejskie przysmaki :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Postprzez Kraldek » 2 lis 2008, 22:39

To i ja sie pochwale swoim sprzetem :)
Obrazek
Mazda 323F (BJ)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 wrz 2008, 23:34
Posty: 15
Skąd: Poznań
Auto: 323F(BJ), Yamaha Fz1

Postprzez brii » 3 lis 2008, 10:49

Fajny – o takim kiedyś myślałem :)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez gromusek » 6 lis 2008, 19:41

kupione wczoraj:
Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek

http://img47.imageshack.us/img47/2186/dsc00027pw5.jpg <--- lepiej widac

1wszy raz dzis jechalem motocyklem, wrazenia nie do opisania :) (2x fazer 600) (na sprzedaż lub zostawie sobie, jak cos priv)

Na początku problemy z ruszeniem później strach przed wkręceniem na więcej jak 4k :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2007, 16:12
Posty: 87
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 6 2.0 D kombi

Postprzez kulkagsx1200 » 6 lis 2008, 21:58

no to ostroznie. asfalt zimny ,moto zrywne , nie masz opanowania moto to nie daj poniesc sie emocjom :) fazerki fajne sprzety. wole jednak suzuki :D
jeep wrangler YJ 4.0 automat
hayabusa 99'
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 paź 2008, 21:58
Posty: 38
Skąd: strzelin
Auto: 4x4 ;)

Postprzez gromusek » 7 lis 2008, 12:46

teraz tylko ucze sie jezdzic po osiedlowych uliczkach. Boje sie poniesc emocjom staram sie byc bardzo opanowany :)
Twoja firma szuka sposobu na poradzenie sobie z odpadami? Sprawdź naszą ofertę http://eko-prasy.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2007, 16:12
Posty: 87
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 6 2.0 D kombi

Postprzez nero » 17 lis 2008, 11:59

ja juz moto odstawiłem do garażu i chyba zaleję bak do pełna i wyciągam akumulator bo ostatnio jeździłem w czwartek to było raczej chłodno a podobno w tym tygodniu jakiś śnieg ma się nawet miejscami pojawić.

A tak w ogóle to może ktoś ma pomysł co się zepsuło – moto na naładowym aku (przez prostownik) i włączonym silniku (przy 5 tyś obrotów, bez świateł) ma napięcie na klemach 14,2-14,4 a jak zapalę światła to spada do 12,2 i tym samym jak przejadę z 15-20 km i zgaszę motor nie mogę już go odpalić. Według mnie mogą być 2 rzeczy – albo alternator ale z uwagi na to, że jego konstrukcja jest bardzo prosta i raczej żadko zdarzają się usterki oraz fakt, że bez światel napięcie jest ok podejrzewam regulator napięcia ale, że nowy kosztuje 220 zł i szkoda mi pieniędzy w przydpadku gdyby to nie był on. Ma ktoś pomysł jak sprawdzić przy pomocy mienika co jest nie tak?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2004, 21:48
Posty: 193
Skąd: Łódź
Auto: Mazda MX-3 1.6 16V

Postprzez Winetou » 18 lis 2008, 08:48

stawiałbym na regulator, ale chyba bez podmiany ciężko będzie sprawdzić – poszukaj kogoś kto ma takiego samego sprzęta...
ZDOBYWCA STRON 6, 323, 626, 929 <faja>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2005, 18:06
Posty: 1741
Skąd: raz tu raz tam...
Auto: MX-3 KF, Honda CBR600F4i

Postprzez KrystianR » 21 lis 2008, 20:12

stawiam na regulator....honda?f2/f3?fajer? niestety ale czesta usterka:) fakt alternator sie tak czesto nie psuje ale jednak-choc czesciej przy glebach...masz wyraznie za slabe napiecie przy wlaczonych swiatlach..stawiam mocno na regulator....

swoja droga zapraszam na nowo powstala strone naszej ekipy-na razie bieda ale powoli cos sie bedzie rozkrecac-a mysle ze w sezonie tym bardziej: www.atbcrew.pl
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2007, 19:50
Posty: 245

Postprzez brii » 21 lis 2008, 21:25

95% regulator napięcia – uważaj, bo jak mu korba odbije to może załadować i 17V a wtedy będzie niewesoło...
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Bimbak » 21 lis 2008, 21:59

brii napisał(a):to może załadować i 17V a wtedy będzie niewesoło...

wiem coś o tym :P

Regulator sprawdzasz w następujący sposób:
Odpalasz, przykładasz miernik do akumulatora i na 5 tys obr... powinno być max 15V jak jest więcej to regulator na złom.
Jeśli masz nadal wątpliwości to przytrzymaj miernik do akumulatora i pokręć trochę gazem. Jeśli napięcie będzie ładnie skakać tak jak kręcisz manetką od 13 do może nawet 18stu V (przy takim napięciu elektronika mówi papa) to drugi znak że regulator jest walnięty. Ja osobiście polecam polski regulator od tego Pana http://www.reg_mot.republika.pl/ Działa rewelacyjnie – zero skoków napięcia :D
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3095 (23/155)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez nero » 22 lis 2008, 13:51

motocykl to yamaha fazer.

Co do regulatora to sprawdze jeszcze czy alternator dziala ok i wtedy pozostanie mi wymienic regulator (choc dziwne jest to ze po wlaczeniu swiatel tak bardzo spada mi napiecie). Normalnie jest ze jak regler pada to wlasnie daje za duze napiecie a u mnie jest odwrotnie.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2004, 21:48
Posty: 193
Skąd: Łódź
Auto: Mazda MX-3 1.6 16V

Postprzez KrystianR » 22 lis 2008, 14:10

mylisz...mi w zyciu dwa regulatory padly i zawsze objaw byl w postaci za niskiego napiecia...

swoja droga sprawdz tez aku czy faktycznie super trzyma-ostatnio mialem identycznie-aku nowe pol roku a jak sie okazalo padlo z niewiadomych wzgledow i moto na zimno odpalalo ale po przejechaniu troche zaczelo swirowac jak to wtrysk bez pradu i sie okazalo ze aku zasrane...
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2007, 19:50
Posty: 245

Postprzez brii » 22 lis 2008, 14:22

nero napisał(a):Normalnie jest ze jak regler pada to wlasnie daje za duze napiecie a u mnie jest odwrotnie.

Szczęśliwie w zdecydowanej większości przypadków daje za małe :) Taki spadek po włączeniu świateł jest normalny dla zwalonego regulatora – bez świateł da się jeździć ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez KrystianR » 22 lis 2008, 14:28

brii napisał(a):
nero napisał(a):Normalnie jest ze jak regler pada to wlasnie daje za duze napiecie a u mnie jest odwrotnie.
bez świateł da się jeździć ;)

chyba ze moto to wtryskowiec wowczas po paru km i nawet jezdzic sie nieda:)
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2007, 19:50
Posty: 245

Postprzez nero » 22 lis 2008, 15:47

no to chyba musze kupic nowy regler i mam nadzieje ze bedzie ok.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2004, 21:48
Posty: 193
Skąd: Łódź
Auto: Mazda MX-3 1.6 16V

Postprzez Bimbak » 26 lis 2008, 20:19

Ja wczoraj z konieczności wyprowadzenia moto w celu wjechania Mazdą do garażu postanowiłem się przejechać. Hmmm wrażenia podczas jazdy po zlodowaciałym śniegu i w chlapie ... niezapomniane :D
Wnioski:
– Na lodzie nie idzie postawić nóg na podnóżki
– Na lodzie nie idzie na koło, nawet na jedynce
– Na lodzie nie da się zejść na kolano, na chlapie zresztą też
– Na lodzie nie można hamować nawet silnikiem, jedyna opcja to hamowanie na flintstone'a, czyli butami po śniegu
– Przy 280km/h w miejscu bardzo szybko topi się lód pod tylną oponą
– Dowcipni policjanci zatrzymują cie tylko po to by zapytać się czy jeździsz na zimówkach
– Przy -4 st C trzeba się chować za owiewką już przy 40 km/h
– Przy -4 st C zaparował mi antifog ... od środka, chwile potem zamarzł
– Przy -4 st C motocykl nie uzyskuje temperatury roboczej
– Po uzyskaniu temperatury roboczej w garażu a następnie wyprowadzeniu motocykla na zewnątrz przy -4 st C wskaźnik temp spada z powrotem do pozycji z przed uruchomienia silnika.
– po 10 min jazdy przy -4 st C nie mogłem zdjąć rąk z manetek, wyprostować nóg w kolanie i ... otworzyć wizjera w kasku
– Śnieg na wizjerze nie topnieje przy -4 st C
– Przy -4 st C hamulce przez pierwsze 5 min jazdy działają w trybie binarnym
– Na śniegu koleiny stają się dla ściga śmiertelną pułapka, z której nie można się wyswobodzić, a każda próba kończy się poślizgiem

PS: udało mi się nie wygrzmocić na śniegu aczkolwiek kilka razy leciałem z poślizgiem obu opon trzymając moto tylko za kiere i zapierając się nogami o śnieg :D
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3095 (23/155)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez brii » 27 lis 2008, 11:09

<lol>
Twardziel z Ciebie :D
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Winetou » 27 lis 2008, 11:40

hahaha

ja muszę jeszcze wyprowadzić sprzęta przed zimą i jechać zantakować bo mam echo w baku :) ale pojadę jak będzie conajmniej 8 stopni więcej niż wczoraj :)
ZDOBYWCA STRON 6, 323, 626, 929 <faja>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2005, 18:06
Posty: 1741
Skąd: raz tu raz tam...
Auto: MX-3 KF, Honda CBR600F4i

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Hyde Park