Zegarki
Za 600PLN to juz możesz kupić dość dobry zegarek a nie Diesel'a no chyba że głównym jego zadaniem będzie przyciąganie płci przeciwnej w remizach 
Ja ostatnio zacząłem zagłębiać się w automatyczne mechanizmy szwajcarskie, bo jak wiadomo większość markowych zegarków posiada te same mechanizmy produkowane przez jednego producenta, zmienia się później obudowa. Na zegarki in-hause mnie nie stać
Wiec najpierw trzeba znaleźć dobry sprawdzony mechanizm, a potem szukać zegarka który taki mechanizm posiada
Z tego co wyczytałem to najbardziej popularny kaliber to ETA (2892-2, 2894, 2825-2).
Macie jakieś swoje typy ?
Macie jakieś swoje typy ?
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3369 (90/160)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
2892 powiadasz?
No to Maurice Lacroix Automatic może ?
No to Maurice Lacroix Automatic może ?
Przez weekend tyle się naczytałem na temat tych werków że na razie mam dosyć kupna 
Z jednej strony jak człowiek czyta te wszystkie fora zegarmistrzowskie i zegarkowe to nabywa ogromnej wiedzy, ale zarazem głupieje
Na godny uwagi trzeba mieć min tysiąc w górę (nawet używane). Może uda się kupić jakąś starą Omege w dobrym stanie. Najlepsze mechanizmy Szwajcarskie były produkowanie podobno do 1970r
A z nowych to coś z Valjoux'em 7750, ewentualnie ETA 2892.
Seiko i Orient ma swoje "in-hausy" ale chyba jednak będę szukał czegoś Swiss Made, jednego Orienta już mam
Maurice Lacroix – za drogie.
Z jednej strony jak człowiek czyta te wszystkie fora zegarmistrzowskie i zegarkowe to nabywa ogromnej wiedzy, ale zarazem głupieje
Na godny uwagi trzeba mieć min tysiąc w górę (nawet używane). Może uda się kupić jakąś starą Omege w dobrym stanie. Najlepsze mechanizmy Szwajcarskie były produkowanie podobno do 1970r
A z nowych to coś z Valjoux'em 7750, ewentualnie ETA 2892.
Seiko i Orient ma swoje "in-hausy" ale chyba jednak będę szukał czegoś Swiss Made, jednego Orienta już mam
Maurice Lacroix – za drogie.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3369 (90/160)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Poczytaj jeszcze co oznacza w dzisiejszych czasach Swiss Made.
Ładny i fajnie, że na pasku 
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Nawet nie wiedziałem, że mamy tu taki kącik
ja może znawcą wielkim w tej dziedzinie nie jestem, ale zawsze lubiłem ciekawe zegarki, z dużąąąąą kopertą
I tak moim niedawnym łupem (lipiec 2015) padł model DZ4292 od Diesla
Cieszyłem się z niego jak małe dziecko, idealnie wygląda na ręku, przyciąga wzrok, jest masywny. Ale po niespełna 3 miesiącach normalnego użytkowania, pasek skórzany zeszmacił się jak fotele skórzane w Volvo po 25000km, i podkreślę, że nie był nigdy na ręku, gdy np. myłem auto lub wykonywałem inne czynności, które mogłyby go zniszczyć. Pracuje w szkole, więc nie ma takiej opcji.
Jak mogę to reklamować? W życiu nie miałem takiej przygody, a nowy pasek kosztuje w oryginale ok. 150zł, co z tego, że zakupiłbym drugi, taki sam, jak za chwile stanie się z nim to samo? Zegarek kosztował mało i nie mało, zależy dla kogo, ale to stało się za szybko.
A teraz najlepsze, tydzień temu zatrzymał się i koniec. Bateria tak szybko padło? A może się popsuł? Czego mam prawo domagać się od gwaranta w takiej sytuacji? Mam oprócz tego zegarek JVD, niemalże 4 lata i jeszcze nie wymieniałem baterii. Jakieś pomysły?

Jak mogę to reklamować? W życiu nie miałem takiej przygody, a nowy pasek kosztuje w oryginale ok. 150zł, co z tego, że zakupiłbym drugi, taki sam, jak za chwile stanie się z nim to samo? Zegarek kosztował mało i nie mało, zależy dla kogo, ale to stało się za szybko.
A teraz najlepsze, tydzień temu zatrzymał się i koniec. Bateria tak szybko padło? A może się popsuł? Czego mam prawo domagać się od gwaranta w takiej sytuacji? Mam oprócz tego zegarek JVD, niemalże 4 lata i jeszcze nie wymieniałem baterii. Jakieś pomysły?
-
makmarc
Co do Diesla to tylko w samochodzie jak już
Jest to tani chiński zegarek z markowym napisem tak samo jak Armani czy CK
To nie są producenci zegarków.
Możesz to reklamować, chociaż na pasek wątpię, powiedzą że to wina użytkownika
A baterie żaden problem zanieś do zegarmistrza i wymień, będziesz wiedział co i jak.
Jak nie ruszy to wtedy na gwarancje.
A co do japońskich to złego słowa powiedzieć nie mogę bo sam mam Orienta i jestem bardzo zadowolony.
Możesz to reklamować, chociaż na pasek wątpię, powiedzą że to wina użytkownika
A baterie żaden problem zanieś do zegarmistrza i wymień, będziesz wiedział co i jak.
Jak nie ruszy to wtedy na gwarancje.
A co do japońskich to złego słowa powiedzieć nie mogę bo sam mam Orienta i jestem bardzo zadowolony.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3369 (90/160)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Polecam zajrzeć czasem na tę stronę:
http://szwajcarskiezegarki.eu/
zdarzają się takie promocje, że można kilka stówek ugrać... ja upolowałem tam już dwa zegarki
http://szwajcarskiezegarki.eu/
zdarzają się takie promocje, że można kilka stówek ugrać... ja upolowałem tam już dwa zegarki
- Od: 5 mar 2014, 20:17
- Posty: 575 (8/32)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 6 GY, LF, 2007
Szacun
To jest zegarek godny tego działu.

- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
AloHa
Też chodziło za mna coś w niebieskościach
, Big Mako i Ray były mocno brane pod uwagę niestety akuratnie wyszły i padło na ciekawego moim (i nie tylko) zdaniem "klonka" rolka submarinera
DETOMASO SAN REMO PROFESSIONAL
Kawał maszyny na japońskim "koniu roboczym" Miyota Caliber 8215.
Szafirowe szkiełko , 30AT wodoszczelność , zakrecana koronka , 40h rezerwa chodu z dokręcaniem.
Docelowo ląduje na pasku
DymeK napisał(a):A do mnie zawitał taki oriencik



Też chodziło za mna coś w niebieskościach
DETOMASO SAN REMO PROFESSIONAL
Kawał maszyny na japońskim "koniu roboczym" Miyota Caliber 8215.
Szafirowe szkiełko , 30AT wodoszczelność , zakrecana koronka , 40h rezerwa chodu z dokręcaniem.
Docelowo ląduje na pasku
Ostatnio edytowano 21 lis 2015, 18:40 przez em_dzej, łącznie edytowano 1 raz

-
MACIEK
- Od: 26 paź 2013, 11:27
- Posty: 2259 (88/29)
- Skąd: SZY
- Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej
Klasyka ze wskazówkami. Takie lubię 

- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
A jak z punktualnością w tych waszych "Japońcach" ? Mi się udało w Oriencie osiągnąć dokładność +10s/doba, trwało to prawie 3 tyg 
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3369 (90/160)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości