Przycisk RSM (tzw. RESUME) służy do ponownego załączenia tempomatu z ustaloną wcześniej prędkością. Np. jedziesz 120km/h i musisz przyhamować lub wcisnąć sprzęgło – tempomat wyłącza się. Po naciśnięciu RSM ustawia ponownie żądaną prędkość 120km/h.
SET/ACC – ustawiasz sobie prędkość w momencie załączenia. Jeśli jedziesz już na tempomacie to wciskając raz przyspieszysz o ok. 1.6km/h (np. 5x – 8km/h).
CST – służy do zwalniania, analogicznie jedno kliknięcie – 1.6km/h wolniej.
O/D OFF – przysk overdrive. Mam co prawda manuala, ale z tego co przeczytałem i zrozumiałem, jest to włącznik trybu pracy skrzyni: pełny automat (przycisk wciśnięty, podświetlona jest literka D) i pół automat. W pierwszym przypadku masz dostępne 4 biegi a w drugim 3. W instrukcji piszą, że druga opcja przydaje się w nieco trudniejszym terenie i np. w czasie zjazdu ze wzniesienia, kiedy to możesz hamować silnikiem.
Instrukcji w języku polskim chyba w ogóle nie ma, a do wersji angielskiej był gdzieś link. Ja ściągnąłem chyba z tej stronki:
http://www.analogstereo.com/mazda_tribu ... manual.htm, ale nie mogę potwierdzić, bo teraz coś nie działa.