Strona 1 z 1

Układ chlodzenia – problem

PostNapisane: 22 kwi 2007, 19:51
przez majsterm
Witam. :) Mam taki problem w BMW 525 E-34 89 r . ubywa mi caly czas wody w ukladzie chlodzenia, pokazuje sie jakaś tlusta maź, i podnosi się temperatura pod czerwone no i oczywiście duzy spadek mocy. Co to moze być ??? Ja mam nadzieje ze to tylko uszczelka pod glowicą. Proszę o jakieś podpowiedzi będe bardzo wdzieczny.


:) :(

PostNapisane: 22 kwi 2007, 20:02
przez organo
majsterm napisał(a):pokazuje sie jakaś tlusta maź,


ale gdzie ci sie pokazuje i w jakich ilosciach (jak w oleju i jest tego sporo spusc i zobacz) to <dupa> cos sie syplo uszczelka albo glowica

majsterm napisał(a):i podnosi się temperatura pod czerwone

jak sie podnosi gdy jeszcze stan wody jest ok to problemik jak najbardziej istnieje jak sie podnosci dopiero jak wody juz sporo ucieklo to normane bo czym ma chlodzic

pozatym spradz dokladnie i na zimnym i na cieplym czy gdzies nie ma wyciekow bo wycieku wody czasami ciezko zlokalizowac (jak leci powoli po silniku do odrazu odparowywuje)

PostNapisane: 22 kwi 2007, 20:07
przez majsterm
ta tlusta maź pokazuje sie w plynie chlodzącym (nie zbyt wielka ilość pozostaje na sciankach zbiorniczka). W oleju wody nie ma. temperatura sie zwieksza nawet gdy jest stan ale na wolnych obrotach silnika tak przy ok 2000 jest prawie wporządku. Wycieku nigdzie jako takiego niema.

PostNapisane: 22 kwi 2007, 20:42
przez Misiek-Bełchatów
majsterm – obok mnie mieszka chłopak który jest maniakiem BMW i jednym z najlepszych specow od tych autek w regionie, napewno Ci pomoże "501 10 37 96" ksywa "jendrys"

PostNapisane: 22 kwi 2007, 22:03
przez organo
hmn sprawa dziwna hehe bo plynu ubywa wiec dziwne zeby sie cos dostawalo do plynu (olej) wydaje mi sie ze pewnie ucieka ci jakim przewodem na zlaczu musisz dokladnie oblukac gdzie niewidac to reka przejechac da sie wyczuc czy leci czy nie w najgorszym wypadku plyn sie spala (uszczelka pod glowica) ale tu by raczej pojawialo sie ostre cisnienie w ukladzie chlodzenia .

Tak na odleglosc obstawil bym ze cos sie przypchalo np termostat silnik nabiera zbytniej temp powstaje dosc duze cisnienie dotego woda gotuje sie szybciej niz plyn i podczas takiego cisnienia woda ucieka ci poprzez łacza na przewodach taktyle co moge na odleglosc powiedziec .Problem nie jest raczej znaczny mysle ze jak dobrze po lukasz autko to znajdziesz przyczyne ewentualnie polozuj korek od zbiorniczka wyrownaczego aby cisnienie mialo gdzie zejsc o obczaj czy dalej bedzie ci ubywac
uszczelke zostawil bym na sam koniec

PostNapisane: 22 kwi 2007, 22:43
przez majsterm
ale cisnienie się robi i suchac ze coś bluka w zbiorniczku. teraz sprawdzalem wiec hyab to bedzie uszczelka :(

PostNapisane: 24 kwi 2007, 08:45
przez Fiveopac
Poprawiłem Twój temat, następnym razem stosuj sie proszę do Regulaminu tego forum