Strona 1 z 1

brak mocy

PostNapisane: 18 mar 2007, 18:36
przez Gość
witam
posiadam forda probe 2 2.0l 16v i mam roblem samochod ma strasznego mula
do 100 mam 11s nome nawet z kawalkiem to tragedia
wczesniej mialem gaz ale wymontowalem go po strzale i walnieci przeplywki mialem bledy przeplywki oczywiscie i sondy. wywalilem katalizator przeczyscilem sonde wymienilem przeplywonierz i obecnie brak bledow
w samochodzie wymienilem olej, filtr powietrza,swiece, pasek rozrzadu po wymianie paska zauwazylem ze moja predkosc max o 150km no moze nie max ale znudzilo mi sie go dalej dusic
dzisiaj sprawdzilem ze mam czarne swiece, pojezdzilem z wypieta sonda i zednej roznicy nie odczulem ani na lepsze ani na gorsze to samo w trybie awaryjnym zadnej roznicy
podejrzewam ze zle pasek zalozylem ustawilem wszystkie wskazniki na rowno a ostatnio slyszale ze ma byc ponizej ale nie wiem czy to prawda
a auto sie wkreca na obroty bez problemu do 7000 pozniej zaplon odcina
na forum probe pisza ze kola mam znienic bo mam 16" i opony 225 i ze poczuje roznice ale...
troche koncza mi sie pomysly a niedlugo na urlop ide i pogrzebal bym troszke w aucie

PostNapisane: 18 mar 2007, 18:44
przez Gość
zmierzylem cisnienie sprezania i rowno po 15 atmosfer

PostNapisane: 18 mar 2007, 19:29
przez Nefar
YoŁ man. Jakobys mial problema ze wzrokiem to postujesz na forum dotyczacym samochodow marki mazda :) Proponowalbym poszukac forum ford, lub forum probe. http://www.fordprobe.pl/forum/
http://ford-probe.net/ itd. Tutaj to raczej becie ciezko. :)

Zalej wache v-power99 i wtedy sprawdz, dziwne problemy zaczynaja sie po dziwnej benzynie.

PostNapisane: 18 mar 2007, 21:28
przez Grzyby
zoran napisał(a):mialem bledy przeplywki oczywiscie i sondy


zoran napisał(a):przeczyscilem sonde

ciekawy sposób naprawy :)

zoran napisał(a):dzisiaj sprawdzilem ze mam czarne swiece, pojezdzilem z wypieta sonda i zednej roznicy nie odczulem ani na lepsze ani na gorsze to samo w trybie awaryjnym zadnej roznicy

sprawdziłeś błędy?
Obstawiam na 110% że sonda jest martwa. To by tłumaczyło to co napisałeś powyżej (brak zmian na wpiętej/odpiętej)
Sonda padła a komp jest cały czas w trybie awaryjnym – i taki efekt.
Wymień lambdę.


Nefar napisał(a):Jakobys mial problema ze wzrokiem to postujesz na forum dotyczacym samochodow marki mazda

gdybyś nie wiedział – w Probe 2 są silniki Mazdy (2.0 i 2.5) więc zoran zadał pytanie na właściwym forum :)

PostNapisane: 18 mar 2007, 22:30
przez Gość
bledow nie mam no i jak tak to po wyplacie kupuje sonde mam nadzieje ze to pomoze

PostNapisane: 19 mar 2007, 00:43
przez Nefar
Really ??? Jesli tak to kajam sie do stop i caluje raczki. W zyciu bym nie pomyslal ze mazda to ford. Kurna. Wiedzialem ze 3.0 to silnik fordowski ale ze juz tak dlugo to trwa...

PostNapisane: 19 mar 2007, 01:37
przez GofNet
Nie Mazda, to Ford, ale Ford, to fragment Mazdy...
To tak, jak z silnikiem Citroena w Polonezie. Przecież Citroen, to nie Polonez...

Dość często to pisuję, ale równie często ta usterka występuje – zwłaszcza przy LPG. Sprawdź układ dolotowy, czyli stan rury od przepływomierza do przepustnicy, obudowę filtra powietrza (ew. pęknięcia, nieszczelności) oraz sam przepływomierz (choć ten ostatni jeśli jest nowy, to można wyeliminować. Jeśli układ dostaje lewe powietrze, to efekt jest podobny.

Powodzenia
..::GofNet::..

PostNapisane: 19 mar 2007, 07:18
przez sołtys
zoran masz żle złożony rozrządu, przytrzymywałemś wałki podczas montażu paska?? Pewnie nie a one samoczynnie uciekają ze znaków pod siłą naporu sprężyn zaworowych, miałem podobnie, auto chodziło normalnie tylko miało problem osiągnąć 150kmh.