Strona 1 z 1

Spadek mocy – auto po remoncie

PostNapisane: 6 lip 2006, 23:59
przez Pakulek
Wiele było tematów na temat braku mocy w KL jednak uważam że mój problem wymaga osobnego tematu. Wiec do rzeczy...
Autko miało przed remontem 8.1s do 100km/h (ciś. na cyl od 10.5 do 11.5atm + 1 litr 15w40 na 150km) . Po remoncie miało już tylko 8.7s ( 11.2atm do 12.8 atm i zero ubytków). Jak wiadomo seria ma 7.5s do 100km/h. Ostatnio ( 3 tys km od remontu) auto straciło moc. Dzis przyspiesza do 100 w 9.7s na PB natomias na LPG ( 9.5 s). Pojechałem dziś na sprawdzenie ponownie ciśnien gdyż byłem pewien że mogło spaść cisnienie na cyl. Okazało sie że autko ma doskonałe cisnienie ( 12.6 – 12.8 atm , seria ma 13 :) . Wymienilismy przepływke jednak po testach nadal to samo. Najdziwniejsze jest to że na LPG sunie lepiej niż na PB. LPG mam z BLOSEM, bez odczytu z sond co gwaranuje dolot powietrza do silnika jak w serii ( mixer zwęża dolot o 60% wiec prosze sie nie czepiac LPG). Ale zajmijmy sie tylko i wyłacznie jazda na PB. Vrisy działaja. Przepływka ok. Dolot szczelny. Gdzie szukać problemu? Skoro silnik jest jak brzytwa wiec przyczyna musi leżec raczej gdzies w sterowaniu. Co ma wpływ na osiągi auta na PB? Sondy lambda, filtr paliwa, komputer – tylko to nasowa mi sie na myśl. Co o tym sądzicie?

PostNapisane: 7 lip 2006, 06:13
przez sołtys
1. Kody błędów?? Nie wykazały nic??
2. Reset Kompa był?? też nie pomógł??
3. Jak często jeżdzisz na benzynie?? jak niewiele to wtryski mogą siadac, dalej masz emulacje sondy lambda?? jezeli tak to może by zła.

PostNapisane: 7 lip 2006, 09:54
przez Grzyby
Pakulek – nie czepiam się tego że założyłeś nowy temat ale chociaż nazwij go zgodnie z regulaminem.


sołtys napisał(a):3. Jak często jeżdzisz na benzynie?? jak niewiele to wtryski mogą siadac

Też to obstawiam – ostatnio dosyć popularny problem.
Ludzie myślą, że jak mają LPG to nie muszą jeździć na Pb.

PostNapisane: 7 lip 2006, 16:45
przez nightcomer
zdarza sie za mala wydajnosc pompy benz... w wyniku zanieczyszczen w zbiorniku. ja tak mam teraz.