Strona 1 z 1

Spowalniacze czyli hamulce(patrol k-160)

PostNapisane: 19 maja 2006, 22:15
przez tadziol
Nie wiedziałem gdzie to wsadzić,jak co to szanowny moder przesunie gdzie potrzeba...
Sprawa jest następująca:raz na jakis czas w moim patrolu hamulce odmawiają współpracy tzn. przy hamowaniu blokuje tylnią oś a przód jakby nie hamował.Opony piszczą,ludzie pitają na boki <lol> , za jakis czas wszystko jest ok.Hamulce odpowietrzone,klocki nowe,pompa hamulcowa ciśnie,jaki h...j wodę mąci nie wiem.
Mieliśta ludzie cuś takowego??

PostNapisane: 19 maja 2006, 22:34
przez Briareos
Regulator siły hamowania? O ile w ogóle jest w takim autku...
Jak masz obwody, na skos czy przód-tył? Jak to drugie to jeszcze cylinderek w pompie może stawać od jakiegoś syfu (kilka ziarenek piasku nawet).

PostNapisane: 19 maja 2006, 23:05
przez es
Stawiam na regulator zamontowany przy tylnej osi. Moze wiek mu zaszkodzil i sie zacina. Ma to dzialac mniej wiecej tak: jak hamujesz lekko, to regulator lekko to olewa i hamujesz czterema lapami. Gdy zas zaczynasz hamowac mocniej i nadwozie sie przechyla, to regulator ma za zadanie mniejszac sile na tyle, bo inaczej zostawialbys czarne kreski na asfalcie, nie mowiac o nie sterownosci tylu.

PostNapisane: 20 maja 2006, 19:46
przez tadziol
pudło chłopaki.... :( regulatora siły hamowanie nie ma i nie było od początku,pompa hamulcowa umyta,nowe uszczelnienia,nowy DOT-4 i kapa...dalej to samo :(
układ symetryczny przednia-tylnia oś

PostNapisane: 20 maja 2006, 20:26
przez Grzyby
tadziol, a może serwo się sypie?

PostNapisane: 20 maja 2006, 23:23
przez magicadm
Moze to cokolwiek pomoże...
http://www.hamulce.fora.pl/viewtopic.php?t=11
lub przyniesie natchnienie...

PostNapisane: 21 maja 2006, 09:42
przez JACU626
Pompa do wymiany nie widzę innej możliwości, wymien całą a nie same uszczelnieina.

PostNapisane: 21 maja 2006, 11:29
przez Briareos
Jeśli przednie wychodzą z pompy osobnymi króćcami (a nie jednym wpólnym, bo wtedy jeszcze szansa że coś w wężyku siedzi) to ja też bym szukał innej... coś się w niej przycina.

PostNapisane: 21 maja 2006, 19:25
przez tadziol
Briareos napisał(a):Jeśli przednie wychodzą z pompy osobnymi króćcami


przednie wychodzą jednym przewodem,trójnik jest na moście napędowym :(


magicadm napisał(a):Moze to cokolwiek pomoże...
http://www.hamulce.fora.pl/viewtopic.php?t=11
lub przyniesie natchnienie...


dobry link,dzięki serdeczne...chłopaki mają podobne objawy i w tym momencie należało by zbadać samoregulatory szczęk lub po prostu je wymienic na nowe,chodzi tu o inny rodzaj materiału okładzin.
A tak swoją drogą to najlepiej chyba by było podejść z palnikiem i pozbyć się szczęk na rzecz tarczówek.