Maverick / tribute wymiana pytanie o silnik

Mazda Tribute 2003–2007 (EP) / Mazda Tribute 2001–2003 (EP)

Postprzez lmoonl » 21 kwi 2018, 20:58

Witam zakupiłem forda maverika (tribute) z silnikiem 2.3 lecz okazalo sie z powodu mojej niedziedzy ze ktos wsadzil prawdopodobnie tam silnik 2.3 VVT ze zmienna fazą i rodzi się pytanie czy ta przekładka fo fakt czy ktos mogl kupic oryginal z takim silnikiem daje fotki , dodam ze niedziałą mi tempomat tzn po naciśnięciu ON nis sie nie zapala nawet. Kostka zaworu zmiennej fazy sam zaizolowałem bo pękło mi zabezpieczenie podczas demontażu
Załączniki
ford2.jpg
ford3.jpg
ford1.jpg
ford4.jpg
Początkujący
 
Od: 21 kwi 2018, 20:41
Posty: 1
Auto: mazda tribute/ford maverick

Postprzez Quattro » 23 kwi 2018, 10:14

Witam, chyba rozmawiałeś już na ten temat z moim ojcem. To ten ze Szwajcarii?

Nie, Maverick i Tribute nie wychodziły z silnikami ze zmiennymi fazami. Ogólnie ja bym ten samochód oddał, jak auto posiadające ukrytą wadę. Mówiąc wprost – to auto to mina.

Wiązka z Mazdy 6 silnikowa jest niekompatybilna, stąd choćby niedziałający tempomat. w zasadzie aby auto mogło jeździć to trzeba położyć teraz dobre kilka tysięcy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2006, 12:00
Posty: 264 (0/3)
Skąd: Toruń
Auto: 6; 100(NX); 132; 190; Sunny ;)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Pozostałe Modele