Strona 1 z 1

Tribute 2.0 – wentylatory załączają się na zimnym silniku

PostNapisane: 29 sie 2014, 12:06
przez vetka2
Witam.
Często załączają się wentylatory chłodnicy na zimnym silniku. Ktoś ma jakieś pomysły czemu się tak dzieje?

PostNapisane: 30 sie 2014, 21:32
przez l3mur91
Skopiuję Ci ważny fragment regulaminu, którego jak zakładam nie czytałeś.

Paweł napisał(a):9.3. Tytuł wątku
Tytuł wątku powinien zawierać niezbędne do identyfikacji symbole. Należy również zawrzeć krótką, konkretną informację o usterce lub pytanie. Niedopuszczalne są tytuły nieprecyzyjne, „mam problem, pomocy” , etc.

Przykład jak powinien wyglądać poprawnie nazwany temat:

Wspomaganie kierownicy – buczenie.
Wymiana siłowników klapy bagażnika.
Fotorelacja: Wymiana oringu w aparacie zapłonowym (Z5).
Brak podświetlenia konsoli środkowej (FL).

9.4. Treść wątku
W treści wątku należy podać szczegółowe informacje, które umożliwią identyfikację modelu. Zaleca się wstawienie zdjęcia przedstawiającego opisywany problem.


Informację które zawarłeś w treści tematu są niewystarczające. Tak na prawdę nie wiadomo czy załączają się zawsze, przy jakiej temperaturze. Generalnie nic co pomogłoby zidentyfikować problem.

Pomijając kwestie tego, że przez totalny brak interpunkcji jest to nieczytelne, to dodatkowo zignorowałeś/aś prośbę o poprawę poprzedniego tematu, zakładając nowy zbliżony treścią do poprzedniego... <oczy> <nie>


btw. spróbuj dolać płynu chłodniczego.

Re: Tribute 2.0 – wentylatory załączają się na zimnym silniku

PostNapisane: 8 wrz 2014, 20:17
przez zenek_bem
Więc zapewne załącza się osuszanie przedniej szyby.

Jeśli pokrętło od zmiany nadmuchu powietrza ustawisz tylko na szybę przednią to załącza się klimatyzacja
pomimo braku zapalenia się diody na AC. Ma to służyć w celu szybszego osuszenia zaparowanej szyby.

Dlatego chodzą chłodnice-klima pracuje.

Na forach forda opisane jest jak na stałe to usunąć.

Ale opiszę krótko.
Odkręcasz przedni panel (2 śruby o ile pamiętam – przy liczniku) Odciągasz panel z włącznikami
i przy pokrętle od sterowania nadmucham musisz odłączyć 2 przewody elektryczne z pośród 4.