Strona 1 z 1

Ford Maverick 2.0 – wymiana oleju i uszczelnienie dyfra

PostNapisane: 12 mar 2013, 10:37
przez robal30
Na wstępie witam wszystkich kolegów forumowiczów <jupi>
Sprzedałem Daihatsu Feroze i kupiłem w/w Forda. W zwiazku z tym musze zmienic forum z 4x4 na fordowskie, ale ze na fordowskim cichutko (pewno bezproblemowe auta :D ), a to blizniaczy model z Tributem postanowilem zadomowic sie tutaj.
Pierwsze pytania: Nie mogę znaleźć korków spustowych oleju w dyfrze i reduktorze. W dyfrze podobno nie ma, ale w reduktorze powinien być. Hayne's pokazuje coś czego za czorta nie mogę znaleźć. Zmieniacie wogóle oleje :skrzynia, reduktor, dyfer?
I drugie: Mam zachlapany oliwą tylny dyfer dookoła wejścia wału napędowego. Chcę wymienić uszczelniacz. Znalazłem na allegro, ale sprzedawca nie gwarantuje, ze bedzie pasował, podaje tylko wymiary wew. i zewn. Może ktoś z kolegów wymieniał w/w i zanotował wymiary? Och byłbym wdzięczny :)
I trzecie, ale z tego co czytam to forum to powszechna przypadłość: Obroty biegu jałowego. Słabo spadają przy zmianie biegów. Zatrzymują sie na chwile na 3tys, potem na 2tys... czasem na światłach zaczynają falować co 1-2 sek miedzy 0,5tys a 1tys. Podejrzewam silnik krokowy, ale dostep do niego jest kaskaderski:)

Pozdrawiam.

Re: Ford Maverick 2,0

PostNapisane: 20 mar 2013, 11:42
przez robal30
Uszczelniacz National 100552. śr zewnetrzna 73mm, wewnetrzna 47mm. Na alledrogo 50zł.

Re: Ford Maverick 2.0 – wymiana oleju i uszczelnienie dyfra

PostNapisane: 15 mar 2015, 20:43
przez robal30
Może ktoś ma namiar gdzie to można kupić teraz? Znowu sie wysypał, a allegro nie widze.